Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

baje se ?e neki ?asa vozm s spu??enim amortizerjem. to mi je ?ele zdej povedu en majstr k je vidu olje na amortizerju. js ga seveda nism opazu :D zdej me pa zanima kaj bi se spla?alo v tem primeru narest:

1. obnovit amortizer

2. menjat amortizer, baje mora? tud nasprotnega torej levga in desnga

3. kupt rabljen amortizer

4. v na?rtu mam spustit avto pa bi mogo?e takrt zamenu use 4 komplet z vzmetmi

 

avto je pa 323f l. 96 upam na ?imbolj?i nasvet :D avto se pa zdej ziba k ladja :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hocm bit lastnik vsaj ?e nadaljnih 5 let ali dokler ga ne razbijem :D sm bil pa ze blizu temu lih zarad amortizerja (to sm zdej ugotovu) tko da bom najbr? kr use 4 zamenu vklju?no z vzmetmi. sam me zanima kje nej kupm da ne bo preve? zasoljena cena na uradnm servisu je najbr? velik pa ?e mal ? loh tud na PM kdo napi?e da ne bo reklame

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uff mas na tisoce, ki prodajajo amortizerje in vzmeti...

Lahko zacnes pri npr. www.motomat.si in poglej kaj majo zate tam...

 

 

tukaj pa se najbrz najboljsi firmi glede amortizerjev:

http://www.olef.si/KAYABA.htm

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Heh..oba mata olje noter :)

Je pa res, da imajo plinski se dusik al karkol in s tem naj bi blo segrevanje olje malo manjse...

 

Tapravi plinski amortizerji (taki ki ne popuscajo po 2letih) so Bilstein ali Kayaba gas-a-just.

 

V tvojem primeru, bi jaz dal navadne oljne pa je...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko jih obnovi? in s tem ?e tr?a? ali pa? ne npr. Vuga, Amortizer,...,ahko pa kupi? nove, npr. Monroe pri Potokarju pa ?e delavnico za monta?o imajo. Jest imam na f-ki WEITEC vzmeti, kupljene pri RSR in so ok, amortizerji pa ?e original.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa recimo, ?e bi dal Eibach mogo?e jih ma kdo?

Eibach vem da so prodajal kot dodatno opremo, ?e si hotu.

 

Ummm. Ti misli? Eibach fedre? :blink:

Sicer pa jaz sem na svojem avtu dal obnoviti (ok in str?ati) amortizerje in sem ?isto zadovoljen, sploh ?e izra?una?, da me en nov amortizer od KYB stane preko 80? obnova z delom vred (pripeljal avto zjutraj, ob 14ih sem ?el ponj) pa me je stala blizu 160? (mene je stalo 200? zaradi menjave le?aja). Pa ?e garancije imam 3 leta. :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aja Eibach ma sam fedre am pol ubistvu bi blo bol? ?e bi jih dal kar samo obnovit use 4 sam sm sli?u da je to bv nevem no izku?nje govorijo svoje :blink: kaj pa vzmeti Eibach bi ble uredu za ni?at? no?m nevem kok dnarja zapravt sam bi pa rad da je ornk narjen ker navsezadnje no?m letet s ceste spet :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti je Grega povedl kaj narest...

Torej do Amortizerja ali Vuge, obnavljaj vse 4 pa jih malo strsaj pa se Eibach vzmeti (odlicna kvaliteta) in mas super podvozje...ostanejo ti se dobre gume

Eibach so cca. 2cm nizje od serijskih

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ho?e? met trde, potem toplo priporo?am vugo. Cena okoli 130 eur za komplet...

 

Sam sem za mx-3 kupil pri GMTju nove bilsteine (plinsko oljni) in so bili s popustom (mor? zate?it) spredni par okol 110? zadnji pa okol 95-100?

 

Zelo zadovoljen z njimi. Z vugo pa ?e bolj...sam tist je potem trdo :D

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

LP, evo ponovno odpiram temo :D

 

uglavnem u?eri sm si kon?no vzel ?as in se zapeljal do Amortizerja u Dolu. Pozanimal sem se koliko bi me stala obnovitev vseh amortizerjev. Zdj me pa zanima, ce je to mo?no da mi je stric tm reku da bi me pri?la SAMO obnovutev amortizerjev z delom vred 307? :blink::blink: . To je zame kar velik zalogaj tko da prosim za komentarje. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uro?, za 300 ? naj pa ta maestro kar komu drugmu to dela! :danzoman:<_<

 

Sicer je pa tut zlo okej majstr Jemc v Homcu, ki je cenovno ugoden in obvlada zadevo, za dolo?ene firme je celo poobla??eni serviser, zapel se do njega, zihr te nav mev namena tkole ocurit kokr tale! :blink::bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.