Skoči na vsebino

mazda 3 te?avice


los

Priporočeno sporočilo

Imam dobro leto staro Mazdo 3 Tx plus. Na?eloma sem zadovoljen, bolj me motijo slabe servisne usluge servisov AC Cosmos, ki mo?no zaostajajo za Toyotinimi servisi kamor sem vozil prej?ni avto. Zanimata me predvsem dve mnenji: najbolj?i servis na ?ir?em Ljubljanskem obmo?ju in ?e ima kdo te?ave z sistemom za avtomatsko regulacijo glasnosti glede na hitrost vo?nje pri avtoradiju, ki je za na?e serviserje o?itno prehud zalogaj, saj sistem ne deluje ve?, po trditvah servisnega strokovnjaka pa zadeva "?pila". Motijo me tudi ?tevilni ?ri?ki, ki nekako pokvarijo moje dobro mnenje o Japon?kih.

 

LP Los

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Los osebno ti tudi predlagam da obi??e? servis v BTC-ju, saj je le ta precej bolj fokusiran na stranke kar pomeni da bo? najverjetneje dobil vse odgovore na svoja vpra?anja tam....

 

Jaz do zdej s tem servisem ?e nisem imel te?av... vozim pa tja avto ?e skoraj 3 leta.

 

 

Good luck..

 

daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

khm... sistem za regulacijo glasnosti ne deluje sploh, ali je izklopljen ?, namre?, ?e se je vmes kaj odklapljal akumulator, potem radio resetira, in je ta zadeva privzeto izklju?ena...

 

za vklop glej navodila za uporabo, oz. na desnem okroglem gumbu,kjer se regulira tudi base in visoke tone, bi se to moglo dat vklopit...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

khm... sistem za regulacijo glasnosti ne deluje sploh, ali je izklopljen ?, namre?, ?e se je vmes kaj odklapljal akumulator, potem radio resetira, in je ta zadeva privzeto izklju?ena...

 

za vklop glej navodila za uporabo, oz. na desnem okroglem gumbu,kjer se regulira tudi base in visoke tone, bi se to moglo dat vklopit...

 

 

Sistem je do nedavnega deloval normalno, pri poslu?anju radija in CD playerja, ?eprav mi na servisu vneto trdijo, da zadeva ?pila samo pri radiju in da to sploh ?e ni nobenmu crknl, kukr da je to nemogo?e, saj zadeva preprosto ne dela. :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sistem je do nedavnega deloval normalno, pri poslu?anju radija in CD playerja, ?eprav mi na servisu vneto trdijo, da zadeva ?pila samo pri radiju in da to sploh ?e ni nobenmu crknl, kukr da je to nemogo?e, saj zadeva preprosto ne dela. :(

 

zadeva definitivno dela tako pri CD-playerju, kot tudi pri radiu, jaz sem samo predlagal, da proba? vklju?it/izklju?it "alc level" na tvojem radiu, pa vidi?, ?e bo kaj bolj?e !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh, servisi. Pomoje je isti kur.... k kateremu, ki ga ne pozna? osebno pelje?. Povsod te bodo posku?ali nategnt kukr se le da, ?e nima? vsaj malo pojma kaj je narobe. Men ?e zdej ne gre iz glave kako so mi hoteli podtakniti menjavo mojih zadnjih lu?i (ki so zamakale zaradi slabe izdelave) za 300? brez v?tetega dela. Po malo raziskovanja sem ugotovil, da bi mi lahko ponudili re?itev za 70?. Potem sem sam uredil zadevo zastonj, tako da sem uporabil malo kita in eno delovno uro in zadeva je zdaj v redu. Tko da na Gama centru se ?e obna?ajo lepo do strank in se jim smehljajo in topijo, ampak so pa isti nategatorji kot na ?nj servisih. Mene niso prepri?ali in bom vozil tja samo kadar bo res nujno in ko bom ?e sam diagnosticiral napako, da mi samo uredijo ?e sam ne bom mogel.

 

Jest si bom zdej ubodu ?e OBD-II (DLC konektor, CAN protokol) diagnosti?ni konverter za priklop na notebooka. Da bom vsaj error kode iz ECU-ja lahko preveril, preden me bodo hotl na kak?nem servisu spet ucurit brez veze. A mogo?e kdo ve ?e je tale stvarca kej zakej - ELM Scan 327.

 

post-1230-1199353496_thumb.jpg

 

A morda kdo ve ?e obstaja tudi kaj cenej?ega kot recimo Cardaq J2534-2 reprogramator ?ipa, ki stane 1500$?.

 

post-1230-1199353518_thumb.gif

4801_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.