Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Groza in strah...cvili mi jermen in mi pije ?ivce skoraj za vsako, ko zakurblam.

 

Kot kak stari golf!

 

In to ?e od za?etka, kar sem jih zamenjal, ?eprav smo pol tudi zategovali jermen, po prevo?enih 500km. Smo pa? rekli, da se mora ule?at. Pa se ni!

 

Zacvili, pri prvem v?igu, hladen ali ogret motor. Avto pol ugasnem in ?tartam na novo, pa stvar utihne.

 

Kaj bi lahko blo?

 

En od mehanikov je povedal, da je jermenica zguljena in jermen drsi. Ma prav?

 

Hvala za predloge.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Poiskusi jermen namazati s suhim milom, res posu?enim. To ponavadi pomaga.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

mal WD-ja pa bo! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Tko kot klopko pravi, mal enga lubrikanta na?pricat po jermenu in mora bit ok. ?e pa je res videti spolirana jermenica pa jo mal z kak?nim ne preve? grobim "?mirglom" podrgne?

Napisano

Oj Uklopko?....ka ni kao, da WD40 raz?ira gumo?

 

Eldo, to je pa druga opcija, ki je ?e dogovorjena s mehanikom.

 

Suho milo...to pa ?e nism sli?u...bom poskusu.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Poiskusi, ziher deluje. Mam fotra mehanika ;).

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Mally vsaj ve? da ga ma? :hohoho:

No sej meni tudi cvili, seveda samo takrat ko je vla?no vreme. Jermen je novi, na?ponan je lih prav. No, vsaj opa?en sem :hohoho:

Napisano

Moj soimenjak Grega...opa?en sem ?e itak, ?e najbl od policajev...me skori vsi poznajo po avtu, ker so v tem koncu dokaj redki.

 

Ne rabim ?e dodatne reklame...negativne...dost so policaji. :D

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Jermen ?e vedno cvili, ?eprov je bil po reklamaciji zamenjan. Danes ga grem ?e enkrat u?ponat, pol pa, ?e bo ?e naprej cvilu, pa ?ajfa!!!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Meni tudi cvili ta ?it od Goodyeara (nov in dobro napet, te?e lepo). V?eraj menjal gume in mehankra mi je rekel da so BOSCH-evi jermeni ne cvilijo, so tudi bolj "kosmati", tale Goodyear je pa gladek in na stiku s kovino cvili.

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.