Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Od leta 2005 sem lastnica Mazde 3 sport GTA. Od samega za?etka mi neki ne ?tima v?ig in ?e tri leta te?im na servisu, zamenjal so mi ?e pol avta in po?asi so me za?eli imeti za noro, ?e?, da ne znam avta v?gat in da naj si preberem pripro?nik...in podobno...

 

Kak?en teden nazaj mi kon?no uspe prepri?at serviserja, naj imajo moj avto na servisu tako dolgo, dokler ne bodo sli?ali, kako ?udno se vsake toliko vede pri v?igu.

 

In glej ?udo, ?et tri dni me pokli?e in pove, da sem imela prav, da neki ni vredu.............ooooooooooooooo, ne ga srat....

 

In zdej mi bodo pa ?e cel kup stvari zamenjal, ker mi ?ez 3 mesece pote?e garancija..............in kaj naj pol, ko mi pote?e garancija.......?????

A bom morala vse te pizdarije sama pla?evat, ?e jim ga ne uspe popravit?????????????'

 

V glavnem, me to z v?igom zafrkava ?e od samega za?etka, kar pomeni, da so mi prodali neizpraven avto.....

 

A ima kdo kak?no podobno izku?njo oziroma ali bi mi znal kdo kaj svetovat??? :rispekt:

Napisano

Hm, mislim da problema z v?igom pri mazdi 3 ?e nismo imel. Vem sam da so bli problemi s xenon ?arnicami ki so utripale, pa da je nekaterim, ko so avto v?gali, mal ropotal ene 30 sec, ene dvema mislm da jima je sklopka razpadla, kj huj?ga pa ?e ni blo. Mj?kn po?ak da se majstri pojavjo na forumu, mrbit oni vejo za kaj se gre.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Mogo?e bi blo fajn ?e bi malo bolj podrobno opisala problem pri v?igu, ker iz tvojega posta ni razvidno kaj to?no te heca.....

 

LP David

Feel free....

Napisano

Glej, karkoli je, ne bo? ni? sama pla?evala. Avto je v garanciji, serviser vidi, da je nekaj narobe, opozarja? jih ?e ves ?as... Nobene bojazni ni, da bi karkoli sama pla?ala :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • OK, definiraj besedo slab.... ker ne vem kaj točno misliš.    Pač ne smeš ga jemat kot neko robustno zadevo za poganjanje traktorjev, tovornjakov in delovnih strojev. Zahteva nekaj bolj pazljivega ravnanja kot je to bilo še iz časov pred commonrail rešitvami. Ne terat hladnega, ne ugašat pregretega, pazit, da se redno menja olje, izogibat se kratkim vožnjam, če se le da ne ugašat med regeneracijo, ne ga preveč vozit v prenizkih obratih, mora it tudi čez 3000, 4000 obratov pri pospeševanju. Zgleda velik zadev, ampak ni, le nasvetov o varčni vožnji se ne sme poslušat pa bi moral normalno zdržat tud 300k+ km.
    • V bistvu je tako,da je PZ super👍,JIS tudi👍,PH je pa drek👎!   Jaz sem nevedoč zjebal dva vijaka pri tisti "vintage" fleksarici (letnik 82😲)...pol pa dobi tak vijak,da bo izpdlo pošteno restavrirano,k pri Makita servisu jih nimajo🥺...ampak zahvaljujoč internetu upanje ni izgubljeno😃... Samo je pa fajn zoprna stvar,če se ti to zgodi... Itak sem kupil še eno,ker je manjkala zaščitna avba in original čepek drugega navoja za ročaj...mi je ratalo poceni na eBayu...tako,da bo ena "lepa",druga pa "workhorse".   Tukaj lepo narejen video,ki vse lepo razjasni okoli PH,PZ in JIS.    
    • Že mesec uživam v premium vožnji z ne mazdo 😎😎
    • Aha, torej dizli niso vedno bolj slabi.....  Kako pa kaj tvoja Mazda..... 
    • Imam nekaj zate, v temo "sex chat" poglej... 🤗🫣😂
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.