Skoči na vsebino

kaj mislite kolk bi stalo?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bolj kot razmisljam, bol me vlece da bi to res naredil.

Rebuildo svojo mx-3 od glave do pete da bi bila taksna kot je bila l.94 ko je prsla iz Japonske.

V mislih mam cifro 3000Eur-4000Eur,

Naredo bi pa sledece:

-novi amortizerji,

-novi nosilci amortizerjev,

-nov izpusni sistem,

-Bremze,

-15 col lita plati??a,

-prevleke sedezev,volana in vrat v usnje,

-plazma stevci,

-klima,

-lexsus lucke,

-angel eys spredi,

-temnitev sip,

-spoileri,

-pragi,

-okrasne leisne na odbijacih,

in seveda nov paint job. :ouje: Za to bi vrjetn mogo poknat kredit al pa pocasi doma v garazi(del po del),

edino upam da sanje ne bodo ostale samo sanje. :unsure:

Napisano

uuu velke ?elje!!!

 

?e ima? za vse od na?tetega veze kot bill clinton pol bo? pri?el skozi, v primeru da vse res doma dela? bi morda ?lo na tesno,?e pa to dela? malo bol uradno pa malo dvomim da ti rata!

 

Za primer samo usnje in tapiciranje ra?inaj 600-1000?(seveda uradno ali pa celo premalo povedal)

Feltne + gume spet tam od 400-600? (spet kaj ?eli? met novo ,rableno)

Body kit tud tam 500?,

.

.

.

.

 

pa smo ?e skoraj na polovici tvojega limita

 

pozanimaj se in sam pri sebi raz?isti kaj to?no rad bi mel!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kot je klopko povedal, ?e misli? delati cca 80-90% sam bi ti uspelo. Ne mislit da ti sedaj kaj moralo zbijamo samo povem realno stanje kako in kaj.

 

 

No kako bi se jaz lotil:

 

- najprej kleparsko in li?arsko zrihtal ?kolko da ni tud mal rje in je po mo?nosti ?e kaj dodatno oja?ano

- Menjava amortizerjev z enimi kvalitetnimi in fedri, po mo?nosti tudi menjava vseh zglobov, kon?nikov. ?e se da pa ?e selene v rokah

- potem lu?i in ostali detajli zunaj (izpuh, feltne, pragi, odbija?i, .....)

- kak?na temnitev ?ip in na?rt kaj bi rad v notranjosti, ker se lahko zgodi da nekaj na?rtuje? sredi izdelave pa spet nekaj novega pogrunta?

- in ostali detajli kar ostane

 

 

ne razumem kaj misli? z novi nosilci amortizerjev, so prerjaveni?

Napisano

Kot je klopko povedal, ?e misli? delati cca 80-90% sam bi ti uspelo. Ne mislit da ti sedaj kaj moralo zbijamo samo povem realno stanje kako in kaj.

No kako bi se jaz lotil:

 

- najprej kleparsko in li?arsko zrihtal ?kolko da ni tud mal rje in je po mo?nosti ?e kaj dodatno oja?ano

- Menjava amortizerjev z enimi kvalitetnimi in fedri, po mo?nosti tudi menjava vseh zglobov, kon?nikov. ?e se da pa ?e selene v rokah

- potem lu?i in ostali detajli zunaj (izpuh, feltne, pragi, odbija?i, .....)

- kak?na temnitev ?ip in na?rt kaj bi rad v notranjosti, ker se lahko zgodi da nekaj na?rtuje? sredi izdelave pa spet nekaj novega pogrunta?

- in ostali detajli kar ostane

ne razumem kaj misli? z novi nosilci amortizerjev, so prerjaveni?

 

Ne niso sam ce bi ze rebuildo bi cis use-no,skor use.
Napisano

tok cenej!!

 

Jaz pa bi najprej po?timal volan in bremze,vzmetenje in pa gume!! ,skratka tiste stvari ki so nujne za dobro in pa predvsem varno vo?no :bravo:

 

Potem pa bi se bavil v kak stajling!!!

Klepanje in rihtanje same ?kolke tako da si pridobi? trdno ,zdravo in dobro osnovo,nato pa dalje.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.