Skoči na vsebino

MX-3 iz tujine

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo.

Razmi?ljam, da bi zamenjal mojo 323c za kak?no leto novej?i in kak?en konj mo?nej?o MX-3ko.

Torej pri nas jih ni takih, ki jih i??em, jih je pa precej v tujini (letnik od 1997, klima...).

Kar se ne morem odolo?iti, ?e se odlo?im za njo, je kateri motor..torej 1.6 108KM ali V6...

Vem, da je bilo ?e kar nekaj napisanega na to temo, ampak vseeno, kak?ne info bi bile zelo doborodo?le :D

Cena z obemi motorji motorja je prakti?no enaka...Zanima me predvsem vzdr?evanje, jasno mi je da je V6 dra?je, samo koliko? 108 konjska razli?ica je verjetno enako vzdr?evanje kot 323c 1.5 16V, se pravi minimalno :P lahko se pa tudi motim?

 

LP in tnx za info :jupiii:

Napisano

Ja sej zato bi pa vzel raje s tem motorjem, samo ?e se neda pripeljati iz tujine.. :(

Tale je pa kul, samo za enga tiso?aka? dra?ja kot v tujini...

Napisano

Nekdo ki avte uva?a iz Nem?ije mi je sicer povedu d je prelomni datum, po katerem se da uva?at avte k nam, 1.1.1997, tko da ne vem zakaj se pol neb dal, EURO standard pa tut vrjetno odgovarja, tko da se ti spla?a mal pozanimat, ker pr nas je tele robe res malo ali ni?! :ne vem: :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Kak?en pa mora biti euro standard, da se lahko uvozi? Ve?ina jih je EURO 2, ki pa milsim da je dovolj...Ali se motim? Letnik 1998 tudi ni prestar, tako da ne vem zakaj se je ne bi dalo?

Napisano

Standard mora bit EURO 3 in pa okol 97,98 letnik. Ve?ina avtov tega letnika ma EURO 2 :(

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Nekateri tudi prej. Evo za ene Nissane je bila nedavno podobna debata:

 

Teli avti nimajo Euro2 norme, tako da tujino kar pozabi... razen ce ti rata tole nekak spacat:

na?eloma lahko uvoz? vendar mor? od nissan-renoult slovenija, ki je zastopnik nissanov za slo, dobit potrdilo-certifikat, da ima ta avto euro2 motor notr oz da avto zadostij neki predlogu-normi iz leta 12/94, kar na?eloma mislim da imajo vse s14najstke, nism pa zihr...

Iz tega lahko sklepamo, da se ti spla?a poklicati na MMS in jih povpra?ati o certifikatu potem pa gasa v tujino. ;) Glede na to, da je tole prenovljen motor se zna zgoditi, da so ob prenovi mislili tudi na EURO2 standard. Skratka OBVEZNO pokli?i na MMS pa bo? dobil odgovor iz prve roke.

 

Pa naj ?e kdo re?e, da nis(m)o Nissanovci koristni. :P

Napisano

@Symon: pri tvoji temi Nissanov gre ali je avto EURO2 ali ne...MX-3ka 97 je ?e EURO2, tako da pol bi mogl it. Bom pa res ?e preveril. Malo me je zmedel comment, da mora biti EURO3, kar varjetno ni res.

 

V6...vrjetno res bolj?a odlo?itev :vesel:

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.