Skoči na vsebino

Problem termostikalo??

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

v priponki... mislim da je to tapravo...

post-9-1100330777.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?al ?e vedno nismo odkrili napake, tudi , ko smo povezali kable pri konektorju ventilator ni delal. Vmes je ?e en rele,tudi tega smo zamenjali z drugim a ?e vedno ni delalo.Je mogo?e ?e kaj vmes!? Ima mogo?e kdo elektri?no shemo! Hvala!

Napisano

Trmostikalo je na hladilniku !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V glavnem moj xedos V6 ima stikalo na hladilniku.Vklaplja pri dveh razli?nih temperturah.Nahaja pa se na desni strani pod alternatorjem.?e tega stikala nima? ti potem logi?no ventilator ne vklaplja, razen ?e ima? klimo in ti klima vklaplja ventilator.Poglej ?e ti kje visijo kak?ne ?ice, ali pa so kam privezane. Sem pogledal ?e pri 323F letnik 2000 in ima praw tako tam stikalo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok, zanimivo, moj xedos V6 ima ?e vedno stikalo na hladilniku.Sem pogledal v MX3V6 workshop manual in res tega stikala ni, tako da mora? premerit z in?trumentom upornost na kontaktih temperturnega senzorja, katerega da? v vodo in jo segreva?.?e je to ok, potem ima? napako nekje na napeljavi, ali pa pokvarjen motor ventilatorja.

?e nekaj podtkov: 91?C = 1,7-1,84 Kohma

97?C = 1,42-1,53 Kohma

108?C = 1,03-1,11 Kohma

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z voltmetrom preveri napetost na kontaktih pri motorju ventilatorja in ?e je napetost bi se moral ventilator vrteti. ?e se ne vrti je verjetno problem v elektromotorju ventilatorja (krta?ke & stuff). Pazi seveda na prste in ko testira? mora biti kontakt na on, ker verjetno druga?e itak ne deluje pa seveda mora biti motor segret nad mejo, ko bi moral vklopiti ventilator. Elektromotor lahko preveri? tudi z direktno povezavo kablov na akumulator samo prej preveri, da ni kak?na "?udna" (malo verjetno) nazivna napetost na elektromotorju (manj kot 12V).

 

V kolikor pa napetost na kontaktih ni, gre? nazaj do termostikala ga pobere? ven in nadaljuje? po YavarYevih navodilih.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To kar drži a le, če je v voznem stanju... 😁🫣😉
    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.