Skoči na vsebino

KL-ZE

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozrdav, eto kako i pi?e, tra?im KL-ZE pa ako netko ima kakvu informaciju neka se slobodno javi!

Bilo bi dobro da je s getribom i elektrikom (instalacijama) ili cijeli auto s tom ma?inom!

IPB Image
Napisano

Pozrdav, eto kako i pi?e, tra?im KL-ZE pa ako netko ima kakvu informaciju neka se slobodno javi!

Bilo bi dobro da je s getribom i elektrikom (instalacijama) ili cijeli auto s tom ma?inom!

 

 

Moze se uvoziti iz USA (motor, getriba). Ali troskovi su prilicno veliki.

A cijeli avto samo iz Japana, jer su samo tamo prodavani.

Napisano

umjesto kl-ze stavi? kl-de pa je dovoljno...

 

kl-de se nadje u slede?im vozima:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_K_engine

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Moze i KL-DE da se prepravi u KL-ZE, ali opet nije to to ;)

 

Inace KL-DE moze poprilicno jeftino i lako da nadje... Kod mene se prodavala 626, ceo auto, sa tim motorom za 750e...

IPB Image
Napisano

?e enkrat: A imajo na?i ?estaki K glavo (karkoli ?e to pomeni)?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Nikoli slisal za "K" glavo. Kaj naj bi to bilo?

 

...Ford Orion K glava (uop?te K glava)... :ne vem:

 

...Prasak ume da bude glasan, ali je bezopasan. Kod injection sistema je ovo već druga pri?a, po?to tu ima vi?e vitalnih delova koji mogu biti o?tećeni. Najrizi?niji su Bosch L Jetronic sistemi i takozvana K-glava, zbog osetljive konstrukcije protokomera vazduha... :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Tam je govora o Fordu Orionu. Tukaj pa je debata o Mazdah.

 

Nekateri motorji so isti v Fordih in Mazdah. V textu pi?e tudi: ...Najrizi?niji su Bosch L Jetronic sistemi i takozvana K-glava, zbog osetljive konstrukcije protokomera vazduha...

Meni ?e zdej ni ?ist jasno kaj je 'takozvana K-glava' :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Noben Ford nima Mazdinih motorjev (ce odstejemo Ford Probe).

 

Razen avtov od letnika 2003 naprej ali tam nekje. Imajo 2.0 in 2.3 Mazdine motorje iz Mazde6, predvsem ameriski modeli.

 

Se zmeraj mi ni jasno kaj imajo tukaj veze Mazde?

Napisano

Mazda mx pojma nimas :D

Tudi od moje mazde je motor od forda, ker pise common rail in 2.0...tocno tko kot pri ford monedu :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ampak kaj ima tukaj veze Ford? (Razen Probe)

 

?e ima Ford Probe 2.5 V6 'K glavo' jo ima tudi moja 1.8 V6! Mene samo zanima kaj to je 'takozvana K glava' :ne vem:

Druga?e pa je text povzet iz internetne strani vgrajevalca plinske instalacije.

post-245-1197613832_thumb.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

pa jim ne bi ti raj en mail?ek poslau? :P

 

Sem pa ne odgovarjajo (preve? mailov dobijo) sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Mazda mx pojma nimas :D

Tudi od moje mazde je motor od forda, ker pise common rail in 2.0...tocno tko kot pri ford monedu :)

 

Ce imas Mazdo3 dizel potem je tvoj 1.6 dizel motor od Citroen/Peugeot/Ford naveze.

 

2.0 dizel od Mazde nima nic skupnega z 2.0 dizel od Forda.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.