Skoči na vsebino

Reklama tega foruma


nomisDJ

Priporočeno sporočilo

Za nalepko se obrni na na?ega majstra Yavarja,pod nickom YavaryeX6V6! ;) Tuning kluba nimamo,samo tu pa tam kako tuning gara?o. :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nalepko dobi? ?e pride? na kak?no sre?anje, piknik, .... upam, da bojo do naslednjega izrezane :bravo:

kluba zaenkrat ne bo, ni interesentov, ki bi to vodili in tudi po letu ali dveh bi padlo zanimanje in bi imeli premalo ?lanov.

 

ok. In kdaj bo spet kako sre?anje?

No glede kluba, sem prvi ki je zainteresiran. Se slu?ajno da dobit to nalepko preko po?te?

Sej će je problem denar, potem povejte.

 

Zakaj pa nebi vodu klub npr. administrator tega foruma in zraven najdemo ?e pa resnih ?lanou ki bi bili v klubu? <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj se nebi vsedli skupej in se pomenli o dolo?enih stvareh.

 

Kot prvo je treba, izbrat odgovornega, vestnega in discipliranega vodjo ki bo klub vodu.

Potem treba dolo?it sede? kluba.

Nato sledijo podrobnosti: ?lanarina

Sponzorji ?e se da

Probat uredit razne popuste pri trgovinah z dolo?eno avto opremo

Uredit reklamo,...........

 

Vse skupaj sploh ni te?ko, le par resnih ljudi, in smo tu. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

od adminov ne bo noben za, ker so se ?e opekli z tem <_<

 

 

rabi? pa xy ustanovnih ?lanov (ne vem koliko jih je sedaj potrebno) potem voditi finance oddati dohodnino, ?e je minus ga mora? iz lastnega ?epa pokriti, kar je plus ne sme? kar sebi nakazati, vse mora potekati preko ra?unov, statut kluba je potrebno spisat. Ni tako preprosto kot je sli?ati <_<

 

?e ho?ete lahko ustanovite klub, samo kako je z imenom kluba, ?e bojo na MMS pustil da se uporabi ime Mazda, Renault klub je imel resne probleme glede tega,

 

 

 

 

Prvo naslednje sra?nje bo v Ljubljani 7. oktobra, v BTCju, no vsako prvo nedeljo v mesecu imamo sre?anja v BTCju in ste vsi dobrodo?li, ponavadi se nas zbere cca 10 komadov, ?e ti ni predale? se lahko brez problema oglasi? :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve? da bo pri?el pogledat, ?e bom le utegniu.

 

Druga?e pa kar se ti?e kluba, ?e vas skrbijo finance, lahko ta problem kar odpi?ete, vam bom jst max. pomagu.

Glede drugih stvari se pa jst ?au ne spoznam glede prijave kluba,...

Zato bi to prepustil tebi ali nekomu ki to obvlada in je pripravljen vzet v svoje roke. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ni minimalno 20 stalnih ?lanov mislim, da se sploh ne spla?a v to spu??at

 

 

sej kaj pa manjka forumu?

 

vse se zmenimo, za piknike tudi ni problem zbrati denar, nimamo problemov z dr?avo, udele?ujemo se raznih prireditev (drag race, avtoslalom, ...) skoz se nekaj dogaja, ko pa pride denar vmes se pa lahko na smrt skrega

 

 

 

ni dovolj samo eden, ki bi resno vodil

 

je predsednik, pomo?nik, tajnik, blagajnik in upravni odbor (mislim, da se tako imenuje)

 

 

na upravni enoti ?e lahko na polno komplicirajo

 

 

treba je pregledat minuse in pluse nato pa it v realizacijo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sama ustanovitev kluba...dru?tva ni problematicna..imam tudi jaz in nekaj prijateljev drustvo.... Najvecji problem je vsekakor kje je sedez drustva saj smo clani razkropljeni po celi sloveniji.Zal ni kraja kjer bi sedez lahko zazivel v pravem pomenu besede... Kar se pa financ tice je tako...ce so ni nobenega problema ..se pac najame se racunovodski servis..oz obcasno. Vecji problem vidim v tem da je pravih ljubiteljev vozil mazda bolj malo...no res da nas je prijavljenih 1000...samo to niso aktivni clani...

Sem pa pripravljen pomagat ce se bo kaj premaknilo v tej smeri...kot kaze bomo pavzirali....in bo casa na pretek:)

 

LP, Andrej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nehajte razmi?ljat v tej smeri, ker potem bomo zgubil ?e to kar mamo in to je forum.

 

Zakaj ? Pri denarju se vedno zatkne enim ni 10? ni? drugi pa se za 2 centa dajo ustrelit v roko, to je povsod.

So pa tudi nekateri ki bi bili poleg in povsod ko pa pride do tega pa noben ni? neve in nima ni? zraven. :ne vem:

 

Tako da konec debate o tem, ?e pa bi vseeno kdo rad to naredu in bil ?lan naj to prosim naredi izven foruma.

 

Over and Out. !!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.