Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

2.5V6 KL

Pojavila se mi je napaka, s katero ne vem kaj naj...

 

25 Benzindruckregler Solenoid

 

ni mi jasno, zakaj ostane ta napaka vpisana v ra?unalnik kljub resetu ra?unalnika...

druga stvar pa ne vem kaj to v prevodu sploh pomeni..."Solenoid",a mi lahko kdo pomaga???

bdw avto mi pra?i?je dosti tro?i cca 11-12l,a ima to z tem mogo?e kak?no povezavo??

Napisano

Ce pogledas regulator tlaka goriva je od njega speljana vakuum cevka do tega ventila (ki je crknil) in od tega naprej na sesalni kolektor.

Zamenjaj ta ventil. Gotovo ga ima kdo.

Napisano

ampak zakaj ne morem z resetiranjem ra?unalnika zbrisat podatek, da bi pol videl, ?e bi se na novo napaka pojavila, ker se je zgodilo, da sem imel eno cevko(ne vem ?e spada med te cevke)tak?no ?rno z zelo majhno lulnjo pregri?eno, pa sem hotel menjat ,sem cevko dol vzel, da bom nesel v trgovino pokazat, pa sem par kilometrov naredil brez te cevi...mo?no da se je napaka takrat vpisala v ra?unalnik...odlopil sem akumlator,za cca 15min, pa je napaka ?e vedno vpisana...brez ponovnega zagona motorja..

Napisano

ampak zakaj ne morem z resetiranjem ra?unalnika zbrisat podatek, da bi pol videl, ?e bi se na novo napaka pojavila, ker se je zgodilo, da sem imel eno cevko(ne vem ?e spada med te cevke)tak?no ?rno z zelo majhno lulnjo pregri?eno, pa sem hotel menjat ,sem cevko dol vzel, da bom nesel v trgovino pokazat, pa sem par kilometrov naredil brez te cevi...mo?no da se je napaka takrat vpisala v ra?unalnik...odlopil sem akumlator,za cca 15min, pa je napaka ?e vedno vpisana...brez ponovnega zagona motorja..

 

Najverjetneje zato, ker je ta ventil v stiku (prebija tuljava), zato ne funkcionira. in z resetiranjem ne more? odpraviti napake, mora? ga enostavno zamenjati. Poraba potrjuje, da je nekaj narobe z njim.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ce pogledas regulator tlaka goriva je od njega speljana vakuum cevka do tega ventila (ki je crknil) in od tega naprej na sesalni kolektor.

Zamenjaj ta ventil. Gotovo ga ima kdo.

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Ja, sam to ne crkne kuj tak. Imam enega doma od 1.8 V6, ziher je isti. Ti ga dam, da sproba? ?e je to. Sam prvo preveri vse ostalo. Ker to ?e nisem sli?al da bi na mazdi crknal. Razen ?e je bil kak abuse.

:)
  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.