Skoči na vsebino

Blokada motorja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej ...

 

sem lastnik mazde 323f, letnik 96 in imam rahel problem ...

 

Skupaj z mojo jakno je v nekem lj. lokalu izginil tudi edini klju? mazde, ki sem ga dobil pri nakupu avtomobila. Na servisu naro?im novega ... in ga v roku 3 dneh na podlagi serijske ?t. avtomobila tudi dobim. Takoj naredim ?e dve kopiji za rezervo. B)

 

Test. Avto lepo zalaufa, po 2-3 sekundah pa motor ugasne. Pojavi se lu?ka, za katero sploh nisem vedel da obstaja, ker se prej nikoli ni pri?gala. Niti pri kontaktu... Blokada motorja. ?zmeden?

 

Na servisu izvem, da moram naro?iti klju? s ?ipom, ker ima ta model o?itno blokado motorja in s tem klju?em lahko avto le odprem voziti pa se ?al ne morem. :jupiii:

 

Aha ... ok ... in to ste glih zdej zvedel ... :whatever:

 

Kot da tega niso mogli prej povedat ... :rispekt:

 

Po drugi strani pa ... kon?no imam klju?e svoje prve nepremi?nine... :mi pijemoo:

 

 

V glavnem ... brez novega klju?a o?itno ne bo ?lo.

Cena: okoli 150 ojrov na komad, naro?iti je treba 2. :blink:

 

Kolk je ?e mazda vredna ... :blink:

 

In kon?no bistvo nakladanja ... zanima me, ?e kdo ve ali (in kje) se da blokado motorja odstranit. Cena?

300 ojrov za klju?e je mal sme?na cena. Al ne?

 

Kakr?enkoli predlog dobrodo?el. Razen kak?ne menjave ra?, klju?avnic idr.

?e ni druge variante, raje naro?im klju?e.

 

lep pozdrav, B.

Napisano
<_< ne bom dal predloga ,za sebe vem da 300 eur ne dam zato rajsi klucavnico menjam

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Ni kljucavnica. Blokada je povezana na racunalnik.

 

 

Ravno to je problem. Je treba menjat ra?unalnik, obvolansko klju?avnico, klju?avnico obojih vrat, na prtlja?niku ... Precej dela je s tem...

No zadevo sem uredil, na Mazda servisu so mi ponudil dva kodirana klju?a za reeeeees ugodno ceno. Skoraj tretjino zgoraj omenjene. Bi pa svetoval vsem, ki se vozijo naokoli z enim in edinim klju?em, naj ne ?akajo, tako kot jaz, da ostanejo ?e brez zadnjega. Posebno ?e avto rabi? vsakodnevno (recimo prevoz na delo in nazaj) je zadeva res neugodna. Tole izku?njo si bom zapomnil za nekaj ?asa ...

 

lp

Napisano

?e bi sam imel enak problem bi prav tako raje vzel 2 nova klu?a kot menjal klu?avnice!

Odli?no glavno da sedaj zadeva ?pila!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Za tvoj letnik ti nardi vsak bolj?i klju?avni?ar kopijo kodiranega klju?a za 40 ?. Konkretno ga je meni za Xedosa naredu klju?avni?ar v Mercator centru v ?i?ki. Problem je samo pri novej?ih klju?ih, kjer ne more kopirat kode, in se mora? res na AH obrnit.

 

Res pa je, da mora? imeti originalen klju?, da lahko kodo skopira preko ene ma?ince.

 

 

?e to - na kerem Mazda servisu pa dajejo 60% popusta? Tja pa rade voljem peljem svoj avto na servis... :D

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

lep pozdrav

 

?e ti morda kaj pomaga primer roverja.

 

Prvi klu? ima ?ip, drugi pa ne.

 

Tam si lahko motor v?gal tudi z klu?em brez ?ipa. (motor ima blokado, kot pi?e zgoraj)

 

Samo z rezervnim klu?em si moral "odtipkati" kodo.

 

To pa naredi? tako, da klu? zavrti? v neko srednjo lego in ga za?ne? vrteti

naprimer: 3x naprej nato 5x nazaj pa zopet 2x naprej in 8xnazaj.

 

3528 pa je bila napriner koda, ki si jo dobil ob novem avtu z klu?i.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.