Skoči na vsebino

16" plati??a za RX-8 - pomo?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav po dolgem ?asu!

 

Trenutno kupujem plati??a z zimskimi gumami za mojo rde?o ?virco in me zanima, ?e bi lahko imel kakr?nekoli te?ave pri monta?i plati?? dimenzij 7J×16, ET 35, razmerje vijakov 5×114,3.

Na plati??ih so gume dimenzij 205/55 R16.

Druga?e so plati??a v originalu za Mitsubishi-e, ki imajo sicer preveliko sredinsko luknjo, vendar bom zadevo re?il z reducirnimi ALU podlo?kami.

Sicer uradno homologirana dimezija plati?? in gum na RX-8 je 7,5J×16 s pnevmatikami 225/55 R16, samo mislim, da kakih ve?jih problemov ne bi smelo biti.

 

Edino kar me skrbi je to, da v samem plati??u ne bo dovolj prostora za nadpovpre?no veliko zavorno ?eljust, spet po drugi strani mora to skup jit, saj druga?e ne bi imeli ?e tovarni?ko homologiranih 16" plati??.

 

?e vpra?anje glede ET-ja:

Mi lahko kdo prisko?i na pomo? s podatkom o ET-ju originalnih plati?? na RX-8, menda naj bi imele ET40.

 

LP

 

Barkley

Napisano

Lep pozdrav po dolgem ?asu!

 

Trenutno kupujem plati??a z zimskimi gumami za mojo rde?o ?virco in me zanima, ?e bi lahko imel kakr?nekoli te?ave pri monta?i plati?? dimenzij 7J×16, ET 35, razmerje vijakov 5×114,3.

Na plati??ih so gume dimenzij 205/55 R16.

Druga?e so plati??a v originalu za Mitsubishi-e, ki imajo sicer preveliko sredinsko luknjo, vendar bom zadevo re?il z reducirnimi ALU podlo?kami.

Sicer uradno homologirana dimezija plati?? in gum na RX-8 je 7,5J×16 s pnevmatikami 225/55 R16, samo mislim, da kakih ve?jih problemov ne bi smelo biti.

 

Edino kar me skrbi je to, da v samem plati??u ne bo dovolj prostora za nadpovpre?no veliko zavorno ?eljust, spet po drugi strani mora to skup jit, saj druga?e ne bi imeli ?e tovarni?ko homologiranih 16" plati??.

 

?e vpra?anje glede ET-ja:

Mi lahko kdo prisko?i na pomo? s podatkom o ET-ju originalnih plati?? na RX-8, menda naj bi imele ET40.

 

LP

 

Barkley

 

Original 18 colska RX-8 plati??a majo ET 50mm.

 

Hm, neki takega sem tudi jaz razmi?ljal da bi dal na svojo 16 colska plati??a z o?jimi 16 colskimi gumami kot so homologirane, predvsem zaradi la?je vo?nje pozimi, kljub recimo slab?emu izgledu. Potem sem se odlo?il da bom dal kar na obstoje?e 18-ke nove zimske gume.

 

A ma kdo izku?nje kaj je bolje? Ker ?e pogledam kako me odna?a v ovinkih kadar je mokro se mi zdi bolj?a izbira za zimo o?je 16 col, kot samo zamenjat letne 18 z zimskimi 18.

4801_1.png
Napisano

Tudi sam sem zaradi istega razloga ?el v nakup 16" z o?jimi gumami, ker ?iroke gume so pozimi katastrofalne pa ?e mal ?koda je 18" za pozimi, ko ti jih speska na?a sodobna Slovenska posipa?ka podlaga po cesti:angry:

Edino ET bo potem malce problemati?en, saj je med 50 in 35 ?e kar vidna razlika...?e bo prehudo bom ?el pa? na distan?nike, ampak za zimo mi je tko al tko vseeno za izgled ko je avto ves ?as do nezavesti posvinjan.

 

Glede ?irine gum pozimi sem pa do?ivel zanimivo izku?njo, ko smo z 20 let starim Suzukijem Samurai iz sme?no nizkega snega vlekli Range Roverja, ki mislim da je mel 245 ?iroke pnevmatike (skoraj dvakratnik Suzukijevih) in mu kljub kupu elektronike, zapor diferencialov ipd. ni uspelo priti niti 1 m naprej od mesta kjer se je vsidral, mi smo se pa okoli njega vozili, kot da smo na letali??u...sme?en prizor in vsekakor naprijeten za lastnika 80 ali 90.000 eur vrednega ?uda tehnike alias terenca :hohoho:

Napisano

mislim, da ne bo problemov, ce das ET35 na 7sirine in sirino gume 205.

jaz sem mel rahle probleme na 6-ki pri 7.5 sirine in et40, gume pa 205

pozimi je pa definitivno bolje met ozje gume, sploh ce je sneg.

Mogoce edino to, da 205/55 16 ni ravno enako 225/55 16 po premeru in tezave bojo tukaj...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mislim, da ne bo problemov, ce das ET35 na 7sirine in sirino gume 205.

jaz sem mel rahle probleme na 6-ki pri 7.5 sirine in et40, gume pa 205

pozimi je pa definitivno bolje met ozje gume, sploh ce je sneg.

Mogoce edino to, da 205/55 16 ni ravno enako 225/55 16 po premeru in tezave bojo tukaj...

 

Seveda ni enako po premeru. Ampak a je potem sploh smiselno, da menja? 225/45 18 za 225/55 16? Ker namen vse te menjave je, da dobi? na koncu 205/55 16, kar je o?ja guma in bi recimo bila bolj?a na snegu. Okej ?e menja? za manj?o dimenzijo, pride? skozi ceneje.

4801_1.png
Napisano

Mogoce edino to, da 205/55 16 ni ravno enako 225/55 16 po premeru in tezave bojo tukaj...

 

Hm...ne v tem primeru je premer popolnoma enak...ne razumem kaj bi imelo skupnega ?irina in premer. Saj pravim sumim samo to, da se lahko ustavi zaradi prevelikih zavornih ?eljusti ali premajhnega ET-ja...

Napisano

no sej tudi 225/45 18 pa 225/55 16 nista enaka sirina :)

mas pa prav in v tem pogledu, da se izognes stroskom nabave novih platisc, vzames 215/45 18 in je neka vmesna resitev za M+S

ce najdes gume v tej dimeniziji seveda...

 

 

Hm...ne v tem primeru je premer popolnoma enak...ne razumem kaj bi imelo skupnega ?irina in premer. Saj pravim sumim samo to, da se lahko ustavi zaradi prevelikih zavornih ?eljusti ali premajhnega ET-ja...

 

premer kolesa za 205/55 16: (20.5cm*0.55)*2 + (16*2.54cm)= 63.19cm

premer kolesa za 225/55 16: (22.5cm*0.55)*2 + (16*2.54cm) = 65.39cm

odstopanje: 3.4% vseen preveliko

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

premer kolesa za 205/55 16: (20.5cm*0.55)*2 + (16*2.54cm)= 63.19cm

premer kolesa za 225/55 16: (22.5cm*0.55)*2 + (16*2.54cm) = 65.39cm

odstopanje: 3.4% vseen preveliko

 

Ne re?em, da nima? prav ampak mislim, da 3,4% vseen ni tok huda razlika...ali pa? :ne vem:

Napisano

kaj jaz vem...

vsi priporocajo do +/- 3%...

tezka odlocitev...

sam osebno ne vem kaj bi naredil :ne vem:

vsekakor, ce bos dal 205/55 16 potem jih moras vec napumpat :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi jz bi pa usen to naredu, ker ?e priporo?ajo do 3 %, tuki je pa samo ?e 0,4 dodatne, ne more bit lih hudga, govorim iz izku?enj! :danzoman::P

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.