Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lahko pride? navijat ali pa upat, da jih bo ene par odpovedalo, da se lahko u?tuli?. Saj ve? kako pravijo, upanje umre zadnje. :hohoho: Je pa to itak Mazda & Nissan dyno day. :P

Ne resno ?e zdaj nas je predvidoma preve? in bomo le ?te?ka ?li vsi ?ez in bomo morali biti kar hitri (no un merilec).

  • Odgovori 115
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Kak pa to avto prihaklajo?! Kr namre? je moja ?asija zadnjih 5-10cm nekoliko boga(pa spet ne tolk) pa se malo bojim da se ne bi kej...khm...

 

druga?e pa ne delam in bi se lahko udele?il! :bravo:

:)
Napisano

Kak pa to avto prihaklajo?! Kr namre? je moja ?asija zadnjih 5-10cm nekoliko boga(pa spet ne tolk) pa se malo bojim da se ne bi kej...khm...

 

druga?e pa ne delam in bi se lahko udele?il! :bravo:

 

Sej pomojem da ni take panike glede karoserije :ne vem:

Bi bilo dobro da pride? da vidi? kako in kaj pa da ?e kak?no re?emo :bravo:

Napisano

Hja verjel ali ne v?asi jih sploh ne zahaklajo kaj dosti! Jaz nekako nisem dojel v ?em je fora, da so mi lani Mazdo na?ponali naprej (!!) ampak mi je razlo?il da pa? samo pri?ponajo gnana kolesa bolj k tlom da je druga?e ?isto varno.

 

Ostali ki bi radi ravno tako merili pa na?eloma lahko pridete, ?e kdo odpove. Zaenkrat je termin poln, in ve? kot toliko nas ?al ne pride na vrsto.

Napisano

Sm glih hotu re?t, da je bilo to resno vpra?anje... :P

 

ok...bom probu tale tedn porihtat ro?no pa upam da pridem (montirat morem dodatne vzmeti, ker druga?e mi zadnja leva ro?na no?e spustit) :D

 

:hohoho:

:)
Napisano

Zajla je 1A...vzvod je problem. In bi blo treba verjetn cel bremz cilinder narazn vzet. A ti ma? diske vzadi? Men so pjebi rekli, da je tist problem narazn vzet. Ker sem mel cel most doli, pa so gledli pa so rekli pust raj pr mir...?! :(

:)
Napisano

Zajla je 1A...vzvod je problem. In bi blo treba verjetn cel bremz cilinder narazn vzet. A ti ma? diske vzadi? Men so pjebi rekli, da je tist problem narazn vzet. Ker sem mel cel most doli, pa so gledli pa so rekli pust raj pr mir...?! :(

 

No kar se vzvoda ti?e, se da porihtat res pa da ti vzame najmanj 2 uri ?asa, pa spotoma zamenja? ?e tesnila pa si zamagal za najmanj 2 leti. ?e si samo malo strojnika ni to neka znanost, samo pogledat je treba dobro pa gre vse narazen, pri sestavljenju je isto, samo za nastavitev ro?ne pa je ena brezvezna finta, katero pa povem samo na ZS. :D . Je pa to zatikanje vzvoda, napaka vseh mazd ki imajo odzadaj disk zavore, do modela mazde 3 in 6.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Trenutna lista resnih in potrjenih kandidatov:

 

-Igralec z 200SX S13 1.8t

-Marlboro z Primero P10 2.0

-Symon z 100NX GTi 2.0

-Zemir z Mazdo 323F GT 2.0 V6 (mater ima tale tvoj avto dolgo oznako :D)

-Tich s svojo Mazdo MX-3 (glej da u?tima? vse skupaj do takrat :P)

-Marko_MX-3 s svojo MX-3

 

Lani nas je bil 6 in je bila ravno prav?nja ?tevilka da smo ?li vsi ?ez do konca dneva. Vseeno povabim ?e ostale ki ste zainteresirani, ?e bo slu?ajno kaj pri?lo vmes, ?e kdo odpove ali ?e bo ?e kaj ?asa. :danzoman:

 

ReDevil lepo bi bilo videti kaj naj bi imla tvoja MX-5ka pod haubo glede na govorice....

Napisano

ReDevil lepo bi bilo videti kaj naj bi imla tvoja MX-5ka pod haubo glede na govorice....

 

Heh, si sme?n (d se bom gu?vu tm, pa nekoga ?aku da odpove, d bom pol jz na vrsti, pa jasno pla?ov za te aktivnosti), men je prov ravno kok konjev ma, prov dost jih nima, to je Brn?i?eva pokazala, vsaj ?ivih ne! :danzoman:<_<

 

P.S. Predlagam, d se u tem primeru kontaktira Davida - tojotaselikamena, ki bi ?ov zlo rad tja tko da naj se njega povabi, ki ga to veseli, mene pa? ne, obenem lepo prosm da se to ne tretira kot da sem POZABU, pa ?e tkt mam rojsn dan in bodo priprave u igri za proslavo! :ouje::hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

A je spet kdo kaj pozabil? Kolikor vidim ne ?E tako da tu ni bilo nobene drkarije sploh. :

Sicer sem pa le napisal da bi bilo zanimivo, da bi ?el izmeriti kaj za vraga ima pod havbo. Glede na to, da se je govorilo da ima najprej navito 1.6 kasneje, da ima 1.8 motor... Tako pa ne vemo niti koliko ima do 100 km/h tisto na 201m je pa itak bolj tako tako, ni toliko merodajno kot na 402 metra.Zakaj sem pa ?e velkokrat napisal. Prekratka proga, kjer veliko pomeni ?tart, pogon (zadnji se ve, da je ?e vseeno tolik bolj?i kot prednji da se pozna) in ?e kak?en dejavnik.

Skratka marsikoga ?e vedno zanima kaj naj bi se skrivalo pod ReDevilovo haubo, ker druga?e je vseeno ?e re?emo serijski 1.6 za katerega pa spet ne vemo niti koliko ima do 100 km/h. ;)

Napisano

Mene ?al ne bo, ker sem pregledal stanje ro?ne zavore in ugotovil, da jo to cel dan dela. :( Pa ?e delavnice nimam fraj <_< V ?etrtek mam pa ?e nek sestanek v MB...joooj :angry:

 

Mi je zelo ?al, da morem odpovedat. Se opravi?ujem!

:)
Napisano

Ej zdaj pa nea ga seri Tich, ?e ?e ne ve? ro?ne NE RABI?. Zadeva je popolnoma varna, zapeljejo ti avto na valjarje pa gasa! Nima? izgovorov, da ne izmeri? in poka?e? konjenice. :(<_<

Napisano

Konec koncev, ?e lani Cakommana z 300 konji ni odpi?io dol z valjev pa ima RWD in torej ni uporabljal ro?ne, le privezan je bil zadaj potem tudi tebe z skoraj pol manj konji ne bo. ;)

Napisano

Ok, Dani je rekel da ni problema ?e unem ro?na ne prime. Bo pa pripravljen ?e od 14h naprej, tko da kdor lahko, naj pride ?e takrat, ostali pa pa? nekje okoli 15 :zakon:

:bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi meni ko sem se odločal za nakup sedež ni bil všeč, po pol ure me je že hrbet bolel.
    • Tale možakar, pa ni najbolj navdušen nad cx-60. Mi je zanimivo, da je kritiziral sedeže, da ga po eni uri vožnje boli spodnji del hrbta, kar se dogaja tudi meni na 16.let star mazdi 6.      
    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.