Skoči na vsebino

nakup mx-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

lep pozdrav

sem nov na forumu,drugace pristas honde,samo mi je zdaj padla v oci mx-5 stari model,ko ima dvizne sprednje luci.zanima me vse o njih od porabe ,ker motor je bolj zanesljiv,kako je z rez.deli.ce na motor pase tudi kej od druga mazde.skratka vse

pa se kar razpisite :D

Napisano

Edini problem bo tale, da ne bo tako dobro zabijala do blokade in posredno tudi ne bo tak?nega zvoka...

 

hahaha sem gli hotu rec pa sem se vzdrzal hahah :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Edini problem bo tale, da ne bo tako dobro zabijala do blokade in posredno tudi ne bo tak?nega zvoka...

 

a dejte no <_< deca zanima mx-5, pa? ma hondo, to pa ?e ne pomeni (oz upam da ne) da je eden izmed unih ko delajo vum vum vum vum vum vum vum vum vum :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ob prvi priliki ti ob?irno napi?em svoje vtise o tem avtu (1.6i 115KM), ki ga imam tudi v svoji gara?i, prav to generacijo, zdejle pa sem ?e mal preve? zaspan in izmu?en! :danzoman::bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Motorji so vsi enako zanesljivi (saj so v osnovi enaki), od drugih Mazde ne pase nic. 323 in MX-5 sta recimo rahlo razlicna avta.

 

Ce te skrbi poraba je bolje kupit kaksen dizel.

Napisano

Imam to?no tak?en model MX5, l. 1995!

 

Motor je 1.6 115 KM, avto ima zadnji pogon (kar verjetno ?e ve?), glede okvar se mi zdi, da nasploh ne rabi? neki skrbet, ker je mazda kar renomiran vozi?ek, sploh v tistih letih se ni ?paralo na materjalu in so zadeve zelo kakovostno dodelane in vzdr?ljive! ?e bi ga na kratko opisal, bi reku da je Joy mobil! :ljubezen::P

 

Se mi zdi da avto za svojo konjenico zelo dobro pospe?uje, obstaja sicer tudi verzija 1.8i 140 KM, vendar pa ?e nisi prov dirka?, ti niti ne rabi, ker gre ?e ta kar nekaj preko 200 kmh, ?eprav mislim da je pri tem avtu bolj fora u tem, da da? streho dol, pa se lepo preda? u?ivanju v kri?arjenju po lokalnih cestah, pa se total odklopi? in te boli ..... za cel svet! :D

 

S potro?njo je tkole; najve? sem dosegel cca. 11 l na 100 km, no u tem primeru sem avto ?ele spoznavu in sem ga temu primerno pritisku, najni?ja poraba je bila 7,4, celotno povpre?je v prevo?enih nekaj manj kot 20 tiso? km pa nekih mal ?ez 8 l, kar se mi zdi zelo solidno, glede na to da nisem lih pol?, nikol do zdej usaj nisem bil! :danzoman::bravo:

 

?e ?e ne bo? v kratkem nabavil omenjenega voza, ti priporo?am, da ?ez kak?en teden ko ga spet registriram (ga mam samo za poleti vozit), da narediva kak?en krog z njim in pol vidi? al ti odgovarja al pa ne, samo ti povem da mu bo? te?ko reku ne in obrnu hrbet! :whatever:

 

Skratka tolk za za?etek, karkol te zanima, ti bom pa posku?u povedat, ?e bom vedu, ti samo pra?i!

 

LP!

 

Borut

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

aha super.o tej porabi me nic ne skrbi,tudi honda mi pije tam od 7 do 10.vecina nekje 8do9 litrov,hm zaenkrat sm zdjle to ogledano odpisal,ker mi barva res ni vsec.moram pocakati da se se kaksna najde,ce ve kdo za kako ,tam do 5k evrov,me lahko obvesti.kako je pa z rezervnimi deli,za ta avto,saj tudi za hondo ni dost,samo se nekako dobim,ker se dosti bavim z njimi(tuning)

Napisano

Do sedaj sem sicer menju samo sklopko in zadnji le?aj, ampak, no pa jermene, vodno pumpo in termostat, ampak s temi deli ni bilo nobenih te?ave, ?e se malo pozanima? ima? tudi cene zelo na nivoju, sploh ?e so ti drugi mazda?i prpravleni kej pomagat, je uspeh zagotovljen! :danzoman::bravo:

 

Kar se pa tuninga ti?e, sem pa malo pregledal razne revije in pa mal po netu in se dobi za omenjeno MX5 res use kar si za?eli?, ker konec koncev je to najbolje prodajan rovdstr useh ?asov in nekaj morjo tut njihovim lastnikom ponudit, pri tem pa jasno kej zaslu?it! :P

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.