Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Mazda 121, letnik '91 ("nova" jaj?kasta oblika) se pribli?uje ?tevilki 180.000 prevo?enih km. Avto mi krasno slu?i, zato Vas spra?ujem, ?e mi kdo lahko svetuje kaj je pametno menjati oz. pregledati pri teh kilometrih. Kaj bi obsegal "veliki" servis, se spla?a, koliko ??

 

Na cca. 10.000 km redno menjam olje, filter, sve?ke. Na to se avto ?e prav lepo odzove... Jermeni in pumpa so bili menjani cca. 20.000 km nazaj, vmes ?e kaka malenkost (zglob, zadnji amortizerji), ki so opravi?eni po teh kilometrih. Tehni?nega vsako leto (?e 4. leto zapored) naredim brez kakr?negakoli problema.

 

Olja mi "po?re" cca. 1 liter na cca. 5.000 km, vmes med menjavo ga dolijem... Bencina mi kuri 6-6,5 l/100km, zato je pravi ?parov?ek... Le pleh mi nekje ?e rjavi. Na cesti me v ?tirih letih ?e ni pustil... Zato razmi?ljam v to smer, da bi opravil veliki servis. Avto imam namen obdr?ati vsaj ?e dve leti, letno naredim cca. 12.000 km, ve?inoma medmestne vo?nje... Ponuja se mi sicer mo?nost nakupa VW Ventota, letnik '93, prevo?enih cca. 180.000 km (ABS, AirBag, CZ, ?ibedah), lastnik pa je ?e zadnjih 12 let deklinin o?e... Vem, da ni primerjave med avtomobiloma, vendar gre mazdi v plus majhna poraba, registracija, vozim se sam ter manevriranje po ljubljanskih parkiri??ih, kjer lahko parkiram v vsako luknjo. Je pa VW bolj varen in bolj prostoren.

 

Hvale?en bom za vsak nasvet!

 

LP, Yogi

Napisano

Glede tavelcga servisa; ponavad se menjajo komplet jermeni, napenjalci jermenov, vodna pumpa, loh tut termostat (preventivno) - cca. 10 EUR stane, priporo?am tut menjavo benz filtra, ?e ga ?e nisi, zraven pa jasno vse ostalo kot pri obi?ajnem mini - rednem servisu, se prav olje, oljni filter, sve?ke (niti ne rab? jih vsakih 10000 menjat). ?e nima? glih prov fri?ne hladilne teko?ine, zamenjaj tut to. Kej druzga pa pomoje niti ni potrebno, razen ?e je kej ?e ?ist nakonc, npr. ?e ti kabli kej prebijajo al kej tacga! :ne vem:

 

Kot sem opazu si nekatere stvari ?e menju (pumpa, jermene), samo nikar ne pozabit na napenjalce in nek le?aj tm zraven, ?e ga pa? ima?! <_<

 

Glede Ventota, pa sicer stvar okusa, men osebno je to ena najgr?ih oblik kar jih je VW do zdej naredu, ni ?udno da ga marsikdo imenuje Golf z ritjo, se prav s priveskom! :P

 

Poznam kar nekaj lastnikov VW vozil tega letnika z motorji 1.6 75 KM, pa 1.8 75 ter 90 KM, pa v ve?ini niso lih prov zadovoljni s porabo goriva in posko?nostjo vozila, verjetno pa spet dokaj odvisno od vo?nje, skratka mislim da konkurenca v tem letniku ponuja ve? za ta denar, je pa res da je velik plus ?e ve? kdo in kao je ta avto vozil! :D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ja, ko sem menjal jermene se je vse kompletno zraven menjalo... Tako da to ni potrebno... Sem mislil, da je potrebno kaj ventile na?telat, menjat kaka tesnila? Sam to?no ne vem, kaj vse je potrebno v ma?ini menjat pri tolko kilometrih... Zato bi rad kak nasvet od kakega stru?kota tukaj gor... :D

 

Vento je 1.8, pokuri pa res okoli 9-10 litrov/100km, samo se vozi ve?inoma po mestu. Tako da bi z mojimi relacijami in "la?jo" nogo verjetno malo zni?al porabo. Posko?en res ni, je pa vo?nja z njim zelo uglajena... :rispekt:

Napisano
:bravo: samo vozi naprej remne si tak menjal 20.000km nazaj torej se 80.000 km brez problema samo olje in filtri kot sam pravis pa svecke ce ze dolgo niso ble

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
    • Zamenjaš lahko samo tisto čeljust, ki ti ne spušča. Če ti bo pa prej zjahalo disk, boš pa primoran menjat oba. Pa ne pozabi, da ti še menjava zavorne tekočine ne uide. Ne vem kako je sicer pri električnih, ampak mogoče ti lahko pa samo ščistijo vodila.
    • Sem bral.   Ja, je precej izjem. Kar pomeni, da se bo toliko dlje čakalo na dovoljenja - da bodo ustrezne komisije obravnavale vse vloge za izjeme...   Ampak, če Elektro že zdaj zavrača vloge - zakaj potem še bolj "agresivno" prepričevati ljudi v sončne elektrarne?
    • Spet nisi bral dp konca.   Če ti elektro ne dovoli, je to izjema.   Torej naj sosedi nabijejo gor in sem varen, če bi gradil.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.