Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

2.5V6 KL

Pojavila se mi je napaka, s katero ne vem kaj naj...

 

25 Benzindruckregler Solenoid

 

ni mi jasno, zakaj ostane ta napaka vpisana v ra?unalnik kljub resetu ra?unalnika...

druga stvar pa ne vem kaj to v prevodu sploh pomeni..."Solenoid",a mi lahko kdo pomaga???

bdw avto mi pra?i?je dosti tro?i cca 11-12l,a ima to z tem mogo?e kak?no povezavo??

Napisano

Ce pogledas regulator tlaka goriva je od njega speljana vakuum cevka do tega ventila (ki je crknil) in od tega naprej na sesalni kolektor.

Zamenjaj ta ventil. Gotovo ga ima kdo.

Napisano

ampak zakaj ne morem z resetiranjem ra?unalnika zbrisat podatek, da bi pol videl, ?e bi se na novo napaka pojavila, ker se je zgodilo, da sem imel eno cevko(ne vem ?e spada med te cevke)tak?no ?rno z zelo majhno lulnjo pregri?eno, pa sem hotel menjat ,sem cevko dol vzel, da bom nesel v trgovino pokazat, pa sem par kilometrov naredil brez te cevi...mo?no da se je napaka takrat vpisala v ra?unalnik...odlopil sem akumlator,za cca 15min, pa je napaka ?e vedno vpisana...brez ponovnega zagona motorja..

Napisano

ampak zakaj ne morem z resetiranjem ra?unalnika zbrisat podatek, da bi pol videl, ?e bi se na novo napaka pojavila, ker se je zgodilo, da sem imel eno cevko(ne vem ?e spada med te cevke)tak?no ?rno z zelo majhno lulnjo pregri?eno, pa sem hotel menjat ,sem cevko dol vzel, da bom nesel v trgovino pokazat, pa sem par kilometrov naredil brez te cevi...mo?no da se je napaka takrat vpisala v ra?unalnik...odlopil sem akumlator,za cca 15min, pa je napaka ?e vedno vpisana...brez ponovnega zagona motorja..

 

Najverjetneje zato, ker je ta ventil v stiku (prebija tuljava), zato ne funkcionira. in z resetiranjem ne more? odpraviti napake, mora? ga enostavno zamenjati. Poraba potrjuje, da je nekaj narobe z njim.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ce pogledas regulator tlaka goriva je od njega speljana vakuum cevka do tega ventila (ki je crknil) in od tega naprej na sesalni kolektor.

Zamenjaj ta ventil. Gotovo ga ima kdo.

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Ja, sam to ne crkne kuj tak. Imam enega doma od 1.8 V6, ziher je isti. Ti ga dam, da sproba? ?e je to. Sam prvo preveri vse ostalo. Ker to ?e nisem sli?al da bi na mazdi crknal. Razen ?e je bil kak abuse.

:)
  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.