Skoči na vsebino

mazda 323


eye

Priporočeno sporočilo

Takole iz prve roke.

 

Pri hi?i imamo 323 sedan '97. Ima isto opremo kot tale, edino pomi?ne strehe ni in samo 2 Airbaga (mislim da je to max. tistega leta)

 

V vseh letih o?e ni zamenjal niti ene stvari. Naj najprej povem da ima avto nekje 88.000 prevo?enih kilometrov ... :P ?uvan, gara?iran, poliran, sesan (tudi pod pokrovom motorja) jah, nekter smo pa? fanatiki ... :P

 

Avto je, bom rekel "izredno" udoben, klima dela neverjetno (kaj takega nisem do?ivel niti pri novih avtomobilih)

 

Prtlja?nik je dokaj velik in ima veliko odprtino (?irina X dol?ina), edino panti so v napoto, ker so trdni oz. niso teleskopski kot pri novej?ih modelih.

 

Poraba je od nekje 6.6l/100km pa tja do 7.5l/100km.

 

Avto ni nek ?portnik, ji bo? pa zato zelo hvale?en ko te bo pripeljala 400km dale? ne da bi te bolel kri? ... Pri prehitevanjih tja do 120km/h (s tem je mi?ljeno, da gre? prehitevat pri tej hitrosti in ne da do te hitrosti prehiteva?) ni nobenih problemov ali adrenalinskih ?okov v smislu "ojej tale bo pa tesna" (seveda, treba je delat tut s pametjo v rokah ...) Marsikdo se ?udi: "pa kaj nuca ta limuzinca vsak kanal na sesalni kolektor posebej) :ne vem: :jupiii:

 

Moti me edino, kot sem ?e rekel panti v prtlja?niku, zelo se pozna na mo?i ?e v njej sedijo 4 potniki in je pri?gana klima (pa? ?ensko bo? moral nau?ita da bo pred prehitevnjem izklapljala klimo :vesel: ) in pa glasnost "?e" od hitrosti 130km/h ... (?eprav lahko re?em da ima lep?o ?timo od 4.500RPM naprej kot moja MX-3 :whatever:

 

Predvsem pa mislim, da je tale mazda podcenjena, o njej se premalo ve in mislim da bi lahko bila ikona MAZDE, kot dober, zanesljiv, poceni in udoben avto!

 

Pa ?e to, naj nekteri vozjo Ferrarije, AMG-je, AstonMartine, vseeno bodo tudi tebe vsaki? vpra?al: "kaj pa je to za en avto) ... izredno malo jih je :ph34r::P

 

P.S. morda se motim, samo meni zgleda kot da je bla nekje barvana :unsure: sabo vzemi nekoga, ki ti bo znal povedat...

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo

 

 

Hvala Don za tele informacije... Sej ne mislm prou tega kupit iz oglasa sam nekak se grejem za takle model ... no pa ?e neki me zanima a je pri teh modelih avtomobila tud nekak zgoba o uspehu pri iskanju rezervnih delih in pri ? kot pri mx3 :S :)

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.