Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Si lastim star model Mazde 2 in sicer ima vgrajen avtoradijo, ki pa nima enote CD ali katerekoli druge (MD, kaseta) ima pa vse gumbe za delovanje cd ali pa wekslerja.

 

Ali je mogo?e montirati kak?en weksler na ta radijo oz. ali je mogo?e vgraditi le original enoto, ki jo naro?i? pri mazdi. Ali je ?e kdo re?eval to te?avo oz. kak?ne so ?e druge mo?nosti in ideje?

Napisano

Pozdravljeni.

Vsak avtoelektrikar ali nekdo, ki je ?e vezal avtoakustiko ti lahko zve?e dodatno aparaturo. Ni potrebno originalno, samo na ?in?e je treba pazit in na stalni plus ( lahko bi bil vezan na avtomobilski ra?unalnik, v tem primeru se vzame plus pol iz radia - avtom. antena ......)

Lep pozdrav

Napisano

Pomoje ni problem v vezavi, ampak v tem, da originalni avtoradii nimajo dodatnih izhodov za oja?evalce - ?in?e

 

Ne spoznam se ravno na oja?evalce samo vem, pa da naj bi obstajali oja?evalci, ki za signal lahko priklopimo izhod za zvo?nike in ne nujno ?in?e. Samo vpra?ljiva je potem kvaliteta.

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

Pomoje ni problem v vezavi, ampak v tem, da originalni avtoradii nimajo dodatnih izhodov za oja?evalce - ?in?e

 

Ne spoznam se ravno na oja?evalce samo vem, pa da naj bi obstajali oja?evalci, ki za signal lahko priklopimo izhod za zvo?nike in ne nujno ?in?e. Samo vpra?ljiva je potem kvaliteta.

 

Kvalitete ni ve?. :(

Preverjeno, razen, ?e bi takoj za izhodom to priklopil in vse poganjal ?ez oja?evalec. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

Pomoje ni problem v vezavi, ampak v tem, da originalni avtoradii nimajo dodatnih izhodov za oja?evalce - ?in?e

 

Ne spoznam se ravno na oja?evalce samo vem, pa da naj bi obstajali oja?evalci, ki za signal lahko priklopimo izhod za zvo?nike in ne nujno ?in?e. Samo vpra?ljiva je potem kvaliteta.

 

To ni vse skupaj ni?.?e ho?ete dobro glasbo in nekaj konkretnega,obvezno menjat avtoradio(z izhodom najmanj 2V,?e bolj?e pa je ?e je 4V).En dober fer?terker in kvalitetni zvo?niki-original(vklju?no z kartonastimi bose-ji )so vsi tako-tako.Vse ostalo pa je kompromis in nima veze z Hi-fi-jem v avtu. :P

 

 

Napisano

Hm, ja mimigrede sem se ustavil v BTCju tam, kjer montirajo za Big Bang in mi je tip reku, da ni mogo?e priklopit wekslerja na ta avtoradijo. Ampak se mi zdi to malo ?udno (mogo?e se nismo prav zastopil) in se bom ?e pozanimal. Vsekakor bi kljub kvaliteti ?elel ohraniti obstoje? radijo in kontrole (vse v armaturi), saj ne vidim neke opcije za zamenjavo tega. Najraje bi gor priklopil weksler in zvo?nike zadaj in v prtlja?niku + satelite spredaj ?

No ja ampak to ?e pride...

Napisano
  je Alex napisal:

To ni vse skupaj ni?.?e ho?ete dobro glasbo in nekaj konkretnega,obvezno menjat avtoradio(z izhodom najmanj 2V,?e bolj?e pa je ?e je 4V).En dober fer?terker in kvalitetni zvo?niki-original(vklju?no z kartonastimi bose-ji )so vsi tako-tako.Vse ostalo pa je kompromis in nima veze z Hi-fi-jem v avtu. :P

 

 

tako je

 

vse je pa odvisno kolk ojrckov si prplavlen odstet

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Napisano

Moj cilj zaenkrat je, da lahko poslu?am CDje. In res je tudi to, da ne bom ?el predelavat armature itd, da bi imel bolj?i zvok, zato mi nasvet, da naj vse zamenjam ne pomaga kaj dosti.

Napisano
  je Mike_Bike napisal:

Moj cilj zaenkrat je, da lahko poslu?am CDje. In res je tudi to, da ne bom ?el predelavat armature itd, da bi imel bolj?i zvok, zato mi nasvet, da naj vse zamenjam ne pomaga kaj dosti.

 

Potem pa lahko samo gre? na servis, si izbere? veksler ali pa mp3 ki pa?e k tvojem radiu, ti ga zmontirajo,

pla?a? in se veselo odpelje? ob polslu?anju najljub?ih melodij.

 

Za moje pojme najbolj ziher re?itev, razmisli pa tudi v smeri MP3 predvajalnika (tako da v le tega vtakne? usb klju? ali pa sd kartico.Vse pa je v predalu pred sovoznikom-se sploh ni? ne vidi) ki se pravtako priklopi na obstoje?i radio in ga krmili? z tipkami na radiu, tako imajo nekateri ?e narejeno v M6.

 

Tukaj ima? link do teme.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.