Skoči na vsebino

pomikanje elektri?nih stekel brez klju?a oz. kontakta

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ahoj,

 

Ne vem, ?e je ?e bla tema na?eta, sam ?e bi se to dal kak elegantno re?it, bi blo pa zlo uporabno.

Namre?, nonstop se mi dogaja, da ugasnem avto, preden zaprem / odprem ?ipe. Potem mi je pa sitno, klju? nazaj not, kontakt do kraja, pa pol ?ipe sem in tja.... <_<

 

Aja, M6 CD 2005, SPC.

 

 

PS: pri novej?ih VW dela tk, da ko zaklepa? avto, dr?i? dlje ?asa gumb zaklepanja, nakar za?ne zapirati ?ipe - podobno za odklepanje / odpiranje ?ip.

 

Dobr je tud pri Xsedosu (mi je Bo?tjan pokazu :P ), kjer deluje ?trom ?e 10 min po tem, ko vzame? klju?e ven (res bi lahk to pustil tud pri novej?ih modelih, gumpci japonski).

 

Bolje bi ?e blo, ?e bi ?lo z delnim kontaktom, kjer se tudi radio pri?ge; ?e bolje pa, ?e bi kr oboje deloval brez klju?a :rolleyes:

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano
  je sdspecy napisal:

 

Dobr je tud pri Xsedosu (mi je Bo?tjan pokazu :P ), kjer deluje ?trom ?e 10 min po tem, ko vzame? klju?e ven (res bi lahk to pustil tud pri novej?ih modelih, gumpci japonski).

 

tko je tudi pri moji...

pogoj je seveda, da ne odpres vrata

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je sdspecy napisal:

PS: pri novej?ih VW dela tk, da ko zaklepa? avto, dr?i? dlje ?asa gumb zaklepanja, nakar za?ne zapirati ?ipe - podobno za odklepanje / odpiranje ?ip.

Tudi pri moji Mazdi 5 (letnik 2008) to deluje tako - ?estica tega nima?

Zaradi var?evanja z elektroni smo odstranili preostali del va?ega podpisa.

Napisano

Tako ima faceliftana ?estica, kjer samo dr?i? gumb za odklep pa grejo vse ?ipe dol oz. gumb za zaklep pa se vse ?tiri spet zaprejo.

33112_1.png

Napisano
  je LabiGT napisal:

tko je tudi pri moji...

pogoj je seveda, da ne odpres vrata

 

Em, kater letnik je tvoja, Labi?

 

Sem pa pravkar na hitro testiral; dejansko gre SAMO voznikova ?ipa gor/dol ?e ene pol minute po tem, ko vzame? kontakt (pri meni lahko prej odpre? vrata ali tudi vzame? klju? iz kontaktne klju?avnice, ?e se ne motim). Ostale ?ipe o?itno ne palijo na to foro. No ja, vsaj nekaj.

 

?eprav tista varjanta, da zapre? ?ipe z daljincem, bi bla pa zlo dobra B) Sam verjetn bi blo to prekompliciran izvest na tem letniku. :whatever:

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

Zgleda da dela to sam na Xedosih 9, ker sem dones probu na svojmu pa ne pali.

 

 

Pa dober, sej to ni neki kar bi blazno pogre?u.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Je pa zlo annoying, sloh ?e si navajen ?ipe met odprte, ko ni nuje za klimo <_<

Sicer mi pa zdej spet ni ve? uspel isti postopek kot zadnji?... sej se mi je zan? zdel, da ni vedno tako delel. Zgleda delajo te ?ajbe glih kokr se jim zdi :angry:

Lp,

D

Napisano

No, o?itno voznikovo steklo deluje nekaj ?asa, vendar samo dokler ne odpre? vrat (klju? v klju?avnici nima veze).

Lp,

D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.