Skoči na vsebino

MX-3 Klima

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, zanima me zakaj se mi klima med vo?njo vklaplja in izklaplja. Sicer ni n? narobe, vse dela normalno, sli?i pa se rele in na gasu se ?uti kdaj je klima v?gana in kdaj ni.

 

Kak?en smisu ma to in kaj se pravzaprav dogaja?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

:D to je cist normalno

 

Ne, sej praum da use v redu dela in da ni n? narobe. zanima me samo kaj se dogaja. ... firbec pa? :D

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

ko se avto ohladi do nastavljene temperature v kabini, je jasno, da stikalo izklopi nadaljno hlajenje, in ko zazna, da je potrebno zopet dohladiti, se vklopi.v?asih to poteka ful pogosto, na nekaj 10 sekund , ?e tako re?emo.

Napisano

ko se avto ohladi do nastavljene temperature v kabini, je jasno, da stikalo izklopi nadaljno hlajenje, in ko zazna, da je potrebno zopet dohladiti, se vklopi.v?asih to poteka ful pogosto, na nekaj 10 sekund , ?e tako re?emo.

 

Klima v MX-3 letniku '98 ?e ni avtomatska :hohoho:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Klima v MX-3 letniku '98 ?e ni avtomatska :hohoho:

 

Nimaveze princip je isti, samo da je avtomatska bolj komplicirana.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nimaveze princip je isti, samo da je avtomatska bolj komplicirana.

 

In pol k se avto ohladi se naj bi ta klima ugasnila? :blink:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

a se ti mogo?e izkljaplja ob pospe?evanju?

 

Ne, sm ?e probu. Sm tut mislu da se ob "naporu" ugasne. Ni va?no, ali se konstantno peljem, pospe?ujem ali stojim na mestu ... Ne vem, je mogo?e nekje umes prostor kjer se ta mrzel zrak nabere in ga po tem spusti v kabino??

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Majster, klima dela skoz, samo kompresor se izklaplja. Izklopi pa se ko hladilnik v hladilninem kanalu(v armaturi) dose?e okrog 2 stopinji, potem pa spet vklopi ko se le ta hladilnik spet segreje na okrog 5 stopinj.

Tisto kar se ?uti med vo?njo je izklapljanje in vklapljanje komprsorja, huje bi bilo ?e se nebi niti vklopil ali pa bil skozi vklopljen.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Majster, klima dela skoz, samo kompresor se izklaplja. Izklopi pa se ko hladilnik v hladilninem kanalu(v armaturi) dose?e okrog 2 stopinji, potem pa spet vklopi ko se le ta hladilnik spet segreje na okrog 5 stopinj.

Tisto kar se ?uti med vo?njo je izklapljanje in vklapljanje komprsorja, huje bi bilo ?e se nebi niti vklopil ali pa bil skozi vklopljen.

 

No vse lepo in prav. Zdej me moti pa to: Kompresor je "vezan" na jermen, je? Zdej pa, al se jermen skos vrti (in se samo kompresor vklaplja/izklaplja :blink: ) al pa jermen skos cuka, in kokr vem to glih ni najbol?.

 

Pa pri Civicu mi je kompresor delal neprestano, isto pri mazdi 323 sedan 98 ... Al se pri teh dveh avtomobilih tegfa ne ?uti? (sam ne verjamem ker sta oba ?vohnej in ko pristisne? gumb za klimo se ?e bolj pozna na izgubi mo?i kot pri MX-3

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

jermenj se skoz vrti, v jermenici na klimi je el. sklopka katera se vklopi ko ti stisne? stikalo za klimo!

 

ne zastopmo se mi :P

se bomo na pikniku zmenl :mi pijemoo:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano
:bravo: vsi zastopmo samo ti ne,brez zamere se bomo na pikniku zmenli :mi pijemoo: :mi pijemoo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

No vse lepo in prav. Zdej me moti pa to: Kompresor je "vezan" na jermen, je? Zdej pa, al se jermen skos vrti (in se samo kompresor vklaplja/izklaplja :blink: ) al pa jermen skos cuka, in kokr vem to glih ni najbol?.

 

Pa pri Civicu mi je kompresor delal neprestano, isto pri mazdi 323 sedan 98 ... Al se pri teh dveh avtomobilih tegfa ne ?uti? (sam ne verjamem ker sta oba ?vohnej in ko pristisne? gumb za klimo se ?e bolj pozna na izgubi mo?i kot pri MX-3

 

Vidim da nisi neki jaki tehni?ar :unsure: , ko kompresor ne dela, se jermenica vrti v prazno, ko pa naraste temperatura v hladilnem kanalu(armatura), pa elektromagnet, potegne sklopko ki "zaklene" jermenico in os kompresorja da le ta za?ne delovat, tako imajo vsi avti pa neglede na firmo in ali je navadna klima ali pa avtomatska.

Kdaj dela kompresor in kdaj ne, jahko tudi vidi?, ko se vrti jermenica sama ali pa ?e neka "plo??ica z 3mi bulami" takrat dela, ?e pa tista plo??a stijo pol pa kompresor ne dela. Najla?je je ?e enega posede? v avto in ti vklaplja in izklaplja klimo pa ti bo takoj jasno. Pa ?e kompresor skozi laufa, potem ima? verjetno premalo plina v hladilnem sistemu.

 

Je sedaj kaj bolj jasno vse skupaj ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vidim da nisi neki jaki tehni?ar :unsure: , ko kompresor ne dela, se jermenica vrti v prazno, ko pa naraste temperatura v hladilnem kanalu(armatura), pa elektromagnet, potegne sklopko ki "zaklene" jermenico in os kompresorja da le ta za?ne delovat, tako imajo vsi avti pa neglede na firmo in ali je navadna klima ali pa avtomatska.

Kdaj dela kompresor in kdaj ne, jahko tudi vidi?, ko se vrti jermenica sama ali pa ?e neka "plo??ica z 3mi bulami" takrat dela, ?e pa tista plo??a stijo pol pa kompresor ne dela. Najla?je je ?e enega posede? v avto in ti vklaplja in izklaplja klimo pa ti bo takoj jasno. Pa ?e kompresor skozi laufa, potem ima? verjetno premalo plina v hladilnem sistemu.

 

Je sedaj kaj bolj jasno vse skupaj ? ?zmeden?

 

Lej, to jst vse zastopm ?e ceu cajt. samo pravim, da pri 323 in pri civicu klima nikoli umes med vo?njo ne ugasne. Pri obeh avtomobilih dela klima super, mazda ma samo 80 000 prevo?enih kiolometrov. Samo zakaj se samo pri MX-3 pozna, in to zelo o?itno, dase je klima ugasnila oz. pri?gala.

 

Res nism neki jaki tehni?ar, samo pri navadnih klimah kompresor skos dela, razn ?e je bla montirana dodatno, in to mislim da je blo mo?no tudi pri meni. Mi boste lahko na pikniku povedal, kr se verjetno vidi al je original ali ne.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

kratko in jedrnato :bravo::rispekt:

 

Sej ne spra?ujem ?e je vse ok, spra?ujem zakaj tko dela, oz. kaj se dogaja :D

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vsaj zame zelo zanimiv kanal...tukaj zelo veliko dobrih priporočil.     Od 26:20 naprej pa predstavitev "Wiha Sistem-6" izvijačev (obstaja tudi Sistem 4). Te izvijače oz dolge dvostranske bite tip skoz uporablja pri popravilih v kombinaciji z vrtalnim vijačnikom...vrhunska kvaliteta in genialni sistem.   Jaz sem ta sistem tudi že dolgo gledal,ker z klasičnimi imbusi in torx-i pri majhnih velikostih holitro naletiš na omejitev pri dolžini in nedostopnosti. Sem pa gledal še en drugi sistem,kateri pa se je na koncu za moje potrebe izkazal za boljso kombinacijo in hkrati ugodnejši nakup. Gre za sistem "Felo Smart"   V Bauhausu malce manj kot 60€...nora cena...nikjer ni ceneje😲 Zelo podoben Wiha Sistem 6 (ali Sistrm 4,ki pa je majhen-za manjše vijake). Wiha sistem ima ročaj,ki omogoča bit-klino poriniti stopenjsko v ročaj...ta Felo sistem "Smart" pa ima ročaj ki se pretvori v T-ročaj. Wiha je najmanj 20€ dražji,in ima dva bita manj v setu...ta Felo pa ima točno to kar rabim...poleg vseh klasičnih tudi bolj "majčkeni" imbusi" in Torx-i...lih to,kar bom potreboval pri menjavi motorja pri sesalcu Dyson V11...k rabiš zelooo dolge in majčkene Torx-e...z klasičnimi niti ne prideš zraven...pol pa "čaraj"😟...raketa za cvenk.😃👍 Predvsem je pa tak sistem bit-ov nooora kombinacija z vrtalnim vijačnikom...je brihten ta Dean Doherty🧐 Aja...sistem bit zagrabi na krogljico,in res dobro drži...ročaj pa res noro robustem-,mi je všeč...seveda nora Felo "Made in Germany" kvaliteta.   Aja...še druga Makita 9005B je prispela😃 VID_20251020_090426.mp4
    • To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.  
    • Zelo vzpodbudno da ena regija pade, pa grejo vse globalne storitve v maloro. To zelo velik pove o vseh teh storitvah, k ne znajo splanirat
    • Neumno vprašanje, do sedaj sem imel v Mazdi 2, Skyactive bencinar olje 5W30, po novem 0W20 Castrol. Je bistvena razlika (menjam na 1 leto oz. 5-10.000km)?
    • mam evoc ma je težek, kar mi ni ravno všeč
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.