Skoči na vsebino

323f pozna kdo ?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

avto ma 1840 ccm, tak da pride? v vi?ji razred cestnine, torej isto kot si bil z MXo

 

motor je soliden, kar posko?en, in pa povpre?no po?re?en, neke razlike med tem in 2.0 v MXi niti ni...

 

toliko po tehni?nih podatkih iz interneta...

 

MX-6 : http://www.carfolio.com/specifications/mod...-specifications

 

323 F 1.8 : http://www.carfolio.com/specifications/mod...-specifications

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Motorja ne poznam, se jih pa bore malo prodaja z 1.8 v SLO. Glede na to da je 1.5 malo podranjen glede na svoje konje bi znal biti tale 1.8 kar soliden. Ko sem jih jest gledal se z 1.8 motorjem ni nobena prodajala, GT-jka, pa je 3KW nad spodnjim razredom za registracijo. Res ne vem kater bumbar je delal tele meje. :ne vem:

Napisano

Pozdrav!

 

323F BA sa 1.8 imam ja, pa da ti napi?em par stvari.

 

U odnosu na 1.5 ide ne?to bolje, potro?nju nisam uspio spustit ispod 10lit/100km (jebiga imam i malo prete?ku nogu).

Svi 1.8 motori te generacije tro?e dosta ulja, pogotovo ako ju vrti? ?esti u visoke okretaje. Nije ni?ta ?udno ako ti popije i 1litru ulja na 1000km.

Getriba ima jako duga?ke prijenosne omjere (npr. 2.-115km/h,3.-165km/h), tako da kod pretjecanja ?esto mora? spu?tat i za 2 brzine ako hoće? presko?it auto ispred sebe.

 

Od 0-100 si za cca. 10 sekundi, top speed 205km/h

 

Ovo ostalo ti je manje vi?e isto kao i kod 1.5 modela.

 

Svoju imam skoro 2 godine i apsolutno nikakvih prigovora nemam na nju, svako malo joj vadim mast i da pokucam u drvo niti jednog jedinog kvara nije bilo dosad.

 

 

E i da napomenem, 1.8 model ima daleko najveći tuning potencijal i cijeloj BA ponudi

 

Npr. sa getribom od 1.5 ide puuuuno bolje, iako malo gubi na top speedu.

Motor je skoro identi?an BPT-u (1.8 turbo iz 323GTR). Razlika je u klipovima, klipnja?ama, bregastima, naravno ispu?noj grani i mo?da jo? nekoj sitnici.

 

Ja sam uspio nabavit BPT prije par mjeseci i ra?unam da će kroz cca. godinu dana nastat prva turbo BA u ovim krajevima :bravo:

Made in Japan

Napisano

Da se nadovezem na kolegu posto isto vozim 1.8 BA...

 

Pijenje, posto to koliko trosi nije potrosnja, ulja je njemu i meni skoro isto. Doduse kod mene se nesto spustila sa prelaskom na Mobil S 10W40 polusintetika (800g) dok je sa Motulom iste gradacije bilo oko 1l, cak i malo preko.

 

Sada sam sipao Mobil 1 5W40 (full sintetika) i cini mi se da je potrosnja manja, ali ne mogu jos biti siguran, jer sam presao tek nesto preko 1000km, ali vecinu na autoputu kada je potrosnja ulja zanemarljivo mala.

 

Vozili su drugi iza mene (i pri 200kmh), auto ne dimi ni malo, bio sam na 201m drag-u, ni tamo nije dimio.

 

 

Sad ce jos malo 1god kako je kod mene u posedu, ali problema, da kucnem o drvo :), nikakvih nije bilo, a vozim je isto kao i Jelen... Cekam da se zagreje i onda pun gas, ne uvek, ali dovoljno cesto da mi je minimalna potrosnja 10l.

 

Problem, ako se tako moze nazvati, se ogleda u padanju broja obrtaja ispod 700rpm kada kocim sa ukljucenom klimom, mada koliko sam citao po netu, sve one boluju od ovoga, samo treba lepo da se nasteluje ler gas i "problem" onda postaje znatno manje izrazen.

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.