Skoči na vsebino

mazda RX-8


mazdi

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...

Zanima me ?e ma kdo od vs mazdo RX-8 :whatever: .Prusm ?e mi lhka pu?le ZS-ja in slike od njegove mazde, pa tud lhka kake podatke.Kot naprimer:

 

-TE?A

-PROSTORNINA MOTORJA

-KW

-KM/H

-KOLIKO LITROV GORIVA

 

In podobne re?i B) .Zanima pa me tud kuk ku?ta ta zadeva (mazda RX-8).Sej nevem kuga bi blo bul a nej kravo zajaham al nej si to mazdo kupm.Res ne vem.

 

Lp:

Mazdi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej ima? polno spletnih strani LENOBA in lahko pogleda? vse podatke te?a, prostornina, ?e pa si ?e tako len da se ti ne da poiskat po straneh ima? ( yahoo.com, google.com... in tam noter samo napi?e? Mazda RX-8)!!

 

Vse pa ti tudi mi ne rabimo na pladnu prinest!! :angry:

 

?e pa jo ?e kupuje? pa pojdi v najbli?ji Mazda salon pa ima? tam prodajalce in ti bodo svetovali in odgovarjali na tvoja vpra?anja koliko bo? hotel, pa mogo?e ?e bo? dobil testno vo?njo... :whatever:

Ali ti je to tudi prete?ko?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

khm... jaz si bom zdaj nekaj upal...

 

se mi zdi da je na? mazdi en navaden provokator, ali pa mu ni ?isto ni? jasno kako funkcionira forum in pa internet nasploh...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

za zdej se bom se delal da sem spregledal dosedanje poste....ampak v bodoce dejte se malo skulirat...

 

forum je za izmenjavo mnenj in pomoc, ne za nosit stvari na pladnju kot je to mazda323 napisal...pa niti za se kregat....

 

lepo umiru....

 

mazda-mx3 vas ma rad!

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

za zdej se bom se delal da sem spregledal dosedanje poste....ampak v bodoce dejte se malo skulirat...

 

forum je za izmenjavo mnenj in pomoc, ne za nosit stvari na pladnju kot je to mazda323 napisal...pa niti za se kregat....

 

lepo umiru....

 

mazda-mx3 vas ma rad!

Vem se strinjam s tabo mazda-mx3 da ni forum za to da bi vsakemu kaj na pladnju prinesli, sem se narobe izrazo, se opravi?ujem! Jaz rad pomagam, samo tip me je razpizdo ko je komaj nekaj napiso pa ni minlo niti malo pa nam je ?e za?el da smo butli ker mu ni? ne pisemo o mazdi RX-8, prosim no mazdi malo potrpljenja jaz bi ti z veseljem napiso vse podatke o RX-8 pa ob?utki, kak?en je avto ampak od tvojega vedenja in tistega posta pa bi lahko bil malo bolj uvidevn do nas in bolj prijazn pa bi bilo vse OK! ;)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK prijatli! In ostani na forumu vendar bodi potrpe?ljiv ter vedi se temu primerno in bodi prijazen in se bomo imeli vsi radi :) to ni avtomobilizem.com ko skoraj takoj dobi? 10 odgovorov! To je bolj skromen forum ampak meni zelo simpati?en, zato bodi tak?en mazda? kot se spodobi! ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK mazda 323. Bodmo prjatli ! ! !

 

A te lhka ? neki vpra?am. Ti ima? tamle gor tud eno slikco oz. ikono.Pa mi lhka puve? kaku jo lhka ? jst dam gor.

Prvo si eno slikco najdi v primerni velikosti (nevem koliko je dolo?ena) in si jo shrani? v ra?unalnik, gre? v svoje nastavitve in tam ko pi?e Avatar Options klikne? gor, nato klikne? Browse poi??e? svojo slikico in potem samo update avatar in ?e sem sedaj vse prav razlo?o bo slikica gor, upam vsaj!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdaj bo na voljo kmalu mazda rx-8 limited edition,ker ta stran kjer to pi?e ni dostopna vsakemu, sem prilepil spodaj kaj vse bo imela notri,pi?e v angle??ini:

 

 

Mazda Launches RX-8 'Sport Prestige Limited' Special Edition

 

- Even more dashing RX-8 boasts upgraded interior, exterior and driving performance -

 

Outline of RX-8 'Sport Prestige Limited' Base model

RX-8 Type S (six-speed manual transmission model) or RX-8 Type E ('Activematic' four-speed automatic transmission model).

 

Additional equipment

1. Interior

- Exclusive leather seats

Beige-colored front and rear seats trimmed with double stitches. Front seats including semi-gloss metallic paint rotor-shaped ornaments in the upper portion.

- Driver's seat equipped with electric-powered eight-way adjustments and lumber support.

- Exclusive door trims

Matched with the seat color.

- Exclusive black-leather-wrapped steering wheel

Wheel and spokes wrapped with one piece of the black leather trimmed with the dark-brown stitching.

- Exclusive piano-black switch panels on steering wheel spokes (only for the six-speed manual transmission model)

- Exclusive leather-wrapped parking brake lever and front/rear console box rids

Black leather trimmed with dark-brown stitching.

- Exclusive shift knob (only for the six-speed manual transmission model)

Designed with black characters and lines in the silver background. Wrapped with the black leather trimmed with dark-brown stitching.

- Aluminum pedals

- Piano-black-like console side bars with hairline surface

- Semi-gloss paint parts

Including the air-conditioner dials, air bent bezel rings, shift-base ring, instrumental panel meter rings, center bench louver knob.

- In-dash six-disc CD changer kit

 

2. Exterior

- Semi-gloss headlamp bezels and rear combination lamp bezels

- Dark-silver gloss painted aluminum wheels

- Rear lip spoiler

- Front fog lamps

 

 

3. Body color

RX-8 'Sport Prestige Limited' features the exclusive body color, "Radiant Ebony Mica." The existing body colors "Titanium Grey Metallic II" and "Brilliant Black" are also available.

 

 

4. Driving performance

- 225/45R18 tires and aluminum wheels

Now applied also for the Type E base model--18-inch tires and wheels are standard equipment for the Type S base model.

- Large-size brake discs

Ventilated disc brakes applied to four wheels--323mm disc rotor for front wheels and 302mm for disc rotor for rear wheels.

- Exclusive tuned suspension system

Including Mazda's original "Rigid Foamed Suspension Cross Member" filled with foamed urethane, which helps provide better handling stability and damping force to the vibration from the road. The system also features 14mm-diameter front and rear dampers.

- Enhanced body rigidity

Thanks to the reinforced top portion of the A pillars and reinforcements to the mounting points of the rear dampers.

 

 

5. Additional equipment

- Water-repellent front glass, front door glasses and door mirrors

- Two retractable-type keys

 

cena pa bo 3.150.000 jenov.

Objavljena slika

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lepa lepa......bi jo imel kot poslovni avto :P

 

:wub: ampak jaz pricakujem novo RX-7 :wub:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem jo vozil v petek ... ampak bolj malo :huh: sem pa naredil zato malo vec fotk :D

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Vec slik pa >> KLIK

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem jo vozil v petek ... ampak bolj malo :huh: sem pa naredil zato malo vec fotk :D

 

kolko mocna?

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem jo vozil v petek ... ampak bolj malo  :huh: sem pa naredil zato malo vec fotk  :D

 

kolko mocna?
Ce po pravici povem... nevem... :o Model je RX-8 Challenge... Mislim, da je 231 KM

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam ?e mene vpra?ate je ?rna najlep?a. Jst sm bil tut v dvomih ko smo jo mi kupil, pa so rekl da je ?rna. Ampak pol k sm jo vidu, pa sam jezik do tal. Sam ?e spustit jo je treba pa bo ?us.

 

Jst poleg nove rx-7 ?akam, tudi en pocen turbo kit za rx-8

15962logo-med.jpg

GARAZA DOMA: Black RX-8 & Black CIVIC VTI TURBO

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.