Skoči na vsebino

lita plati??a

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

grem stavt kadarkol, da ima mazda6 trse amortizerje kot mx3...

v bistvu ima mazda 6 zelo trde amortizerje...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

v mislih sem imel, ce bi ble obe novi (6 kot mx3) bi imela 6-ka trse amortizerje...

fedre pa mogoce mehkejse...

6-ka je se kar trd avto (bolj kot npr. bmw serije 3)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Bi verjel tudi jaz da so zelo trdi. ?eprv je limuzina ?e ni re?eno, da ima mehko podvozje (razen pri Francozih). Za primer naj dam (ne me lin?at) Primero, ki velja tudi za izredno trd avto serijsko namen je pa seveda jasen: bolj?a lega. :rispekt:

Napisano

Ni umetnost narest trd avto - umetnost je narest tako trd avto, da je lepo vodljiv in da je udoben isto?asno.

 

Recimo kot primer: BMW serija 1 je baje tako trd in neudoben, da precej uporabnikov dela kontra tunning v smeri meh?anja podvozja. :whatever:

33112_1.png

Napisano

Ni umetnost narest trd avto - umetnost je narest tako trd avto, da je lepo vodljiv in da je udoben isto?asno.

 

Res je! Ni ga ve?jega heca kot videti en avto, ki kar ska?e na luknjah. Kolega je rekel, da Primere ni niti spustil le druge (plinske) amortizerje je potem zamenjal ko je bilo potrebno pa je rekel, da bolj vodljivega avta ?e ni imel.

 

Aja offtopic smo ?ist. :blink:

Napisano

Moja Mazdica je s 215/45 17" tako zelo lepo vodljiva. ko grem iz LJ v Ajdov??ino po poti Kalce - Podkraj - Col, je to u?itek od vo?nje. gume so prav prilepljene na cesto :D . avto je tudi prav trd, tako da nimam ob?utka da bi se preve? nagibal, v primerjavi z mojim prej?njim avtom - ?koda Felicia Combi, kjer sem imel tudi gume 15", se mi je zdelo da se vse maje: karoserija (a la katrca), gume (da se mi toliko upogibajo, da bom s feltno podrajsal), ... Zdaj imam mnogo bolj?e povratne informacije glede cesti??a, bolj?o vodljivost, odzivnost. prej sem pri ?kodi vedno imel ob?utek, da imam prazne gume, ravno zaradi nagibanja.

 

17" je zakon.

(Bridgestone RE050)

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

kaj pa plati??a

RIAL

campro 78?

flair 79?

giro 76?

viper 71?

 

BORBET

ca 75?

cb 75?

 

 

RONAL

r7 78?

r28 81?

 

PLATIN

p3 75.5?

p5 78.5?

p24 75.5?

p31 79.7?

p36 81?

 

napram alesio ki jih mam ?e naro?ene.

aja felne so 15"

Bolje kamen v hrbet, kot 100 jurjev pufa.

Bolje v troje v postelji, kot sam v krsti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.