Skoči na vsebino

Poraba 1.8V6 in 2.0v6 motorja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

mojstri pomagajte...kupujem Mazdu,in me zanima poraba motorja 1.8V6(Mazda mx-3) in poraba 2.0V6 motorja(xedos 6 in 323f)...prosim pomagajte... :pepsi:

 

2.0V6 motor ima ni?jo porabo, in to samo zato ker ima druga?no prestavno razmerje (beri dalj?i menjalnik), tako da se z manj obrati pelje tako hitro kot pri 1.8V6 motorju. Poraba pri 2.0V6 je od cca 8 do max 10,5 litra, to je pri meni in mojem na?inu vo?nje, klima gor dol nima veze. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

2.0V6 motor ima ni?jo porabo, in to samo zato ker ima druga?no prestavno razmerje (beri dalj?i menjalnik), tako da se z manj obrati pelje tako hitro kot pri 1.8V6 motorju. Poraba pri 2.0V6 je od cca 8 do max 10,5 litra, to je pri meni in mojem na?inu vo?nje, klima gor dol nima veze. :D

 

A pa?e 2.0 motor v MX-3? ?e ja, a je treba tut menjalnik menjat? ?e ni treba, a pol gre tud menjalnik od 2.0 na 1.8?

Upam, da razume? vpra?anje ?zmeden?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

A pa?e 2.0 motor v MX-3? ?e ja, a je treba tut menjalnik menjat? ?e ni treba, a pol gre tud menjalnik od 2.0 na 1.8?

Upam, da razume? vpra?anje ?zmeden?

 

Vse pa?e, kakorkoli proba? kombinirat, tud iz 2.5 motorja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vse pa?e, kakorkoli proba? kombinirat, tud iz 2.5 motorja.

 

Glede na to, da ima 1.8 'prekratek' menjalnik, bi bilo smiselno not dat od 2.0?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Glede na to, da ima 1.8 'prekratek' menjalnik, bi bilo smiselno not dat od 2.0?

 

Ja 100 %.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede na to, da ima 1.8 'prekratek' menjalnik, bi bilo smiselno not dat od 2.0?

 

Ja samo tle se pa naredi maj?ken problem?ek!!!

 

Ni nikjer za dobit 2.0 menjalnikov !!! :blink:

1.8 in 2.5 se jih da dobit 2.0 pa ne :vskalo:

Napisano

Ja samo tle se pa naredi maj?ken problem?ek!!!

 

Ni nikjer za dobit 2.0 menjalnikov !!! :blink:

1.8 in 2.5 se jih da dobit 2.0 pa ne :vskalo:

 

Kaj da se ga ne da dobit, ti ga ma? :P

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Glede na to, da ima 1.8 'prekratek' menjalnik, bi bilo smiselno not dat od 2.0?

 

NE ! ker se razlika v mo?i motorja kar pozna, in potem ve? nima? toliko u?itka v vo?nji ! ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ja 100 %.

 

NE ! ker se razlika v mo?i motorja kar pozna, in potem ve? nima? toliko u?itka v vo?nji ! ;)

 

Kaj zdej ja al ne? A ni mo? ista?

 

?i?i a menja? menjalnike :hohoho:

 

YEAAAAAAAAAAAAA :ouje:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ja mal bo? moru bolj stiskat bo pa manj?a poraba pri normalni vo?nji.

 

Hm, jaz to ?ist ne ?tekam - laik pa?. Mi bo? dalen krog, da probam :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Simpl kot pipmpl:

1.8 je ?vohnej?i in zato bi z dalj?imi prestavami malo te?je ?el ampak druga?e bi pa manj popil ker bi imel ni?je obrate pri isti hitrosti.

Zelc bi pa dobil racing short transmison. :bravo: Sploh ni slaba ideja... B) Bi se znalo kar poznati takole na dragih, ?e bi imel obrate vedno nekje pri vrhu.

Napisano

Ja, ja, ja, la la la. Da nebi kdo verjel zgoraj napisanega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, ja, ja, la la la. Da nebi kdo verjel zgoraj napisanega.

 

?e manj jasn ?zmeden?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.