Skoči na vsebino

mazda 323f BG ralzli?ice

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni , zanima me ena stvar glede BG 323fk , glede na to da se ravno odlo?am kupiti svoj prvi avto , pa bo to 99% mazda 323f BG me zanima naslednje : na avto.net redno pregledujem ponudbo in vidim da nekateri imajo dopisan I , recimo mazda 323f 1.6 I ,nekatere mazde ne , I naj bi pomenil injection ? , ali je mozno da majo starej?e,tm letnik 90 ?e fergazerje? Hvala za reply. :)

Napisano

To?no tako, kot si sam sklepal! :bravo:

 

Letniki 89 in 90 so v glavnem ?e na "fergazarje", potem novej?i pa majo "ajn?pric" <_<:D

 

?e se ne motim imajo tastarej?e 64 KW - 87 KM, novej?a izvedba pa 62 KW - 84 KM! Poraba naj bi bila pri injection nekoliko manj?a! Sam se vozim s tem injection avtom, pa je zadeva precej var?na, nekje cca. 7 l, lahko tudi okrog 6,5, je pa avto izredno vzdr?ljiv in pa precej delov je na voljo, tako da je vzdr?evanje zanemarljivo poceni! :ljubezen::ouje:

 

Lahko si malo pogleda? v rubriki predstavitev ?lanov, kjer imam mojega ?rnega volka tudi predstavljenega! B)

 

Sicer pa, obilo sre?e pri nakupu, edino bodi pozoren na rjo - rjavi predvsem na zadnjih blatnikih, pragovi so skoraj vedno rjavi ali popolnoma pregniti, zadnji most (okrog zadnjih kolotekov) zna biti kriti?en glede rje, za motor pa praviloma ne rabi? preve? skrbet, je pa lepo ?e je I izvedba! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

najlepsa vama hvala , sta mi unicila veliko dilemo :) upam da bom se do konca tedna srecni mazdar

Napisano

evo se ena rec za vas tehnicarje :) ce se vam slucajno da , zanima me namrec avto plin , na hrvaskem sm videl veliko 323f BG predelanih na avtoplin (zraven izpuha ima se nek nastavek za plin pumpo) kolega mi je rekel da se bl splaca pol met fergazerje , ker ne nucas kompjutra programirat za vbrizg plina , ve kdo mogoce kej o tem ? glede na ceno plina se bi dost poznal pomoje

Napisano

Ja plin je zelo ugodna varianta, vem pa da ve?ina plinfahrerjev hodi zadevo montirat v Novi Sad, kjer se nahaja priznani monter g. Dora, cene se gibljejo pa pod 500 EUR, za tak?ne vrste strojev! Najugodnej?a pa naj bi bila monta?a ?e ima? seveda fergazer! :danzoman:

 

Kolk bi pri?paru, pa je seveda zelo odvisno od tega kolk se fijaka? okrog, cena plina je prot bencinu sme?no nizka, lahko sicer ra?una?, da ?e ti tro?i benza 8, ti zna potem plina npr. (od oka) 9, je pa cena tolko ni?ja, da :jupiii:

 

Skratka, ?e se kolkor tolko vozi?, se spla?a! B)

 

Jaz dam v naslednji avto zagotovo plin noter, pa ga potem tudi mislim kakih 2 ali 3 leta vozit, je pa kokr sem sli?u tut varianta da se potem instalacijo prenese v drugo vozilo, ?e ima podoben tip motorja! :vesel:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

pa ti si mi ziva enciklopedija avtomobilizma , najlepsa ti dala clovek :) hvala se enkat , se bo treba tole pozanimat ce se bomo kej fural dost po koncertih. 500eu je pa dost sitnica ce preracunas da je plin enkat cnej od benza , hm hm :)

Napisano

Ja plin je zelo ugodna varianta, vem pa da ve?ina plinfahrerjev hodi zadevo montirat v Novi Sad, kjer se nahaja priznani monter g. Dora,

priznani? :blink: borut od kod pa ti ta informacija?

Napisano

priznani? :blink: borut od kod pa ti ta informacija?

 

Na Mobisux in Avtomobilizem.com forumih sta obse?ni temi glede predelave na plin. Kar nekaj Slovencev je ?lo tja montirat plin in poro?ajo, da so zadovoljni z instalacijo. Na ex-yu podro?ju je eden najbolj poznanih...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Hmm, zdej pa res nevem ?e imamo istega v mislih al kaj :ne vem:

 

Uglaunem moja izku?nja z avtogas Dora, Novi sad, je bolj tako tako......prvo do?ivi? ?ok ko sploh pride? tja....delavnica je namre? eno skorpucalo od gara?e, sredi stanovanjskih hi? (po cca 30min iskanju komaj na?li), obljubil nam je da bo narejeno v enem dnevu, potreboval je dva.....no in sodelavec na ?igar avtu je vsa zadeva montirana se ?e dandanes vozi naokrog na benz (b/p mu je delovalo cca. 14 dni), garancijo it uveljavljat nazaj "dol" pa vsi vemo kako je (600km u eno smer!!!)....je pa bilo poceni.

 

Aja, pa ko smo mu pripeljali avto je priznal v tak avto ?e ni montiral plina (audi A4 1,6, l.95) :whatever: ..... to je bilo cca. leto in pol nazaj.

 

Nevem no mene niti slu?ajno ni prepri?al.

 

 

Smo se pa v dveh dneh/no?eh kar nau?ili lepot Novega sada :bravo::P

Napisano

Sa?o, mogo?e ga je tale Audi mal okol prnesu majstra, vendar usen se mi zdi ?udno! Sicer pa ko debatiram s kolegi iz Srbskega foruma, jih ima kar nekaj montiran plin v BGjkah in so bili z njegovimi uslugami zadovoljni, pa noben ne jamra! :jupiii::ouje:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ma ja zgleda da pa? kolega ni mel sre?e :ne vem:

 

Aja, naj pa ?e povem kot zanimivost, takrat je imel majstr ?e v gara?i eno tako kr redko zadevco in sicer Mazdo 626 coupe :bravo:

Zgleda da je specializiran za mazde :whatever:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

kolko vama pa kej kurjo fargazarce ?pa a se da motor tut zamenat , recimo mas neki cajta fargazarja pa pol injection ?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.