Skoči na vsebino

Demonta?a plastike na zadnji havbi Mazde 6+dodatne ?top lu?i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker verjetno marsikoga zanima,kako se demontira za??itne plastike na havbi Mazde 6 karavan,vam bom to podrobneje razlo?il z besedo in sliko.Hkrati pa vam bom pokazal,kako sem naredil majhno modifikacijo zame,a veliko za varnost v prometu :P na zavornih lu?eh.

 

Najprej vam moram povedati,da ne potrebujete nikakr?nega orodja za sneti vse plastike!!!,razen par krepkih in spretnih rok.

 

 

-najprej snemite plastiko na vrhu vrat,katera pokriva tretjo zavorno lu?:

post-399-1193832804_thumb.jpg

 

Vidimo,da ima 4 ?tifte in pa centrirnega-plasti?nega.Plastiko enostavno primete na zgornji strani in jo povle?ete (z ob?utkom in malo mo?i) proti sebi.

 

-nato so na vrsti stranski plastiki:tukaj so ?tifti vzmetni jekleni,tako da ne se ustra?it,ko malo glasneje po?i,ko se jih sname.

 

post-399-1193832931_thumb.jpgpost-399-1193833003_thumb.jpg

 

Te tudi enostavno z ob?utkom povle?ete ven.

 

 

Preden snamemo glavno,veliko plastiko dol,moramo sneti ta pokrov?ek(ro?aj za zapiranje vrat) :

 

post-399-1193832737_thumb.jpg

To storimo tako,da ga pritisnemo navzdol in ven:

 

Nato ostane ?e ta velika plastika,katera se tudi enostavno sname z ?tiftov......Ni slike??. :P

 

 

Sedaj lahko snamemo lu? dol.Najprej odklopimo konektor:

 

post-399-1193833424_thumb.jpg

 

Nato odvija?imo ti dve matici in snamemo oba nosilca,katera dr?ita lu?:

 

post-399-1193833911_thumb.jpg-tukaj pe?a malo ostrina.. :whatever:

 

Desna zadnja lu? izgleda z zadnje strani tako.Vidimo,da na tej strani(desna lu?) ni odprtine za podno?je ?arnice:

 

post-399-1193834024_thumb.jpg

 

Potrebujemo torej podno?je in ?arnico,(?arnica je W21W,?e ?elite samo zavorno lu?),katera kupimo na mazda servisu ali kjerkoli drugje(E-bay):

post-399-1193834356_thumb.jpgpost-399-1193835944_thumb.jpg

 

Z ro?nim brusilnikom(Dremel) ali kak?nim podobnim, naredimo ustrezno izvrtino na lu?i tako,da so usklajeni utori na podno?ju in zavija?imo na lu?:

 

post-399-1193836284_thumb.jpg

 

Nato po obratnem vrstnem redu pritrdimo lu?.Na desni strani sem uporabil podno?je in ?arnico od meglenke-

sam je namre? ne uporabljam,ker pri nas ni megle.Kakorkoli,da se to izvesti tudi preko releja in lahko uporabljate tudi meglenki(sedaj bi svetili dve),ampak to je ?e druga zgodba...

 

Preostane nam,da povle?emo dvojni kabel(ne predebel,jaz sem uporabil kar ?rno-rde?ega za zvo?nike),kar zdraven obstoje?ih.Priklopimo na tretjo zavorno lu? in priklopimo konektorje.Ker na desni nimamo konektorja,sem si sam pomagal z kabel ?evel?ki(ta malimi) za zvo?nike-z izolacijo.

 

post-399-1193836952_thumb.jpg

 

No,tako.?e niste ve??i okoli avtoelektrike,poprosite kakega mojstra,da vam to pove?e.Meni je to re?il

en-dva-tri pravi"guru" za te zadeve-Stroker. :bravo:

 

Kon?ni izdelek pa izgleda takole(kot bi se Boss izrazil-prezgodnja novoletna jelka. :hohoho: )

post-399-1193838178_thumb.jpgpost-399-1193838252_thumb.jpg

 

Pa ?e to.Z to modifikacijo bodite prizanesljivi do voznic in voznikov za vami,ko stojite zve?er na semaforjih ali

kdo vozi meter za vami.Za njih zna bit to zelo "svetle?e" sre?anje.Kar se pa ti?e varnosti,je pa to definitivno bolj?e,kot original.?e posebaj ob kaki megli(ki je pri nas na obali ni :P )ali pa ob de?evnem vremenu.

 

Obilo zabave...

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je le njegovo mnenje. Kako vi resnici je pa vemo vsi lastniki x186 motorjev.😉
    • Me kar glava zaboli, ko vidim 16tke na 30tki  Dobro, da takih ni veliko..... 
    • hvala za iskreno mnenje in da poveš tako kot je 
    • Menjal eno stran - ni potrebe obeh. Original je bila 370€ leta 2022. Motorček za električno ročno ostane isti - star. Ni treba menjat.   KAY0-26-61X Rear Brake Caliper (Right) KAY0-26-71X Rear Brake Caliper (Left)   To je znana napaka na CX-5. So popravili - posodobili čeljusti. Brake Noise from REAR BRAKE_Trace of Rear Brake Dragging.pdf SB-10099419-2532.pdf
    • Ena čeljust mi občasno ne spusti ročne zavore, zato imam trenutno odklopljeno (samo ročno). Moj mehanik ne popravlja, nova pri Mazdi je baje 500+ EUR (menja se cela čeljust, na Autodoc jih je večina nedobavljivih ...  Just a moment... WWW.AUTODOC.SI ).   - ali kdo v SLO popravlja take zadeve? - ali če menjam za novo, je smiselno menjati obe, da bo enakovredni občutek na zavori? - ali ima kdo izkušnje z vračanjem na Autodoc (če se izkaže, da ne bo ustrezna)?      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.