Tich Napisano 29. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 29. oktober, 2007 Kako vam izgleda tole? Men se zdi zelo mamljivo za naveden denar (cca 1000? z po?tnino) + davki. Vse je zraven...kolektorji, turbina, wastegate, reg. pritiska bencina. Pa ?e ves piping, intercooler... Da bi bil nateg, skor te?ko verjeti glede na % userja. Pa ?e prek paypala gre... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/93-97-ford-...1QQcmdZViewItem Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
zemir Napisano 29. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 29. oktober, 2007 Upam da bo mazda_mx tole mal pokomentiral ? Kajti cena je dobra Citiraj http://s3.ba.bitefight.org/c.php?uid=98655 Klikni ?e si upa?!? http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4214 Poraba Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda_mx Napisano 29. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 29. oktober, 2007 Original kitajska turbina in wastegate. Go for it. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Tich Napisano 29. oktober, 2007 Avtor Prijavi Deli Napisano 29. oktober, 2007 Kje pa misli? da so ostale narejene?! Verjamem, da podoben spodoben komplet stane 2000+ ?, ampak da tole ne bi laufal tam do nekje max. 0,8 bar? Pa tut ?e deluje 1 leto, pa jo potem zamenja? s spodobnej?o...?e ti vseen ostanejo kolektorji in piping itd... norve?ani bi radi meli sam 400? za kolektorje...?!?! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda_mx Napisano 29. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 29. oktober, 2007 Garrett v Franciji, ZDA in na Japonskem. KKK v Nemciji. Holset v Veliki Britaniji in ZDA IHI in Mitsubishi na Japonskem. Drugih proizvajalcev original turbin ni. Vse ostalo so poceni ponaredki. Kar je dobro so kolektorji. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Tich Napisano 29. oktober, 2007 Avtor Prijavi Deli Napisano 29. oktober, 2007 Sej vem Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
maline Napisano 29. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 29. oktober, 2007 mazda mx za kak?no ceno se da zrihtat 1.6 79kw motor pa ni nujno da je lih turbina zraven ?e se ma? mal ?as razpisat a lahko pove? kak?ne so opcije za ta motor hvala Citiraj mazda all the way Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda_mx Napisano 29. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 29. oktober, 2007 Ta motor tako in tako nima turbine zraven. Zacni gledat razne male oglase, ce kdo prodaja MX-3 ali Xedos6 s tem motorjem po delih. Lahko pa vzames kar 1.8 DOHC iz 323. Ta ima 130KM. Lahko pa gres na izlet po odpadih v bliznji tujini in nabavis motor. Kaksne opcije imas v mislih? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
maline Napisano 29. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 29. oktober, 2007 vse kar se da zrihtat na ta motor kako ga lohk in pa kolk navijem Citiraj mazda all the way Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda_mx Napisano 29. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 29. oktober, 2007 Lahko zamenjas odmicne gredi, bate, sesalni kolektor, izpusni kolektor, izpuh, elektroniko, itd.. Lahko zmontiras gor turbo, kompresor ali pa nitro. (lahko tudi vse hkrati ) Vse se da, ce se hoce. Tudi 300,400 KM se da dobiti iz tega motorja. To velja za prav vse motorje, cisto vsak se da tako predelat. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
maline Napisano 30. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 30. oktober, 2007 Lahko zamenjas odmicne gredi, bate, sesalni kolektor, izpusni kolektor, izpuh, elektroniko, itd..Lahko zmontiras gor turbo, kompresor ali pa nitro. (lahko tudi vse hkrati ) Vse se da, ce se hoce. Tudi 300,400 KM se da dobiti iz tega motorja. To velja za prav vse motorje, cisto vsak se da tako predelat. a mi lohk najprej pove? kaj se da zrihtat z elektroniko pa za kolk dnarjapol bi se pa dogovorila ?e za ka?n mehanski podvig Citiraj mazda all the way Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Symon Napisano 30. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 30. oktober, 2007 Moje mnenje: Elektroniko menjaj, ko bo? menjal izpu?ni sistem, odmi?ne, sesalni del. Takrat se me?anica ?e toliko spremeni, da original ECU (v?asih, ni pa nujno) ne dela ve? optimalne me?anice in se da ?e malo fino nastaviti te zadeve. Sicer pa zanimiv poceni turbo kit, zdaj vpra?anje je tudi kak?ne kvalitete je material kolektorja in IC, da ne bi kolektor za?el kaj pokati, ali pa IC pu??ati (boost leak). No ja, ?e ne poskusi? ne ve?. Sicer pa zanimiva kombinacija (T3/T4) ki zna prinesti kar lepo ?tevilo konjev z malo manj turbo laga kot samo T4, edino ne vem, ?e bi na isti kolektor pasala T28... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
maline Napisano 30. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 30. oktober, 2007 se da zment za kak?en ogled avta in?e lahko predlaga? kak?no trgovino za komplet izpu?ni sistem pa kje dobiti odmi?ne symon Citiraj mazda all the way Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Symon Napisano 30. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 30. oktober, 2007 Uf za ta motor pa res ne vem kje in kaj se dobi. :ne vem: Kot je napisal mazda_mx se ti najbolj spla?a ?e tako ?tartati z ve?jim motorjem (1.8). Tako ima? ?e v ?tartu ve? navora in mo?i... Razen, ?e vr?e? na tvoj 1.6 turbino, kar pa ravno mazda_mx prodaja pod malimi oglasi in verjemi, da se ga spla?a kontaktirati, ?e si resen. Najihtreje in najbolj zanesljivo bo? pri?el do konjev. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda_mx Napisano 30. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 30. oktober, 2007 a mi lohk najprej pove? kaj se da zrihtat z elektroniko pa za kolk dnarjapol bi se pa dogovorila ?e za ka?n mehanski podvig Chip tuning stane 500 EUR ali vec , pri nasih chip tuning firmah in na tem motorju s tem pridobis 3 do 5KM (bolj verjento 3).Ce seveda imajo tuning za tvoj avto v prodajnem programu. Ce se vozis stalno s praznim rezervoarjem in toliko lazjim avtom je povsem enak efekt v pospesku. in?e lahko predlaga? kak?no trgovino za komplet izpu?ni sistempa kje dobiti odmi?neTo se lahko dobi pri meni Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
maline Napisano 30. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 30. oktober, 2007 To se lahko dobi pri meni kdaj po praznikih se pa lohk zmenva zdaj je avto trenutno pri mehaniku Citiraj mazda all the way Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda_mx Napisano 30. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 30. oktober, 2007 Zrihtaj avto in se slisimo. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
qwerty Napisano 1. november, 2007 Prijavi Deli Napisano 1. november, 2007 ka mi lahk kdo pove kolk PSI ma ta turbina pribli?n o kateri je govora :ne vem: MAX PSI CAPACITY 27PSI ---> tole mi je mal ?udn :ne vem: Citiraj If in doubt, flat out... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazda_mx Napisano 1. november, 2007 Prijavi Deli Napisano 1. november, 2007 Toliko kot si napisal, 1.9 bar. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Symon Napisano 1. november, 2007 Prijavi Deli Napisano 1. november, 2007 ka mi lahk kdo pove kolk PSI ma ta turbina pribli?n o kateri je govora :ne vem: MAX PSI CAPACITY 27PSI ---> tole mi je mal ?udn :ne vem: To pomeni, da je sposobna dati iz sebe maksimalno 27 PSIjev kar je kot je napisal mazda mx 1.9 bara. Itak pa na navadnem streetable avtu tak?na turbina ne vidi veliko ve? kot 1 bar pa ?e to je veliko. No razen ?e rad ?ivi? na robu in jo za probo odpre? do koncapa gleda? koliko ?asa bo motor zdr?al Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
qwerty Napisano 1. november, 2007 Prijavi Deli Napisano 1. november, 2007 pa ne men se je nekam velik zdel k ko je ?e en frend reko da da ena turbina vn 1.3bara je blo tak kot da bi boga za jajca prjeu ko pa vidm 1.9 sm pa itaq debel pogledu just like that hehe Citiraj If in doubt, flat out... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Tich Napisano 2. november, 2007 Avtor Prijavi Deli Napisano 2. november, 2007 Turbina ponavad ni ozko grlo pri boostanju avta...vse druge komponente so (injektorji itd...) Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
artist1 Napisano 26. november, 2007 Prijavi Deli Napisano 26. november, 2007 Zdravo fantje. Edini problem ki ga vidim na tej konverziji je, da ni nikjer v kitu najti turbo batov ali debele dihtunge za glavo, da zni?a? kompresijsko razmerje... Lahko bi to presko?ili z 102oct. bencinom, recimo na OMVju dobi? 100tko. Potem so te?ave z zakasnjenim v?igom, ki ga original sistem ne zmore, vsi turbo avti pa ga majo.. Kar nekaj dodatnega dela in materiala je ?e potrebno. ?e je ?e kdo tukej ?aral kaj podobnega, ve da to ne gre kr tk. Rad bi sli?al feedback kakega strokovnjaka, ki se spozna na zadeve, mehaniki ki samo menjajo kose naj se zadr?ijo z izjavami. LP...artist1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Tich Napisano 26. november, 2007 Avtor Prijavi Deli Napisano 26. november, 2007 Kompresijskega razmerja ni treba ni?at, vsaj pri KLDE motorju, ki ga ima mislim da 9.2. Ta motor kamot zdr?i ene 300 konjev, brez odpiranja motorja - tak pravijo vsi tuji forumi in tudi na? domestic tuner. Te?ave z v?igom in s dobavo bencina re?i? z megasquirtom - moj je ?e na poti. Ima? popolno kontrolo v?iga ter bencina - plus kontrolo dodatnih injektorjev (?e jih montira?). Mislim, da pri tem kitu manjka samo mo?nej?a benz pumpa, ve?ji injektorji in pa kak hladilnik olja. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
artist1 Napisano 26. november, 2007 Prijavi Deli Napisano 26. november, 2007 Osnovna razlika navadnega in turbo motorja je kompresijsko razmerje! To pa nima veze s konji! Klasi?ni motorji imajo kompresijsko razmerje 1:9,5~1:10,5. Turbo motorji pa 1:7~1:8. To pomeni, da klasi?ni motor s pomo?jo turbine vstvari ve?je razmerje od 1:11, kjer se 95oct. bencin ?e samov?ge, pri vro?em motorju pa tudi 98oct. bencin. To povzro?i eksplozijo goriva v cilindru pred udarom iskre in pred prihodom bata na sam vrh svoje ekskurzije. Temu pojavu pravijo mehaniki klenkanje, v angle?kem jeziku to imenujejo ping noise. Stranski u?inek tega so potrgani ?raufi glave, lukna v batu ali eksplozija motorja. Fizikalne zakonitosti delovanja motorja so pa? taka in enostavno nabit gor turbino ne pali.. Da bi pa ta model motorja imel serijsko tako slabo kompresijsko razmerje pa dvomim (do 300konj sturbino brez zni?anja razmerja-edino na kerozin - 102oct.), ker z nizkim kompresijskim razmerjem motor nima nobenega izkoristka, veliko kuri in ne gre nikamor, komur je crknila turbina na turbo motorju ?e ve, da avto ne gre nikamor po tem. Turbina pa? nabije ve? zraka v cilinder in s tem izbol?a kompresijsko razmerje do meje podobne klasi?nemu motorju brez turbine. Pri klasi?nem motorju pa je razmerje prirejeno na naravno sopenje motorja in porivanje ve? zraka s turbino to razmerje prese?e, u?inek pa ni boost ampak boom. Pol ma? pa raketo.. Aja, 1:9,2 prav? da ma razmerje, to pomen 0,3 bara lahk ?e doda?, pa pokompenzira? filter in slabo vreme.. LP...artist1 - turbo fan Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.