Skoči na vsebino

Mx-3


Thor

Priporočeno sporočilo

Sej verjetn je blo kej podobnga ?e objavln, sam mene zanimajo va?e izku?nje z mx-3, namre? kupujem eno 1,6 DOHC od 1995 naprej. Zakaj je tolk novih v Sloveniji tolk mal, al ji pa noben ne prodaja? Aja pa kaj se pr temu avtu ponavad najprej pokvar, oz. na kaj moram bit ?e posebi pozoren pri nakupu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmm....baje so najbolj pogoste napake na mx-3 okvara elektricne instalacije....ampak jaz s tem nisem se nikoli imel tezav...

 

edino, kar sem imel probleme, je bilo tesnilo vetrobranskega stekla na voznikovi strani, ko je popustilo, mi je zacelo po A stebricku puscati voda v avto...

 

ce pa je kaj bolj specificno za DOHC motor, pa bo kdo drug povedal, moj je SOHC...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

novih je bolj malo blo kupljenih verjetno, ker so relativno zanesljive in imajo sorazmerno nizko vrednost, jih malokdo prodaja.

 

vozim V6 letnik 92 in nimam nekih problemov, ?eprav nisem kupil tip-top avta.

so finte ki si jih pa? s?asoma sam zrihta?, ker servis ni najbolj poceni... to se pa? vsak sam odlo?i

 

te?avnostna obmo?ja so (za katere sem jjaz kje prebral)

 

- razdelilec v?iga, kabli (starostno pogojeno)

- stikala za elektri?ni pomik stekel (se dajo lepo o?istit, ?eprav je za+ebano delo)

- meni je tudi voda tekla notr pr stebri?ku(nafilal silikonski kit)

- stabilizatorske pal?ke, amortizerji (podvozje)

- notranjost sprednjih ?arometov

- ?kripanje v zadnjem predelu vozila (verjetno pogojeno z obliko)

- tesnila okrog stranskih stekel na vratih drsijo proti zadnjemu delu vozila

- mogo?e ?e kaj, samo se ne spomnim....

 

 

je pa avto enkratne oblike in se zelo lepo pelje, ?lovek bi si za?elel ?e mo?nej?i motor, pa bi bil vozek prava raketa :)

 

?e te zanima ?e kaj specifi?nega pa kar vpra?aj, nas je kar nekaj voznikov MX-3 tukaj

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lp,

tudi sam imam mx3 V6 sicer ?ele 2 meseca, cca. 4k km.

Kupil oz. dobil v menjavo sem bolj zanemarjeno, najprej sem mislil, da bo to bolj prehoden avto. Ampak V6 me je prepri?al. Motor je v izredno dobrem stanju in zaenkrat dela lep?e kot marsikateri nov. Nobenih mehanskih zvokov, dobro potegne, popolnoma suh, po 4k km na pal?ki ni zaznati porabe olja kljub priganjanju, ker ko pohodi?, zasli?i? bo?anski glas. Tudi s porabo se da, ?e se zna? s tem avtom normalno vozit, z lahkoto shajati malo nad 8 litri, pa si ?e vedno med hitrej?imi v prometu.

Menjal sem kon?nike stabilizatorja, prednje diske, vse plo??ice, olje (5W 50), dodal ?portni filter, obnovil izpuh, menjal sem ?e vse okoli zadnje police (nosilci zvo?nikov, not. zadnjo tapeto in ?e par plasti?nih kosov), tako da sedaj nimam SKORAJ nobenega ?klepetanja zadaj. No, tu zadaj je pa? treba malo improvizirat, priviti kam kak?en dodaten (ampak tak lep ?rn) vijak,pa je.Globinsko sem ga o?itil znotraj, na zunaj spoliral, kolikor se je dalo in to je to. Edino, kar mi ne dela, je pumpica za pranje zadnjega stekla in pa ?aka me ''popravilo'' ene od lu?i. Mogo?e neko? tudi li?arska obnova zaradi veliiiiiko pikic od kamen?kov. Rje ni nikjer kljub temu, da se niso veliko brigali za izgled tega avta.

Glede na vse napisano je logi?no, da se mi je avto prikupil in ga bom sigurno nekaj ?asa imel. Pogle?am samo klimo (no, ne ?e, jo pa bom). Je pa pri hi?i ?e en avto, ve?ji, ki jo ima, tako da bom nekako shajal. Peesda, smo razvajeni. :D

Ima pa slabe izku?nje z njim moj sodelavec. 1.6 SOHC, pri 200k km mu je za?el vedno bol piti olje, modro se je kadilo za njim, samo to ni pravilo, povem le, da se tudi pri teh avtih lahko to zgodi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@mimixtz: koliko stanejo kon?niki stabilizatorja ' si dal nove ? originalne ? :D

lahko na PM

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je mogo?e kdo kej razmi?lju da bi probu uvozit iz kak?ne druge dr?ave in kak?ne so kej komplikacije?

 

LP!

 

Marko

euro dva more? najt... to pa je po 1994 oz. raje pozneje po 1996... nisem ziher...

 

potem pa ga uvozi? kot vsakega drugega...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.