Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

baje se ?e neki ?asa vozm s spu??enim amortizerjem. to mi je ?ele zdej povedu en majstr k je vidu olje na amortizerju. js ga seveda nism opazu :D zdej me pa zanima kaj bi se spla?alo v tem primeru narest:

1. obnovit amortizer

2. menjat amortizer, baje mora? tud nasprotnega torej levga in desnga

3. kupt rabljen amortizer

4. v na?rtu mam spustit avto pa bi mogo?e takrt zamenu use 4 komplet z vzmetmi

 

avto je pa 323f l. 96 upam na ?imbolj?i nasvet :D avto se pa zdej ziba k ladja :D

Napisano

ce finance dopuscajo menjaj vse 4 :)

drugace pa menjat oba ali obnavljat oba

ce mislis nizat pa sploh, bi vsaj vse 4 obnavljal

 

kupt rabljenega... upam, da se hecas

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

hocm bit lastnik vsaj ?e nadaljnih 5 let ali dokler ga ne razbijem :D sm bil pa ze blizu temu lih zarad amortizerja (to sm zdej ugotovu) tko da bom najbr? kr use 4 zamenu vklju?no z vzmetmi. sam me zanima kje nej kupm da ne bo preve? zasoljena cena na uradnm servisu je najbr? velik pa ?e mal ? loh tud na PM kdo napi?e da ne bo reklame

Napisano

kateri so pa recimo bolj?i plinski ali oljni pa keri so serijsko vgrajeni najbr? oljni, ?e je olje spustu :D ???

Napisano

Heh..oba mata olje noter :)

Je pa res, da imajo plinski se dusik al karkol in s tem naj bi blo segrevanje olje malo manjse...

 

Tapravi plinski amortizerji (taki ki ne popuscajo po 2letih) so Bilstein ali Kayaba gas-a-just.

 

V tvojem primeru, bi jaz dal navadne oljne pa je...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pozdravljeni

Najbolje je poklicati mehanika na Lavrici in ti to?no izra?una koliko ti bo zara?unal. Pri njih so novi amortizerji enake cene kot obnovljeni.

Lep pozdrav

 

P.S.

Aha ?e tel. ?t. 031-797-021 ali 3666-60-42

Napisano

Kaj pa recimo, ?e bi dal Eibach mogo?e jih ma kdo?

Eibach vem da so prodajal kot dodatno opremo, ?e si hotu.

Napisano

Lahko jih obnovi? in s tem ?e tr?a? ali pa? ne npr. Vuga, Amortizer,...,ahko pa kupi? nove, npr. Monroe pri Potokarju pa ?e delavnico za monta?o imajo. Jest imam na f-ki WEITEC vzmeti, kupljene pri RSR in so ok, amortizerji pa ?e original.

Napisano

Kaj pa recimo, ?e bi dal Eibach mogo?e jih ma kdo?

Eibach vem da so prodajal kot dodatno opremo, ?e si hotu.

 

Ummm. Ti misli? Eibach fedre? :blink:

Sicer pa jaz sem na svojem avtu dal obnoviti (ok in str?ati) amortizerje in sem ?isto zadovoljen, sploh ?e izra?una?, da me en nov amortizer od KYB stane preko 80? obnova z delom vred (pripeljal avto zjutraj, ob 14ih sem ?el ponj) pa me je stala blizu 160? (mene je stalo 200? zaradi menjave le?aja). Pa ?e garancije imam 3 leta. :blink:

Napisano

aja Eibach ma sam fedre am pol ubistvu bi blo bol? ?e bi jih dal kar samo obnovit use 4 sam sm sli?u da je to bv nevem no izku?nje govorijo svoje :blink: kaj pa vzmeti Eibach bi ble uredu za ni?at? no?m nevem kok dnarja zapravt sam bi pa rad da je ornk narjen ker navsezadnje no?m letet s ceste spet :D

Napisano

Ti je Grega povedl kaj narest...

Torej do Amortizerja ali Vuge, obnavljaj vse 4 pa jih malo strsaj pa se Eibach vzmeti (odlicna kvaliteta) in mas super podvozje...ostanejo ti se dobre gume

Eibach so cca. 2cm nizje od serijskih

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e ho?e? met trde, potem toplo priporo?am vugo. Cena okoli 130 eur za komplet...

 

Sam sem za mx-3 kupil pri GMTju nove bilsteine (plinsko oljni) in so bili s popustom (mor? zate?it) spredni par okol 110? zadnji pa okol 95-100?

 

Zelo zadovoljen z njimi. Z vugo pa ?e bolj...sam tist je potem trdo :D

:)
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

LP, evo ponovno odpiram temo :D

 

uglavnem u?eri sm si kon?no vzel ?as in se zapeljal do Amortizerja u Dolu. Pozanimal sem se koliko bi me stala obnovitev vseh amortizerjev. Zdj me pa zanima, ce je to mo?no da mi je stric tm reku da bi me pri?la SAMO obnovutev amortizerjev z delom vred 307? :blink::blink: . To je zame kar velik zalogaj tko da prosim za komentarje. :D

Napisano

Uro?, za 300 ? naj pa ta maestro kar komu drugmu to dela! :danzoman:<_<

 

Sicer je pa tut zlo okej majstr Jemc v Homcu, ki je cenovno ugoden in obvlada zadevo, za dolo?ene firme je celo poobla??eni serviser, zapel se do njega, zihr te nav mev namena tkole ocurit kokr tale! :blink::bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.