Skoči na vsebino

Reklama tega foruma

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej tako.

Kot sem opazil na va?ih avtomobil?kih, imate nekateri nalepko va?e strani.

 

Zanima me kako se da pridet do tega.

Ali imate tudi svoj tuning klub?

 

Se je treba za to v?lanit, donirat kaj ke?a,.... ?

V naprej se zahvaljujem za odgovor :bravo:

Napisano

Za nalepko se obrni na na?ega majstra Yavarja,pod nickom YavaryeX6V6! ;) Tuning kluba nimamo,samo tu pa tam kako tuning gara?o. :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

nalepko dobi? ?e pride? na kak?no sre?anje, piknik, .... upam, da bojo do naslednjega izrezane :bravo:

 

 

kluba zaenkrat ne bo, ni interesentov, ki bi to vodili in tudi po letu ali dveh bi padlo zanimanje in bi imeli premalo ?lanov.

Napisano

nalepko dobi? ?e pride? na kak?no sre?anje, piknik, .... upam, da bojo do naslednjega izrezane :bravo:

kluba zaenkrat ne bo, ni interesentov, ki bi to vodili in tudi po letu ali dveh bi padlo zanimanje in bi imeli premalo ?lanov.

 

ok. In kdaj bo spet kako sre?anje?

No glede kluba, sem prvi ki je zainteresiran. Se slu?ajno da dobit to nalepko preko po?te?

Sej će je problem denar, potem povejte.

 

Zakaj pa nebi vodu klub npr. administrator tega foruma in zraven najdemo ?e pa resnih ?lanou ki bi bili v klubu? <_<

Napisano

Klub se dobr sli?, sej pomoje bi nas useen se najdl neki kandidatov! :danzoman::bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Zakaj se nebi vsedli skupej in se pomenli o dolo?enih stvareh.

 

Kot prvo je treba, izbrat odgovornega, vestnega in discipliranega vodjo ki bo klub vodu.

Potem treba dolo?it sede? kluba.

Nato sledijo podrobnosti: ?lanarina

Sponzorji ?e se da

Probat uredit razne popuste pri trgovinah z dolo?eno avto opremo

Uredit reklamo,...........

 

Vse skupaj sploh ni te?ko, le par resnih ljudi, in smo tu. :bravo:

Napisano

od adminov ne bo noben za, ker so se ?e opekli z tem <_<

 

 

rabi? pa xy ustanovnih ?lanov (ne vem koliko jih je sedaj potrebno) potem voditi finance oddati dohodnino, ?e je minus ga mora? iz lastnega ?epa pokriti, kar je plus ne sme? kar sebi nakazati, vse mora potekati preko ra?unov, statut kluba je potrebno spisat. Ni tako preprosto kot je sli?ati <_<

 

?e ho?ete lahko ustanovite klub, samo kako je z imenom kluba, ?e bojo na MMS pustil da se uporabi ime Mazda, Renault klub je imel resne probleme glede tega,

 

 

 

 

Prvo naslednje sra?nje bo v Ljubljani 7. oktobra, v BTCju, no vsako prvo nedeljo v mesecu imamo sre?anja v BTCju in ste vsi dobrodo?li, ponavadi se nas zbere cca 10 komadov, ?e ti ni predale? se lahko brez problema oglasi? :bravo:

Napisano

Ve? da bo pri?el pogledat, ?e bom le utegniu.

 

Druga?e pa kar se ti?e kluba, ?e vas skrbijo finance, lahko ta problem kar odpi?ete, vam bom jst max. pomagu.

Glede drugih stvari se pa jst ?au ne spoznam glede prijave kluba,...

Zato bi to prepustil tebi ali nekomu ki to obvlada in je pripravljen vzet v svoje roke. :bravo:

Napisano

?e ni minimalno 20 stalnih ?lanov mislim, da se sploh ne spla?a v to spu??at

 

 

sej kaj pa manjka forumu?

 

vse se zmenimo, za piknike tudi ni problem zbrati denar, nimamo problemov z dr?avo, udele?ujemo se raznih prireditev (drag race, avtoslalom, ...) skoz se nekaj dogaja, ko pa pride denar vmes se pa lahko na smrt skrega

 

 

 

ni dovolj samo eden, ki bi resno vodil

 

je predsednik, pomo?nik, tajnik, blagajnik in upravni odbor (mislim, da se tako imenuje)

 

 

na upravni enoti ?e lahko na polno komplicirajo

 

 

treba je pregledat minuse in pluse nato pa it v realizacijo

Napisano

Sama ustanovitev kluba...dru?tva ni problematicna..imam tudi jaz in nekaj prijateljev drustvo.... Najvecji problem je vsekakor kje je sedez drustva saj smo clani razkropljeni po celi sloveniji.Zal ni kraja kjer bi sedez lahko zazivel v pravem pomenu besede... Kar se pa financ tice je tako...ce so ni nobenega problema ..se pac najame se racunovodski servis..oz obcasno. Vecji problem vidim v tem da je pravih ljubiteljev vozil mazda bolj malo...no res da nas je prijavljenih 1000...samo to niso aktivni clani...

Sem pa pripravljen pomagat ce se bo kaj premaknilo v tej smeri...kot kaze bomo pavzirali....in bo casa na pretek:)

 

LP, Andrej

Napisano

Nehajte razmi?ljat v tej smeri, ker potem bomo zgubil ?e to kar mamo in to je forum.

 

Zakaj ? Pri denarju se vedno zatkne enim ni 10? ni? drugi pa se za 2 centa dajo ustrelit v roko, to je povsod.

So pa tudi nekateri ki bi bili poleg in povsod ko pa pride do tega pa noben ni? neve in nima ni? zraven. :ne vem:

 

Tako da konec debate o tem, ?e pa bi vseeno kdo rad to naredu in bil ?lan naj to prosim naredi izven foruma.

 

Over and Out. !!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.