Skoči na vsebino

razlika med vzmetmi med mx-6 in 323c

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

NUJNO !!!!!!

 

Zasledil sem en oglas nastavljivih vzmeti po vi?ini za mazdo mx-6. Zanima kaka je razlika med vzmetmi med mx-6 in 323c ,mere premer ovojev .....,ker bi to jaz rad montiral na 323c pa nevem ?e bi pasalo.

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

pomoje bi prej pasalo od 323F kot pa od MX-6. Pa a nima MX-6 ?e prepripravo za 4WS

 

Bom pa malo pobrskal za kak?nimi podatki :D

 

ok tnx, prenizki avto mam pa bi ga rad malo dvignil to pa je glih nastvaljivo in je kot nala?? za zimo in poletje :D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ni??e neve glede tega ni? ?NUJNO bi rabil... zanima me predvsem dol?ina feder, druga ni problem se nekak ?e spa?e gor... nastavljati pa gre 10 cm po vi?ini tak da bi s tem malo toleriral tudi lahko.

Ali bi prej pasalo od mazde mx-5 90-98 letnik.

 

 

:blink::blink::blink:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

mx-6 ?e ima enak princip vpetja kot 323 samo dol?ino feder nikjer ne pi?e, nikjer ni? za najti ,to je problem glih ja.Po mojem v dol?ini ni kake bistvene razlike, verjetno da so tr?e bolj.Mogo?e na blef kupim to pa sprobam :hohoho::hohoho:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.