Skoči na vsebino

Zaspane lu?i mazde 323F BG

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Sem lastnik bele mazde 323F BG - letnik 91 in me zanima, ?e je ?e kdo na svoji uredil zaspani videz? Na netu sem zasledil polno film?kov, ki prikazujejo mazdine lu?i, ki se odpirajo le do slabe polovice in tako dajejo zaspani izgled. Zanima me, kako se to naredi.

 

LP in hvala

 

Napisano

Smo imeli ?e tako narejeno :D

 

 

Samo tele so bile samo rahlo dvignjene

Objavljena slika

 

post-9-1196967712_thumb.jpg

 

 

Je pa to ?ist simpl modifikacija, ?e ho?e? imeti samo kdaj pa kdaj zaspane in da se ne kontrolira od znotraj: samo odpre? tisto ?rno ?katlico z varovalkam in vzame? ven varovalko katera je za dvig lu?i (ne vem na pamet kako se re?e). Nato pa stisne? gumb za dvig lu?i, zgodi se ni?, nato se z varovalko samo dotakne? kontaktov in lu?i grejo malo gor, ?e je ?e premalo pa spet samo kratek dotik. Ko se vstavi varovalka nazaj pa spet deluje vse normalno.

 

Za komande znotraj je pa malo ve? dela.

Napisano

Smo imeli ?e tako narejeno :D

Samo tele so bile samo rahlo dvignjene

Objavljena slika

 

post-9-1196967712_thumb.jpg

Je pa to ?ist simpl modifikacija, ?e ho?e? imeti samo kdaj pa kdaj zaspane in da se ne kontrolira od znotraj: samo odpre? tisto ?rno ?katlico z varovalkam in vzame? ven varovalko katera je za dvig lu?i (ne vem na pamet kako se re?e). Nato pa stisne? gumb za dvig lu?i, zgodi se ni?, nato se z varovalko samo dotakne? kontaktov in lu?i grejo malo gor, ?e je ?e premalo pa spet samo kratek dotik. Ko se vstavi varovalka nazaj pa spet deluje vse normalno.

 

Za komande znotraj je pa malo ve? dela.

 

Najlep?a hvala za hiter odgovor.

 

Me pa zanima, ?e bi bila tak?na vezava, kot sem jo narisal, tudi vredu.

 

http://gallery2.aquanubis.com/d/13330-1/un...e0cfa1b30609955

 

Hvala

Napisano

Zdravo.

 

Danes sem sprobal mojo vezavo za te zaspane lu?i in potrjujem, da dela. Sedaj moram le ?e dobiti na?in, da pripeljem ?ice iz te omarice do prekucnega stikala na armaturni.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tudi danes en mini trening, me je pa prepihalo ko budalo.   project_20250617_2103411-01 (1).mp4  
    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.