Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj,ko sem zjutraj v?gal Mazdico(je bilo res malo bolj mrzlo na Gorenjskem) se je kar orenk zakadilo iz avspuha(kot pri kakem starem golfu 2).Me je bilo kar malce sram,tak oblak dima je "vrglo " ven. :whatever:

A se je ?e komu kaj podobnega ?e zgodilo na M6?...

 

 

Napisano

jap...meni stokrat :)

pomaga, ce ugasnes pa ponovno prizges...

 

Aha,se pravi,da je to normalno. :D Ker ena dva ,ki sta ?la ravno takrat mimo,sta kar odsko?la in se mi pol smejala(verjetno-glej ga,kak?en kr? ima). :D

 

 

Napisano

Verjetno bi znal bit, da je prej?nji dan preden si ugasnilmotor, nekaj ve? olja/nafte nekje potegnalo (ako je to mogo?e :ne vem: ). Sicer pa, lahko bi bilo, da je kak?na predgrelna sve?ka zatajila ali pa je ?e na koncu svoje ?iv. dobe :huh:

Sej v?asih vidi? tud razne nem?ke zmazke, k se jim pr ulaufanem motorju z riti pokadi, da je ?rno ko pred nevihto :P

A nimajo tega simptoma vsi novej?i dizli, da se vsake tolk orng ska?ljajo?

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

no pri meni to prihaja zaradi webasta (vsaj tko mislim), ker dim prihaja iz sredine avta (spodaj)

je pa bel dim

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

no pri meni to prihaja zaradi webasta (vsaj tko mislim), ker dim prihaja iz sredine avta (spodaj)

je pa bel dim

 

No,pol bi znalo bit to.Ker je bil dim kar bele barve.Se mi zdi,no. :whatever: Temperatura pa je bila zjutraj tudi taka,da bi znal ?e vebasto dimit. :D

 

 

Napisano

No,pol bi znalo bit to.Ker je bil dim kar bele barve.Se mi zdi,no. :whatever: Temperatura pa je bila zjutraj tudi taka,da bi znal ?e vebasto dimit. :D

 

 

si more? mislit, kak je blo meni proti koncu zime, ko sem se zjutraj pripeljal od doma v mesto, in stal pri semaforju, pod avtom pa bel dim, kot da mi ki?ta gori, so ljudje okrog samo gledali, jaz pa k star?em na dvori??e, pa se pod avto metat, ko sem ugasnil, se je nehalo kaditi, pa spet pri?gal pa ?e malo pokadilo, potem pa mir :)

 

sem bil cel vsran, da nebi kaj zagorelo... sedaj vem, da je to problem webasta, ki ob?asno naredi tako bedarijo :ne vem:

 

?rno pa itak da se kadi iz aspuha, saj mamo vendar dizle :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

si more? mislit, kak je blo meni proti koncu zime, ko sem se zjutraj pripeljal od doma v mesto, in stal pri semaforju, pod avtom pa bel dim, kot da mi ki?ta gori, so ljudje okrog samo gledali, jaz pa k star?em na dvori??e, pa se pod avto metat, ko sem ugasnil, se je nehalo kaditi, pa spet pri?gal pa ?e malo pokadilo, potem pa mir :)

 

sem bil cel vsran, da nebi kaj zagorelo... sedaj vem, da je to problem webasta, ki ob?asno naredi tako bedarijo :ne vem:

 

?rno pa itak da se kadi iz aspuha, saj mamo vendar dizle :D

 

Ja,sem ugotovil,da je ?rno normalno.No,tisto je bil bel dim in velikooo ga je bilo.No,mi je en pacient,ki se bavi z Webasti pol razlo?il,da se je tako zakadilo,ker sem ga letos prvi? rabil in je ostalo nekaj nafte noter od lanske zime.In pride lahko do dimne zavese.No,sej po Gorenjski se mi ni ve? ponovilo.Seveda,saj je zjutraj pri nas veliko bolj toplo. :D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.