Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Si lastim star model Mazde 2 in sicer ima vgrajen avtoradijo, ki pa nima enote CD ali katerekoli druge (MD, kaseta) ima pa vse gumbe za delovanje cd ali pa wekslerja.

 

Ali je mogo?e montirati kak?en weksler na ta radijo oz. ali je mogo?e vgraditi le original enoto, ki jo naro?i? pri mazdi. Ali je ?e kdo re?eval to te?avo oz. kak?ne so ?e druge mo?nosti in ideje?

Napisano

Pozdravljeni.

Vsak avtoelektrikar ali nekdo, ki je ?e vezal avtoakustiko ti lahko zve?e dodatno aparaturo. Ni potrebno originalno, samo na ?in?e je treba pazit in na stalni plus ( lahko bi bil vezan na avtomobilski ra?unalnik, v tem primeru se vzame plus pol iz radia - avtom. antena ......)

Lep pozdrav

Napisano

Pomoje ni problem v vezavi, ampak v tem, da originalni avtoradii nimajo dodatnih izhodov za oja?evalce - ?in?e

 

Ne spoznam se ravno na oja?evalce samo vem, pa da naj bi obstajali oja?evalci, ki za signal lahko priklopimo izhod za zvo?nike in ne nujno ?in?e. Samo vpra?ljiva je potem kvaliteta.

Napisano

Pomoje ni problem v vezavi, ampak v tem, da originalni avtoradii nimajo dodatnih izhodov za oja?evalce - ?in?e

 

Ne spoznam se ravno na oja?evalce samo vem, pa da naj bi obstajali oja?evalci, ki za signal lahko priklopimo izhod za zvo?nike in ne nujno ?in?e. Samo vpra?ljiva je potem kvaliteta.

 

Kvalitete ni ve?. :(

Preverjeno, razen, ?e bi takoj za izhodom to priklopil in vse poganjal ?ez oja?evalec. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pomoje ni problem v vezavi, ampak v tem, da originalni avtoradii nimajo dodatnih izhodov za oja?evalce - ?in?e

 

Ne spoznam se ravno na oja?evalce samo vem, pa da naj bi obstajali oja?evalci, ki za signal lahko priklopimo izhod za zvo?nike in ne nujno ?in?e. Samo vpra?ljiva je potem kvaliteta.

 

To ni vse skupaj ni?.?e ho?ete dobro glasbo in nekaj konkretnega,obvezno menjat avtoradio(z izhodom najmanj 2V,?e bolj?e pa je ?e je 4V).En dober fer?terker in kvalitetni zvo?niki-original(vklju?no z kartonastimi bose-ji )so vsi tako-tako.Vse ostalo pa je kompromis in nima veze z Hi-fi-jem v avtu. :P

 

 

Napisano

Hm, ja mimigrede sem se ustavil v BTCju tam, kjer montirajo za Big Bang in mi je tip reku, da ni mogo?e priklopit wekslerja na ta avtoradijo. Ampak se mi zdi to malo ?udno (mogo?e se nismo prav zastopil) in se bom ?e pozanimal. Vsekakor bi kljub kvaliteti ?elel ohraniti obstoje? radijo in kontrole (vse v armaturi), saj ne vidim neke opcije za zamenjavo tega. Najraje bi gor priklopil weksler in zvo?nike zadaj in v prtlja?niku + satelite spredaj ?

No ja ampak to ?e pride...

Napisano

To ni vse skupaj ni?.?e ho?ete dobro glasbo in nekaj konkretnega,obvezno menjat avtoradio(z izhodom najmanj 2V,?e bolj?e pa je ?e je 4V).En dober fer?terker in kvalitetni zvo?niki-original(vklju?no z kartonastimi bose-ji )so vsi tako-tako.Vse ostalo pa je kompromis in nima veze z Hi-fi-jem v avtu. :P

 

 

tako je

 

vse je pa odvisno kolk ojrckov si prplavlen odstet

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Napisano

Moj cilj zaenkrat je, da lahko poslu?am CDje. In res je tudi to, da ne bom ?el predelavat armature itd, da bi imel bolj?i zvok, zato mi nasvet, da naj vse zamenjam ne pomaga kaj dosti.

Napisano

Moj cilj zaenkrat je, da lahko poslu?am CDje. In res je tudi to, da ne bom ?el predelavat armature itd, da bi imel bolj?i zvok, zato mi nasvet, da naj vse zamenjam ne pomaga kaj dosti.

 

Potem pa lahko samo gre? na servis, si izbere? veksler ali pa mp3 ki pa?e k tvojem radiu, ti ga zmontirajo,

pla?a? in se veselo odpelje? ob polslu?anju najljub?ih melodij.

 

Za moje pojme najbolj ziher re?itev, razmisli pa tudi v smeri MP3 predvajalnika (tako da v le tega vtakne? usb klju? ali pa sd kartico.Vse pa je v predalu pred sovoznikom-se sploh ni? ne vidi) ki se pravtako priklopi na obstoje?i radio in ga krmili? z tipkami na radiu, tako imajo nekateri ?e narejeno v M6.

 

Tukaj ima? link do teme.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.