Skoči na vsebino

Razdrianje sredinske maske MAzde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo!

Mi morda lahko kdo pomaga oz. svetuje kam naj se obrnem? Rad bi razdrl sredinsko konzolo Mazde 6, ker imam parkirne senzorje z ekran?kom, pa bi dal rad ekran?ek v zgornji sredinski predal...

 

Vsak nasvet mi prav pride...

 

lp

m

www.zongler.info

Napisano

Navodila za razdreti sredinsko konzolo so tudi tukaj: Navodila

 

?e prav razumem, je samo treba povezat L716. Kaj pa je pomen 0ohm chip register, kot ga omenjajo navodila?

 

 

evo

Napisano

...sej je ?isto simpl.?e je lepo vreme,kar sedaj ni. :whatever:

 

 

Napisano

...sej je ?isto simpl.?e je lepo vreme,kar sedaj ni. :whatever:

 

jaz se je bom lotil jutri ?e bo lepo vreme...po navodilih verjetno ne bo nobenega problema...bom sporo?il, ?e se bo kje zataknilo

Napisano

5 minut dela. Sem jo razdrl ?e vsaj 10 x :bravo:

 

...5 minut za tistega,ki je to ?e delal.?e ne, je 5 minut dela,da kak?no plastiko po?i?. :P

Lepo in previdno prvi?... ;)

 

 

Napisano

Evo ?e koga zanima..operacija uspela

 

za?el sem ob pol devetih, kon?al pa okol 12 ure...

 

skratka...

 

Najprej sem za zajebaval, da sem snel cup holderja, ampak je ?lo. Malo sem imel problemov, da sem ga lo?il od dela, kjer je ro?ka za prestave. Je pa treba zadevo prjet z obem rokam.

 

Del, kjer je prestavna ro?ica, gre ven enostavno, paziti je treba samo na dva kabla zadej, en za lu?ko, drug za v?igalnik za cigare. Tisti z lu?ko je problemati?en, ker nisem imel pravil kle?? (unih z tankimi konci), ker je treba prtisniti na dva vzvoda, da se sname. Zadevo sem re?il z 2 ?raufencigerjema in navadnimi kle??ami. Malce zajebano, ampak tudi ?lo. Prave kle??e bi definitivno priporo?al.

 

V navodilih je bilo z rde?o obkro?eno, katere ?raufe je treba od?raufat, da gre dol sredinska konzola. Pa je vendar ozna?eno narobe. Treba je od?raufat 2 ?raufa, ki sta vi?je od tistih obkro?enih v navodilih. Po tem sem snel predalnik, kjer ni bilo te?av. Tam ob strani sem potem od?raufal ?e stranski ?rauf, ki dr?i sredinsko konzolo. Konzolo se sname enostavno. Malce se jo potegne k sebi in potem navzgor. Je ?lo brez te?av.

 

No potem sem vtaknil moj novi gadget XCARLINK zadaj v avtoradio in pr?gal. Zadeva seveda na mojo veliko ?alost ni delala.

 

Od?raufal sem 4 rde?e ?raufe ter snel avtoradio. Odzadaj sem odklopil ?e 2 kabla in anteno.

 

Avtoradio sem moral odpreti, da bi zlotal skupaj kontakt L716. To je bil res pain. Pa ne lotanje, ampak razstavljanje in sestavljanje avtoradia. Treba je kar po?teno razdret celo zadevo, da se pride do kontakta. Potem sledi sestava, za kar priporo?am, da ni napak. Ker ?e avtoradio na silo nekaj skupaj spnete, se zna zgoditi, da ne bo pasal ve? v sredinsko konzolo. Jest sem ga skor s te?avo zrinu notr :).

 

No na koncu zadevo vklopim in spet ni?. Ampak na lcd le napise EX88:99 skratka...pomeni da zadeva vendarle deluje. Namre? z 2x pritiskom na CD se je uspe?no preklopila v mp3. Pomislim, da bi lahko bil slab usb klju?. Grem gor in musko posnamem ?e na 3 usb klju?ke. 2 od 4 sta uspe?no za?ela predvajati musko. Tako da paziti ?e na kvalitetne klju?e.

 

No evo. Malce truda pa je.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.