Skoči na vsebino

Glasna klima ali ventilator


Blazslo

Priporočeno sporočilo

Zivjo

 

imam mazdo6 cca 6 mesecev staro, dizel.

 

Na kratkih razdaljah, predvsem mestnih vo?njah ugotavljam, da mi glasno dela ventilator (tuli) ali pa klima tam nekje pod motorjem in to ?e nekaj sekund po tem ko je avto parkiran in motor vgasnjen. Na dalj?ih relacijah pa tega zvoka ni.

 

Ali kdo ve kaj bi to bilo in ?e je to sploh normalno.

 

 

Hvala

Mazda6 CD120 TE

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dodatni grelec motorja,ki je samo pri dizelskih modleih...neke vrste standheizung...?e dokupi? timer ga lahko uporablja? kot pravi standheizung...je pa od Webasta. Namre? na kraj?ih relacijah se ti motor ne segreje dovolj,na dalj?ih pa tega problema ni.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je popolnoma normalen pojav in lahko si hvale?en, da je to del serijske opreme v novej?ih dizelskih Mazdah saj ti drasti?no zmanj?a ?as ogrevanja motorja in notranjosti avtomobila, kar je ob trenutnih temperaturah sploh en velik plus.

 

V bistvu se sli?i, kot recimo grelec od centralne kurjave v hi?i in zna delovati ?e par minut, ?e se med kratko vo?njo avto ni ogrel dovolj. Deluje pribli?no ?e toliko ?asa, dokler ne porabi vse nafte, ki je ?e v samem grelcu zato se ga sli?i ?e nekaj ?asa, ko je motor ?e ugasnjen.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej, hvala za odgovore.

 

Prej sem imel sicer VW passata dizla, kjer tega ni bilo niti ni imel klime pa sem se ustra?il, da je kej narobe. Kar pa se mi je zdelo ?udno glede na vse ostalo.

 

 

Hm dodatne + to?ke za Mazdo6, ki si jih je ze pridno veliko nabrala.

Mazda6 CD120 TE

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predlagam, ti da se pozanima? glede vgradnje timerja,da bo? lahko to mo?nost dodatnega gretja izkoristil v celoti...?e se prav spomnim je bila nazadnje cena okoli 86.000 SIT...lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ej, hvala za odgovore.

 

Prej sem imel sicer VW passata dizla, kjer tega ni bilo niti ni imel klime pa sem se ustra?il, da je kej narobe. Kar pa se mi je zdelo ?udno glede na vse ostalo.

 

 

Hm dodatne + to?ke za Mazdo6, ki si jih je ze pridno veliko nabrala.

Oj.

 

Razmi?ljam o nakupu rabljene Mazde 6 sport kombi, sedaj pa imam Passata. Ali lahko primerja? ta dva avta in opi?e? bistvene prednosti oz. slabosti Mazde napram Passatu.

M6 mi je res dober avto, morda me skrbi le to, da je nekoliko ni?ja od Passata (parkiranje z nosom do plo?nika potem pa hrrrsssk..., nasedanje, vstopanje in izstopanje iz avta, )

A je res, da je servis nenormalno drag? (60k sit)

 

hvala.

 

lp, Pjotr.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Oj.

 

Razmi?ljam o nakupu rabljene Mazde 6 sport kombi, sedaj pa imam Passata. Ali lahko primerja? ta dva avta in opi?e? bistvene prednosti oz. slabosti Mazde napram Passatu.

M6 mi je res dober avto, morda me skrbi le to, da je nekoliko ni?ja od Passata (parkiranje z nosom do plo?nika potem pa hrrrsssk..., nasedanje, vstopanje in izstopanje iz avta, )

A je res, da je servis nenormalno drag? (60k sit)

 

hvala.

 

lp, Pjotr.

Ni debate.

Mislim da je mazda dalec bolj kvaliteten avto kot VW. To kazejo tudi letosnje ADACove raziskave. Mazda je po kvaliteti prehitela dolgo nedotakljivo Toyoto. Mazda 6 je na hard-testo od 100.000km bila edino avto v zgodovino ki je ta test opravila brez ene same napake. Celo niti ena sama zarnica ni pregorela. Nazalost se pocasi moramo resiti predsotkov o kvalitetei "nemskih" avtov. VW je zasedel porazno predzadnje mesto. Poleg tega pa ti lahko povem da tisti ki enkrat proba japonski avto ga vec ne menja. Tako je pri meni in pri dosti drugih voznikov katere poznam.

Kar se pa servisa tice. 60Ksit niti ni drago. Za mojo 626 je servis med 30-50K, za toyoto avensis okoli 75K, za bmw-a serije 3 okoli 100k. Seveda ce gres v pravi servis. Saj od tega zivijo. Pa pozabi da bos na kateremkoli novejsem avtu kej doma sam v garazi stimal. Tudi fus-mojstri so se pokazali za slabe, kajti prevec je tehnike. Olje pa itak ni problem zamenjat.

 

Ni nujno da je nizja. Mogoce ti se zdi zaradi oblike odbijacev. Ampak po zakonih EUa avti ki pridejo na trg ne smejo biti nizji od 85mm, vecina to dosti presega.

Pa se to: a ti mislis metiavto za voznjo po plocnikih? Kupi terenca!

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

M6 mi je res dober avto, morda me skrbi le to, da je nekoliko ni?ja od Passata (parkiranje z nosom do plo?nika potem pa hrrrsssk..., nasedanje, vstopanje in izstopanje iz avta, )

 

S tem niti ni problema, pa tudi ?e ?e zadane? plo?nik, ga zadane? z delom, ki je namenjen pripenjanju vle?ne kljuke, tako da ni hudega.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej, hvala za odgovore.

 

Prej sem imel sicer  VW passata dizla, kjer tega ni bilo niti ni imel klime pa sem se ustra?il, da je kej narobe. Kar pa se mi je zdelo ?udno glede na vse ostalo.

 

 

Hm dodatne + to?ke za Mazdo6, ki si jih je ze pridno veliko nabrala.

Oj.

 

Razmi?ljam o nakupu rabljene Mazde 6 sport kombi, sedaj pa imam Passata. Ali lahko primerja? ta dva avta in opi?e? bistvene prednosti oz. slabosti Mazde napram Passatu.

M6 mi je res dober avto, morda me skrbi le to, da je nekoliko ni?ja od Passata (parkiranje z nosom do plo?nika potem pa hrrrsssk..., nasedanje, vstopanje in izstopanje iz avta, )

A je res, da je servis nenormalno drag? (60k sit)

 

hvala.

 

lp, Pjotr.

Ne vem katerega passata primerja?. Imel sem passata tam iz 90 leta.

 

1. Poraba pri pasatu 1,6 passatu proti 120 Mazdi gre v korist VW ( za cca 1,5 dizla na sto), delnoma zaradi mo?nej?ga stroja, drugi? zaradi klime, ....

 

2. Ker VW ni bil kaj ni? opremljen je oprema neprimerljiva.

 

3. Imel sem limunzino VW, prostor v prtlja?niku je bil sicer velik, a zaradi oblike manj priro?en. Mazda: popolnoma ravno dno.

 

4. Glede vi?ine ne vem ?e je tole res, po moji oceni je Mazda kar tam nekje, Hrska na plo?nik - se mi je ?e zgodlo pa ni panike, ni? ne po?i, ?e se posede avto na plo?nik (npr. namesto ene osebe vstopita dve)

 

5. Imam ob?utek, da je VW kabina bila malce dalj?a. Sicer pa ni panike prostora je dovolj. Izstopanje vstopanje je OK.

 

6. servisa ?e nisem imel, tako da ti realne ocene ne morem dati, razen intrervalov 20.000 Km (M6) proti VW dizlu (7,500 km stari dizl pa?).

 

7. Mogo?e je na za?etku malce te?av glede parkiranja. Oblika pa? ?katla (VW) proti ?portnej?im Mazdinim linijam. Pa ?e nekaj: passat je imel spodnjo ?rto vratnih stekel vodoravno, Maza pa postrani in potem ?e si navajen se ravnati po tem, postrani parkira? na za?etku ? Navaditi se mora? tudi rikverc parkiranja. AMpak mislim da so to te?ave pri prehodu na drugo obliko avta.

 

8. Malce me je razo?aralo le samo polaganje talnih oblog in njihov material, pa material za predpra?nike in sede?e. Vendar se v sede?ih sedi udobno in varno. Bolj kot v passatu. Da ne govorimo o 'varnostnem oblazinjenju'. Dva spredaj, dva v sprednjih sede?ih pa ?e v stebri?kih....

 

9. Voznikovo udobje pri vo?nji je absolutno neprimerljiva, v korist m6. ?eprav imata oba avta skoraj enako dostopne komande, ima M6 bolj?e postavljen gumb za vse4 utripalke. ?e pa vzame? razli?ico z volanskimi komandami in tempomatom, pa sploh ni primerjave.

 

10. Vo?nja se ne da primerjati zaradi dveh popolnoma razli?nih zasnov. M6 je tr?a in ?uti? precej ve? ceste kot v passatu, ki je bolj nihal na dolgih grbinah. Ovinki, ni primerjave v korist M6.

 

Ra?unaj da je M6 malce bolj ?portno zasnovano, ima nekaj Japonskih slabosti in veliko njihvoih prednosti. Te?ko pa je primerjati modela z zasnovami cca 15 let narazen

Mazda6 CD120 TE

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.