Skoči na vsebino

lita plati??a

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zanima me kera plati??a so nekje v sredini kakovosti.

da niso mehka.

 

ker je kr en kup tek znamk

 

Mim,MOMO,RC,alesio

 

kupuje plati??a 15"

gume 195/50/15

 

dobil ponudbo za komplet (guma + felna) 120? - novo

Bolje kamen v hrbet, kot 100 jurjev pufa.

Bolje v troje v postelji, kot sam v krsti.

Napisano

to se dobi pri Ptuju. Hajdo?e trgovina AVTOEFEKT

felne so 6,5/15

 

marko_mx-3

to je vse novo iz trgovine

guma pride 38?

felna pa 81?

Bolje kamen v hrbet, kot 100 jurjev pufa.

Bolje v troje v postelji, kot sam v krsti.

Napisano

od omenjenih alessio je mogoce mal mehkejsa

momo je ok (edin vecina njih so tezke)

mim pa se najboljs od vseh

cene pa niti niso ugodne, feltna (15col ) so kar drage

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ni ?tos v velikosti plati?? in izkoristkom pogona- Tisto kar je Labi omenjal je bilo pa? kombinacija pogona 4x4 in povrhu ?e klasi?ne zasnove avtomatskega menjalnika, kjer vsak po svoje po?irata mo? motorju in njegov izkoristek. To pa ni dobro tako za pospe?ke, max speed in ?e najmanj za ugodno porabo.

 

Je pa ta kombinacija odli?na v snegu (4x4) in v mestni vo?nji (avtomatik).

 

Razlika med 15 in 18 col je v premeru plati??. Ker mora biti obseg kolesa enak to pomeni, da mora? pa? pri ve?jem plati??u kupovati "ni?jo" gumo (ni?ji presek oz ni?ji boki gume), da se ne spremeni kotalni obseg kolesa in s tem nepravilnosti pri prikazovanju hitrosti, kilometrine in seveda tak avto ni pravilno homologiran in zrel za kazen, ?e te preverjajo :policaj::policaj::policaj:

33112_1.png

Napisano

da neki razcistimo na zacetku: p (pritisk) = m (masa) / A (povrsina)

vecina misli, da je pritisk s sirsimi gumami vecji, ker je povrsina gume vecja. To pa ne drzi, ker je povrsina priblizno ista...(ce gledamo isti avto)

sirse gume so ponavadi boljse gume in se bolj lepijo, kar pomeni, boljse zaviranje na suhem, in boljse drzanje ceste...

minusi: prej pride do aquaplaninga (zaviranje na mokrem slabse), vecji odpor (vecja poraba) in slabse manevriranje...

 

mazda 6 ima: 195/65 15, 205/55 16 in 215/45 17...z 215/45 17 cutis luknje, medtem ko z 195/65 15 ne cutis nic...to je vpliv cestisca kot ti pravis. Col so inchi ali stevilkax2.54cm, torej za zgornji primer: 15 col, 16 col ali 17col

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dr. Labi :rispekt::P

Papa, Tomi
Napisano

dr. Labi :rispekt::P

 

Moj podpis! :bravo::rispekt:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

da neki razcistimo na zacetku: p (pritisk) = m (masa) / A (povrsina)

vecina misli, da je pritisk s sirsimi gumami vecji, ker je povrsina gume vecja. To pa ne drzi, ker je povrsina priblizno ista...(ce gledamo isti avto)

sirse gume so ponavadi boljse gume in se bolj lepijo, kar pomeni, boljse zaviranje na suhem, in boljse drzanje ceste...

minusi: prej pride do aquaplaninga (zaviranje na mokrem slabse), vecji odpor (vecja poraba) in slabse manevriranje...

 

mazda 6 ima: 195/65 15, 205/55 16 in 215/45 17...z 215/45 17 cutis luknje, medtem ko z 195/65 15 ne cutis nic...to je vpliv cestisca kot ti pravis. Col so inchi ali stevilkax2.54cm, torej za zgornji primer: 15 col, 16 col ali 17col

 

B)B)

 

?e nekaj minusov ?ir?ih gum in sicer vo?nja po cesti, kjer so kamioni ?e naredili kolesnice zna biti zelo "zabavna" saj avto kar naprej posku?a zavijati malo levo malo desno. Pri o?jih gumah se to ne opazi toliko je pa seveda precej odvisno tudi od oblike profila gume. ?ir?e gume so tudi bolj podvr?ene neenakomerni obrabi predvsem na robovih gume ?e posebej, ?e optika samo malo "stri?e". O razliki v ceni pa raje nebi (a ne Labi :D )

 

Imam pa ob?utek, da Vijolica me?a? podatek o ?irini gume in podatek o velikosti notranjega oboda kjer je nataknjena guma na plati??e. Labi je to ?e vsaj ene 100x razlo?il pa bom jaz ?e enkrat ponovil in sicer 195/65 15 pomeni, da je ?irina gume 195 milimetrov, ?tevilka 65 pomeni vi?ino same gume (se pravi samo bo?nice/boka gume brez plati??a) in pomeni 65% od ?irine (195mm), kar bi prera?unano pomenilo cca 127 milimetrov. Zadnja ?tevilka 15 pa pomeni, da je notranji premer gume (tam kjer se natakne na plati??e) 15 in?ev ali 38cm.

 

In zdaj ?e vic tega na?tevanja podatkov je v tem, da so velikosti avtomobilskih koles to?no dolo?ene (homologirane) in z nepravo dimenzijo lahko spremenimo premer celega kolesa in s tem povzro?imo napake pri od?itavanju hitrosti in prevo?enih kilometrih.

 

Z drugimi besedami povedano lahko na?eloma (pomembna je tudi ?irina feltne pa ne bi zdaj o tem) na enako feltno nataknemu razli?no ?iroke gume, pomembno je samo, da ustrezno izberemo podatek o procentualni vi?ini gume in da na?eloma ne zgre?imo predpisane vi?ine celega kolesa za ve? kot 2%.

 

V praksi bi to pomenilo da si za 15 colsko plati??e lahko izberemo gume:

1.) 195/65 15

2.) 205/60 15

3.) 215/60 15

 

Lahko pa izberemo enako ?irino gume ampak za razli?na plati??a

 

1.) 205/60 15

2.) 205/55 16

3.) 205/50 17

 

Pa ?e kalkulator za izra?un ustreznih dimenzij.

33112_1.png

Napisano

od omenjenih alessio je mogoce mal mehkejsa

momo je ok (edin vecina njih so tezke)

mim pa se najboljs od vseh

cene pa niti niso ugodne, feltna (15col ) so kar drage

 

to pomeni da je najbolje kupiti MiM

ta felna stane 81? 15"

 

kako pa je z gumami?

kak?na kvaliteta je YOKAHAMA, NOKIAN

Bolje kamen v hrbet, kot 100 jurjev pufa.

Bolje v troje v postelji, kot sam v krsti.

Napisano

od teh, ki ji omenjas raje nokian

sam vseen se mi zdi malo visoka cena (81eur) za 15 platisca...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

od teh, ki ji omenjas raje nokian

sam vseen se mi zdi malo visoka cena (81eur) za 15 platisca...

 

a ve? morda za kak katalog MiM-ovih plati?? na netu?

sem ?e nekaj iskal pa ne na?el?

Bolje kamen v hrbet, kot 100 jurjev pufa.

Bolje v troje v postelji, kot sam v krsti.

Napisano

a seveda :)

 

http://www.mimwheels.com/eng/aluammim.asp?Linea=3

 

http://www.gumi-center.si/sl/informacija.a...informacija=320

 

 

potem tukaj dol mas Platin (to je ena nemska firma, ki ima feltne od raznih proizvajalcev Mim, rial, itd) da pa svojo nalepko..tukaj:

 

http://www.gumi-center.si/sl/informacija.a...informacija=206

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

imata prav, Bridgestone B 390 195/65 R15 91 V so podn od podna , ?utim lukno pr lukn, najhuj? od vsega tega je pa to, kot da nima amortizerjev - dobre so samo za kak?no mlaku?o -

 

kaj pa imate ostali in kako ste zadovojni

IPB Image
Napisano

bridgestone b390 bi prepovedal z zakonom...pa ne zaradi tega ker cutis luknje (to nima veze s tem) ampak so slabe (pri zaviranju so recimo nestabilne)

 

probi dat kake continental ali michelin, so bolj mehke in udobne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

imata prav, Bridgestone B 390 195/65 R15 91 V so podn od podna , ?utim lukno pr lukn, najhuj? od vsega tega je pa to, kot da nima amortizerjev - dobre so samo za kak?no mlaku?o -

 

kaj pa imate ostali in kako ste zadovojni

 

 

potem je bolje da se z mano sploh ne pelje? :P

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri men z dvema fanoma na coolerju je bilo 3° razlike 😄 Imam mx-6 ja. Malo gostejša je od Mx4 za mazat edin.
    • Ja jest sem isto to ze testiral s spodnjimi pod grafo in zgornjimi fani pa ni bilo isto nic razlike. Celo se en fan sem dal na zracni hladilnik, tako da je bil iz obeh strani pa tudi ni bilo opazne neke razlike. Kpa imas za eno termalno pasto. Jest sem do sedaj uporabljal mx-4. Mogoce probal se mx-6.
    • Ma sej za temperature grafe ne bo imelo vloge na koncu. Neverjetno ampak sem preveril. Recimo pri temle PC sem probal brez spodnjih intake pod grafo in ni bilo razlike v temperaturi. Potem sem jih sicer pustil montirane, ampak sem nastavil nek fiksen RPM in so stalno tako in tihi. Zdej tale 4070 Super je samo dual fan in je posledično zarad tega edina stvar, ki jo sploh slišiš med gejmanjem. Na moji Strix 4070 Ti so trije fani in je tiha. Pa meni se ustavi pri 64° pri dual fan pa 70°. Ni neke sile na koncu null
    • Ahaa, ker tole na sliki ni isto ohisje kot moje. Ja aio bi v vsakem primeru postavil visji ze zato da je najvisja tocka radiatorja visji od pumpe. Zej sem sel merit in ce dam arctic freezer 360 na sprednji del se mi lih za lih izide z grafo. Vsaj pomoje da bi se izslo :). Sem mislil, kako bi 360 lahko kamot namontiral na sprednji del pa vidm da gre jedva. Grafa je pa msi gaming x trio 3070ti
    • Ne ne, sliko sem našel na redditu, kjer je folk že spraševal za tvoj ohišje. Nisem jaz za RGB. Kingston imava midva z mojo. Za Arctica pa kot sem rekel, je res dober hladilnik, mi je malo žal, da nisem lani dva vzel za tak denar. Moja ima 12600K idle 27° med gejmanjem 53° pa sem ji pumpo omejil na 55% 😅 Lahko pa poročam v kratkem kako je pri frendu na 13700K, ker ga je tudi ravno naročil. AMD pa itak ima idle malo višji, ker so malo drugače ''zloženi'' skup in sami po sebi malce slabše odvajajo toploto. Dal sem ta tvoj Pure Rock 2 FX na PC od kolegovega sina in je imel isto dobrih 40°idle na Ryzen 7600. Praktično iste tempe kot jih imaš ti. EDIT: Aja! Pa če ti razmišljaš o 280, potem ga samo malo višje postavi, da ne bo direktno v grafo pihalo, da maš spodaj luft, če boš spredaj montiral.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.