Skoči na vsebino

Zoom-Zoom


Mazda323

Priporočeno sporočilo

Malo sem si vzel ?asa ker nisem imel ni? za delat in sem prevedel kaj pomeni Zoom-Zoom kratica ?e seveda ?e ne veste! :)

 

 

 

 

Zoom-Zoom

 

Zoom-Zoom ob?utek pomeni v resnici: ob?utek gibanja, tale ob?utek se bo v vseh prihodnjih Mazda modelih vedno znova ponavljal. Pri vozniku se obudijo ob?utki katere pozna iz otro?tva in seveda ob?utek katere pozna vsak motorist.

 

 

Veselje do gibanja

 

Tale ob?utek se obudi po eni strani iz odli?ne notranjosti, materialov in barvnih kombinacij, in po drugi strani od odli?nega ?portno naravnanega podvozja, motorja, kateri zelo dobro

le?ijo pri dodajanju plina ( vseeno koliko kojnskih mo?i ima motor ) povrh vsega pa ?e odli?no mo?an zavorni sistem.

 

Mazda bo v prihodnosti posku?ala pri vsakem novem Mazda modelu dose?i najkraj?o zavorno pot v svojem razredu. Pri novi Mazdi Premacy F/L (Facelift) je ?e uspelo! (37m od 100km/h na 0km/h)

 

Tudi MX-5 F/L (facelift) kateri je bi pred ?asom modoficiran, ta ?as vzbuja glavno pozornost v Mazdini dru?ini, voznikom pusti ?utiti ob?utek zoom-zoom. Ima tudi te zna?ilnost da je vo?nja resni?no zabavna.

 

Mazda 6 katera je od junija 2002 na razpolago pri mazdinih prodajalcih je to?no po Zoom-Zoom lastnostih osnovana, in ima tudi najkraj?o zavorno pot v svojem razredu! (37m od 100km/h na 0km)

 

Glaven Zoom-Zoom model pa je zagotovo nova Mazda RX-8!!

 

 

Vir: http://www.mazda-maierhofer.at/mazda/maier...f/Menue/5.10.13

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda323....ej ful dobro... ;)

poucno! :)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Shame on me :o Matej svaka ti ?ast! Priden si bil. :)

 

Bom ?e jaz dodala kar imam na temo zoom-zoom!

Sorry, bi lahko ?e prej, a ne!? Ampak bolje pozno kot nikoli.

 

Here it comes:

 

Adults don't Zoom Zoom...... but a lucky few never lose their spark"

 

All children instinctively know Zoom Zoom.

 

A few adults still remember Zoom Zoom.

 

One unique car company refuses to outgrow Zoom Zoom

 

In grown-up language, Zoom Zoom is exhilaration and liberation that comes from sheer motion.

 

Children put it much better and call it Zoom Zoom

 

Mazda designs its cars with passion.... Cars that get noticed, admired....above all cars that carry you away..

 

These are the only cars worth building....

 

These are the only cars worth driving...

 

Do u feel this way ?

 

Can we re-awaken Zoom Zoom in you today...?

 

Then come with us and Zoom Zoom....

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In ?e ena verzija :

 

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough

 

you grow up

acquire responsibilities (adults don't go zoom-zoom)

but a lucky few never lost the spark

you perhaps?

 

guess what?

there is a car company

they love zoom-zoom to

always have

always will

 

for them driving is...

expression

exhilaration

liberation

 

they make cars that capture it

imaginative cars

insightful cars

and cars that get noticed

admired

above all, cars that carry you away

 

these are the only kind of cars worth building

these are the only cars worth driving

 

do you feel this way too?

then come with us

 

zoom-zoom

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in ?e RX-8 :

 

Mazda RX Revolution

 

Inside every car Mazda has created

there is a spark

it is a feeling

that has exhilerated drivers

for decades

 

It is an experience

a driver can only get

from a car

that is alive inside

 

One little spark

is all it took

to create

an evolution

a revolution

In the world

of sports cars

 

The nex generation RX

powered by

the rotary engine

fueled by

a car company

that puts emotion

in motion

 

Zoom-Zoom!

 

Lep pozdrav vsem!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.