Skoči na vsebino

zadnji sede?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ponovno jaz. Vem, da boste nekateri komentirali, spet se ogla?a samo, ko ima probleme, pa kljub temu. Zgodilo se mi je da so mi pod sedalo zadnjega sede?a zdrsnili klju?i :rispekt: . Na polgeld ni? posebnega, pa vendar klju?ev ?e vedno nisem uspel dobiti izpod sedala :( .

Ali mi lahko kdo pove, kako se demonitira, ?e sploh se, sedalo zadnjega sede?a pri M6.

 

 

lp

Napisano

Najlazje je, da najprej odstranis tisto tapeto na dnu prtljaznika, in potem najbrz bos kljuce videl tam v tisti luknji.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

to sem ?e probal pa so zdrsnil ?ist nekam na sredino tako, da se jih ne vidi oz. ne da od tu dobil. Tako da bi moral sedalo odstrant, ?e se da oz. nekako dvignit

Napisano

en sistem sigurno more bit vendar ga mora? poznat. V navodilih pa kot zakleto ravno tega ni, ima? vse drugo samo kako se sedalo odstrani ali dvigne ne.

Sem pregledal in sprobal ?e vse verjetne oz.mo?ne variante, pa mi sedala nikakor ne uspe odstrant ali pa vsaj malo dvignt - kot zakleto, pa ?e ravno toplo ni.

Napisano
  je KAALman napisal:

poglej prilogo, mogo?e kaj pomaga....

 

prilo?en fajl je tiff s 4mi stranmi ! :)

 

Ravno to sem gledal.Izgleda,da je s sprednje strani samo nataknjen zadnji sede? gor na nosilce? :whatever:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Bom se jaz dodal svoja videnja. Predno sem se odlocil za mx-30 sem sprobal še kar nekaj ostalih električarjev. Zoe, mokka, id3, tudi mg4 med drugim. Edina resna prednost mg4 pred mx-30 je bila večja baterija. Mobilno aplikacijo npr. Ima tudi mx30. Kar je mene zmotilo in odvrnilo od mg4 in ostalih zgoraj naštetih je kvaliteta izdelave in uporabljeni materiali napram mazdi. Tukaj je res vsaj dva koraka spredaj. Res ne vem kje najdejo to cunga lunga plastiko🤣, ki jo zadnja leta vgrajujejo predvsem v električna vozila. Da bi se odločil za mg4 bi moral biti kar precej cenejši, kar pa takrat ni bil. Seveda je na koncu bila glavna skepsa velikost baterije, ki mazdi res ne gre v prid. Ampak za drugi avto pri hiši narediš kratko analizo kolikokrat ga npr. rabis za več kot 150km v dnevu. V večini primerov se izkaže, da zelo malokrat oz. nikoli. Pri nas se polni doma na navadno vtičnico, kjer se itak preko noči večja baterija sploh ne bi napolnila. Polni se pa vsak dan oz. vsak drugi dan odvisno od relacij ki jih naredimo. V bistvo je kot mobilni telefon😀 in čist vredu funkcioniramo.   Kar se tiče servisov je res na vsako leto, sicer čist brezveze. Kao pregled vozila in filter kabine. Cca 60e ter zamenjava zavorne tekočine na dve leti cca 85e, kar tudi nepotrebno. Večino časa itak bremzas z rekuperacijo. Dokler je v garanciji pač voziš na pooblaščenca, kasneje se lahko znajdeš po svoje. Jaz sedaj se čakam na menjavo motorckov ogledal v garanciji, sicer delajo, vendar se včasih prav matra z zapiranjem. To bodi pozoren pred iztekom garancije. Pri gumah nisem nič opazil večje obrabe. To je odvisno od stila vožnje.
    • Pohvalno, da si vztrajal in nanizal toliko. kilometrov. Lepa tura je ta od Sečovelj do Grožnjana. Tebi bo všeč, meni je po Parenzani dolgočasna, ker se nič ne dogaja na njej. 🤗 Je pa Grožnjan lep za pogledat. Priporočam. Ko boš naslednjič na obali te vabimo, da greš z nami, da vidiš malo gozdove in pravo Istro od znotraj. Samo je priporočljivo polnovzmeteno kolo. 😊
    • Nekateri pač zaupajo vsemu, kar jim uturijo. 😉
    • Glej-kaj te pa stane,da pogledaš ta video? Saj jaz sem nekdaj tudi tako mislil...pa se do smrti učimo. Ja res je-veliko tonskih tehnikov tudi tako misli...res je pa tudi,da so največji grešniki za slab zvok ravno tonski tehniki...pišeš o komprediji itd...-točno to!   Poglej si video,pa se bova po tem dalje pogovarjala...upam,da ti ne bo padla krona z glave😅  Kralj je nag!
    • MG4 sem vozil. Sem napisal, zakaj je pri meni odpadel. Da ne omenjam delovanja varnostnih sistemov, ko bi me recimo ACC v snegu zapeljal v vozilo spredaj. Večkrat, ne enkrat. In pa pozimi mi zavore prvič skoraj niso nič prijele, si moral najprej zavirat v prazno, potem je bilo ok. Pač nekomu lega na cesti in kvaliteta notranjosti ne pomeni nič, drugemu pa vse. No, jaz sem ta čudak. In kot sem napisal, to je drugi avto in baterija ne bi smela biti težava. Vsekakor pa bi imel večjo baterijo, ampak to je to, za to ceno.   PS: Tisto z več konji je pa tudi smeh. Recimo meni osebno je še teh 107kW preveč, saj za dinamično vožnjo po ovinkih ne potrebuješ konjev, ampak dobro podvozje, da je hitrost čim bolj enakomerna. In glede na način vožnje večine EV vozil, bi tudi pol teh konjev zadostovalo. Se strinjam, eGolf 7.5 je top avto. Tudi lega na cesti, itd. je odlična. Kot sem napisal je v osnovi Golf in potem prirejen na EV, torej še nižje težišče. Kolikor se spomnim, se pelje precej lahkotneje kot MX-30. Baje pa precej žrejo prve pnevmatike, kar pa je verjetno posledica večje teže. Tudi pri MX-30 bo očitno enako.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.