Skoči na vsebino

Pranje ?arometov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali ima kdorkoli kak?ne izku?nje s tem zadevkom. Meni je danes ob pritisku gumba za pranje ?arometov - ki je dosedaj deloval vseh 14 dni kar imam avto :P brezhibno - o?itno po?ilo nekaj pri tej zadevi. Posledica tega je bila da mi je spredaj pod lu?mi na desni strani precej hitro odtekel ves vitrex na tla :ne vem: ... Mazdica se mi je dobesedno polulala... Zanima me ?e je ?e kdo to sam popravljal, da ne vozim na servis, in kaj mu je crknilo?

 

Hvala

Kuscar

5578_1.png
Napisano

Mogo?e se ti je kak?na cevka snela ali pa po?ila. ?e pogleda? tam ko je naredilo lu?ico in vidi?e kaj spornega bi se verjetno dalo popravit, ?e je pa kje pod kak?no plastiko ali odbija?em bi pa verjetno bilo malo bolj zakomplicirano.

 

 

?e lahko preveri vse od posode za vitrex pa naprej do ?ob.

Napisano

Mogo?e se ti je kak?na cevka snela ali pa po?ila. ?e pogleda? tam ko je naredilo lu?ico in vidi?e kaj spornega bi se verjetno dalo popravit, ?e je pa kje pod kak?no plastiko ali odbija?em bi pa verjetno bilo malo bolj zakomplicirano.

?e lahko preveri vse od posode za vitrex pa naprej do ?ob.

 

 

Jah sem preveril do koder sem lahko brez da je avto na dvigalu - fora je da te?e samo pod desno lu?jo - pod levo ne in tudi okoli posode je vse suho ko poper... Pa ko pritisnem gumb za pranje ?arometov pol ne ?prica ni? na lu?i - ampak ?e bolj te?e - ?prica - pod desno lu?jo na tla.

 

Sem dobil na telefon mehanika - kolega - ki mi je reku da ?e sam ne bom zmogu, naj pripeljem v ponedeljek med lunch-brakeom (hvala Lesnina d.d. za tak delovni ?as) in mi bo preveru. Baje da se lahko zaradi ve?jega pritiska, ki je v teh ceveh za pranje lu?i, sname kak?na objemka in se pol avto tako nemarno polula... Samo upam da bo ?lo brez da snemamo odbija?. Bom vam javil kaj je bilo in kako smo popravili - ?e bo ?e kdo kdaj rabil.

 

Lp

5578_1.png
Napisano

Jah sem preveril do koder sem lahko brez da je avto na dvigalu - fora je da te?e samo pod desno lu?jo - pod levo ne in tudi okoli posode je vse suho ko poper... Pa ko pritisnem gumb za pranje ?arometov pol ne ?prica ni? na lu?i - ampak ?e bolj te?e - ?prica - pod desno lu?jo na tla.

 

Sem dobil na telefon mehanika - kolega - ki mi je reku da ?e sam ne bom zmogu, naj pripeljem v ponedeljek med lunch-brakeom (hvala Lesnina d.d. za tak delovni ?as) in mi bo preveru. Baje da se lahko zaradi ve?jega pritiska, ki je v teh ceveh za pranje lu?i, sname kak?na objemka in se pol avto tako nemarno polula... Samo upam da bo ?lo brez da snemamo odbija?. Bom vam javil kaj je bilo in kako smo popravili - ?e bo ?e kdo kdaj rabil.

 

Lp

 

Sej tudi,?e bo? moral sneti odbija?,ne bo konec sveta. :D Gre dol ?e kar hitro.Verjetno se ti je res snela(ali pa po?ila) cevka pri ?arometu.?e je samo to,mislim,da ne bo ve?jih stro?kov....ali pa ja? :whatever: Buo...

 

 

Napisano

Sej tudi,?e bo? moral sneti odbija?,ne bo konec sveta. :D Gre dol ?e kar hitro.Verjetno se ti je res snela(ali pa po?ila) cevka pri ?arometu.?e je samo to,mislim,da ne bo ve?jih stro?kov....ali pa ja? :whatever: Buo...

 

odbija? je dol in gor "in no time" :bravo: sem videl ko so vgrajeval meglenke na 5ko, par ?ramfov pa je dol :D si bojo lopovi to pogruntal bomo ?e brez odbija?ov ostal, ne sam brez radijev :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Napisano

?e ne more? skozi zra?ne re?e zraven, potem vzame? pa? tisto urco ?asa in preveri? naseldnjo zadev?no :

 

post-11-1204468583_thumb.jpg

 

mogo?e je polomljen, al pa se je snela cevka ...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Si bom kar to temo sposodil. Mogo?e kdo ve, kaj vse je potrebno, da sestavim komplet original pranje ?arometov? Da ujagam kako razbito in premontiram vse v svojo. Bi rad mel ?isto original izgled.

 

Predvidevam, da gredo od ?ob za pranje cevkice v posodo z vitrexom za pranje ?arometov, kjer je najbr? gor pritrjena tudi pumpica. Sem ?e kaj pozabil vmes? Kaj pa potem od tu naprej? Kak kabel, ki gre v varovalke in pa nato naprej notri v kabino? Kje je lociran gumb za pranje ?arometov v armaturi?

 

lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.