Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav svima. Da li neko moze da mi pomogne u vezi sledeceg problema: Imam mazdu 626 85 godiste, desaava se sledece. Radio, osvetljenje kabine i sat ne rade. Tj. sat radi ali samo dok je dat kontakt ili dok je motor ukljucen, kada nije dat kontakt on obicno ne treba da radi, ali treba da zna koje je vreme proslo, ali on ovde to ne registruje. Takodje ne rade ni sva 4 migavca. Ovo je sve odjednom pocelo da se desava, ne znam zbog cega. Migavci levo i desno rade, ali sva 4 nece. Molim vas za pomoc. Hvala

Napisano

Pozdrav svima. Da li neko moze da mi pomogne u vezi sledeceg problema: Imam mazdu 626 85 godiste, desaava se sledece. Radio, osvetljenje kabine i sat ne rade. Tj. sat radi ali samo dok je dat kontakt ili dok je motor ukljucen, kada nije dat kontakt on obicno ne treba da radi, ali treba da zna koje je vreme proslo, ali on ovde to ne registruje. Takodje ne rade ni sva 4 migavca. Ovo je sve odjednom pocelo da se desava, ne znam zbog cega. Migavci levo i desno rade, ali sva 4 nece. Molim vas za pomoc. Hvala

 

Preveri varovalke, nima? stalnega napjanja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
    • To je brezveze. Potem je boljše za 19"naredit pa je.... 🤗😉
    • Če je od 55 s takšno baterijo potem je do dober deal, ampak verjetno je za to ceno manjša baterija in oskubljen z opremo, ki pa potem še nanese 20k€. 
    • A glavo ste jemali dol? Verjetno da zaradi menjave obročkov. Ravnost glave je potrebno preveriti stalno ko se vzame dol ker ko jo jemlješ dol je ne moreš odvti vseh vijakov na enkrat in ko odviješ delno jo lahko malo potegne. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.