Skoči na vsebino

Problem termostikalo??

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

v priponki... mislim da je to tapravo...

post-9-1100330777.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?al ?e vedno nismo odkrili napake, tudi , ko smo povezali kable pri konektorju ventilator ni delal. Vmes je ?e en rele,tudi tega smo zamenjali z drugim a ?e vedno ni delalo.Je mogo?e ?e kaj vmes!? Ima mogo?e kdo elektri?no shemo! Hvala!

Napisano

Trmostikalo je na hladilniku !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V glavnem moj xedos V6 ima stikalo na hladilniku.Vklaplja pri dveh razli?nih temperturah.Nahaja pa se na desni strani pod alternatorjem.?e tega stikala nima? ti potem logi?no ventilator ne vklaplja, razen ?e ima? klimo in ti klima vklaplja ventilator.Poglej ?e ti kje visijo kak?ne ?ice, ali pa so kam privezane. Sem pogledal ?e pri 323F letnik 2000 in ima praw tako tam stikalo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok, zanimivo, moj xedos V6 ima ?e vedno stikalo na hladilniku.Sem pogledal v MX3V6 workshop manual in res tega stikala ni, tako da mora? premerit z in?trumentom upornost na kontaktih temperturnega senzorja, katerega da? v vodo in jo segreva?.?e je to ok, potem ima? napako nekje na napeljavi, ali pa pokvarjen motor ventilatorja.

?e nekaj podtkov: 91?C = 1,7-1,84 Kohma

97?C = 1,42-1,53 Kohma

108?C = 1,03-1,11 Kohma

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z voltmetrom preveri napetost na kontaktih pri motorju ventilatorja in ?e je napetost bi se moral ventilator vrteti. ?e se ne vrti je verjetno problem v elektromotorju ventilatorja (krta?ke & stuff). Pazi seveda na prste in ko testira? mora biti kontakt na on, ker verjetno druga?e itak ne deluje pa seveda mora biti motor segret nad mejo, ko bi moral vklopiti ventilator. Elektromotor lahko preveri? tudi z direktno povezavo kablov na akumulator samo prej preveri, da ni kak?na "?udna" (malo verjetno) nazivna napetost na elektromotorju (manj kot 12V).

 

V kolikor pa napetost na kontaktih ni, gre? nazaj do termostikala ga pobere? ven in nadaljuje? po YavarYevih navodilih.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz tud in sicer iz Sežane proti Komnu, šel malo čez Volčji Grad (15% klanec). Zaradi izredno slabih oznak kolesarke, sem nazaj grede zašel in se znašel v Dutovljah, pa v Tomaju, pa čez Križ in čez neke vukojebce preko strmega makedama nekak nazaj v Sežano. S tole kolesarko so res dobro nategnili EU. Vsaj 5km gre po državnih cestah in zame to pač ni kolesarska povezava kakor so se hvalili.    Ampak OK, je pa res razgibana, gore dole skozi gozdove pa mimo polj. Kljub kritiki bi jo vseeno priporočil za malo uživanja na Krasu.
    • To je to... večina prvih lastnikov nima težav. Če se pa kupuje avte, ki so bil na fafing, al pa kakšni poslovni najemi ipd pol je pa seveda lahko svašta. Takih avtov se pač ni nikoli niti malo čuvalo, saj so šli po garanciji takoj v prodajo.   In pol pride nekdo, ki računa, da bo prihranil s takim nakupom... v bistvu je pa kupil le loterijsko srečko v upanju da bo dobitna.
    • Men se zgodi 1x na dva meseca, da moram malo "loviti" regeneracijo. Zato sem pa napisal, "če je možno". Če ni pač ni... ne rabiš trpet pa se okrog vozit, če pa moram kdaj narest dodatna 2km pa tud ne bo svet s tečajev padel.
    • Kitajci delajo mostove na kitajskem 2x dražje kot drugod. Tako so firme polne denarja (prikrita državna pomoč) in z lahkoto žgejo dumping ter tako uničujejo trg izven kitajske.
    • Kitajci so pa itak upiljeni: polni denarja, Evropa jim je šenkala vse znanje, imajo vso proizvodnjo zase in za 2/3 sveta, imajo rudna bogastva, nimajo pedrov in lezbijk, nimajo Grete in podobnih, nimaš pravice niti prdnit, če ti Partija ne dovoli, ... ... ...    Se sploh ne čudim njihovim projektom. So sposobni narediti v enem letu to, kar pri nas nismo sposobni v dveh letih samo sprojektirat...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.