Skoči na vsebino

Vzmeti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To mora biti feder, ker z fedrom vi?amo-ni?amo avto ne z amortizerjem. :ne vem:

 

jst tut tko mislem, al pa se ti feder ni lepo "usedel". za 626 ne vem, vem pa da majo nekter tut fedre, ki se razlikujejo (levi - desni)

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
  • Odgovori 67
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Hm, tudi ti bi blo mo?no. Samo mi ni jasno kje bi se zataknila. Recimo, ko se zasko?i, grem pa se naslonim na avto pa "pade" nazaj na enako vi?ino kot je na levi. A mislite, da poka zaradi fedre?

Icewoman is here!
Napisano

Hm, tudi ti bi blo mo?no. Samo mi ni jasno kje bi se zataknila. Recimo, ko se zasko?i, grem pa se naslonim na avto pa "pade" nazaj na enako vi?ino kot je na levi. A mislite, da poka zaradi fedre?

 

Pa kej po?i k pade nazaj dol (v trenutku spremeni polo?aj?), al se pa? samo stisne k goba?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Ni? ne po?i, ko gre skupaj. Lepo po?epne.

Poka pa ful po na?ih "lepih" cestah. :angry:

Icewoman is here!
Napisano

da nima? kak stabilizator zani? ali pa se kaj zatika

 

to sigurno ni feder ja :)

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

kaj pa vem, je mo?no, da bi crknu zdaj, ko sem menjala fedre?

Ker prej ni :rolleyes:

Icewoman is here!
Napisano

kaj pa vem, je mo?no, da bi crknu zdaj, ko sem menjala fedre?

Ker prej ni :rolleyes:

 

Velik mo?nosti je da crkne po tem ko si dala kraj?e fedre. BTW kolk kraj? pa so?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Ne diplomirat To je ravno tako lahko amortizer! :whatever: To se je zgodilo na na?em Sunnyu. Sicer je bil morebiten krivec udarec v podvozje in za mogo?e kak mm zvit cilinder ampak vseeno. Ko si avto prijel za blatnik in potegnil gor, je ostal kar gor, ko si ga pritisnil dol je bil spet na normalni poziciji. :blink:

Napisano

Ne vem...naj ti en majster v bli?eni pogleda.

 

Tak za info so novi amortizerji cca. 100-120? po paru.

 

Najceneje jih obnavlja Vuga v Novi Gorici. Jaz sem do sedaj bil zadovoljen z njim. :P

:)
Napisano

<_< ce ma avto res se prve amortizerje sploh ne vem zakaj jih se nisi menjala ker zdaj ko je spuscen sigurno ne delujejo tak kot bi mogli,kljub temu da je trd in se drzi zdaj ceste,sedaj so bolj obremenjeni,res da spet vse stane samo ce se enkrat nekaj dela se posebno na starejsih avtih se mora prav naret,avto se bos verjetno dolgo mela tako da priporocam menjavo vseh stirih amortizerjev,pol pa bos videla razliko pri voznji

:( drugace pa mam jaz tudi en primer od nase skode felicije ki smo jo pred leti imeli pa je se en zaleto odzadi pa so avto popravli in pol se moja mati vozi in avto na eni strani obcasno ostane doli ko ki rukne in gre na servis in tam pusti avto dva dni in ji recejo da ni nic narobe da so se vozli in tudi obtezli avto :blink: mati pride domu in opet isto,in je bla jeza na visku,potem pa jaz lepo avto dvignem,odstranim amortizer ven in seveda vidim zakaj se to dogaja,ker je bila batnica kar fajn zvita in gremo na servis jim vrzem amortizer na pult se zderem kako so nesposobni in pol dobimo drugiga in grem domu :P

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tako je zdaj na stvari...

1. Obnova in tr?anje obstoje?ih je 68? (x2)

2. Nov pride 72? Monroe (original) (x2)

 

Demonta?a in monta?a pri Amortizeru je 16,80? x 2, ?e pa kupim nove in "privat" menjam pa mi bo ra?unal ene 20-30? monta?o...

 

V soboto pa grem preverit k ASR-u v MB koliko bi pri?li novi malo ala sportive Monroe... ki bi ?li k mojim -30mm fedram...

 

Kaj svetujete oz. za katero opcijo bi se vi odlo?li?

 

tnx :D

Icewoman is here!
  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.