Skoči na vsebino

mazda 323

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Takole iz prve roke.

 

Pri hi?i imamo 323 sedan '97. Ima isto opremo kot tale, edino pomi?ne strehe ni in samo 2 Airbaga (mislim da je to max. tistega leta)

 

V vseh letih o?e ni zamenjal niti ene stvari. Naj najprej povem da ima avto nekje 88.000 prevo?enih kilometrov ... :P ?uvan, gara?iran, poliran, sesan (tudi pod pokrovom motorja) jah, nekter smo pa? fanatiki ... :P

 

Avto je, bom rekel "izredno" udoben, klima dela neverjetno (kaj takega nisem do?ivel niti pri novih avtomobilih)

 

Prtlja?nik je dokaj velik in ima veliko odprtino (?irina X dol?ina), edino panti so v napoto, ker so trdni oz. niso teleskopski kot pri novej?ih modelih.

 

Poraba je od nekje 6.6l/100km pa tja do 7.5l/100km.

 

Avto ni nek ?portnik, ji bo? pa zato zelo hvale?en ko te bo pripeljala 400km dale? ne da bi te bolel kri? ... Pri prehitevanjih tja do 120km/h (s tem je mi?ljeno, da gre? prehitevat pri tej hitrosti in ne da do te hitrosti prehiteva?) ni nobenih problemov ali adrenalinskih ?okov v smislu "ojej tale bo pa tesna" (seveda, treba je delat tut s pametjo v rokah ...) Marsikdo se ?udi: "pa kaj nuca ta limuzinca vsak kanal na sesalni kolektor posebej) :ne vem: :jupiii:

 

Moti me edino, kot sem ?e rekel panti v prtlja?niku, zelo se pozna na mo?i ?e v njej sedijo 4 potniki in je pri?gana klima (pa? ?ensko bo? moral nau?ita da bo pred prehitevnjem izklapljala klimo :vesel: ) in pa glasnost "?e" od hitrosti 130km/h ... (?eprav lahko re?em da ima lep?o ?timo od 4.500RPM naprej kot moja MX-3 :whatever:

 

Predvsem pa mislim, da je tale mazda podcenjena, o njej se premalo ve in mislim da bi lahko bila ikona MAZDE, kot dober, zanesljiv, poceni in udoben avto!

 

Pa ?e to, naj nekteri vozjo Ferrarije, AMG-je, AstonMartine, vseeno bodo tudi tebe vsaki? vpra?al: "kaj pa je to za en avto) ... izredno malo jih je :ph34r::P

 

P.S. morda se motim, samo meni zgleda kot da je bla nekje barvana :unsure: sabo vzemi nekoga, ki ti bo znal povedat...

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

?ivjo

 

 

Hvala Don za tele informacije... Sej ne mislm prou tega kupit iz oglasa sam nekak se grejem za takle model ... no pa ?e neki me zanima a je pri teh modelih avtomobila tud nekak zgoba o uspehu pri iskanju rezervnih delih in pri ? kot pri mx3 :S :)

 

lp

Napisano

V smislu, ?e misli? iskat dele preko a.neet-a, bolhe bo na ?alost res malo te?je prit do delov ... :( Je pa res, da imata, sploh mehanskih delov veliko skupnega s 323F. :D

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.