Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • A vse štiri? Ma to skoraj ne more biti res, ker maš še AWD in je manj stresa na pogonskih kolesih/gumah. Kolk ti je pa prej na Mazdi 5 zdržalo? Ne vem men je tole res čudno, da niso slučajno teb gume ukradli na kakem od toliko garancijskih servisov.   Da imaš na 13.000 izrabljene gume... no way. Ko sem imel prvo Mazdo 6 sem 7 let živel v enih takih napol gorskih vukojebcih (Golobinjek pri Mirni Peči) z ogromno ovinki in prvič z navornikom, ki me je skos spodbujal, da sem teral v hrib. Pa še vedno sem uspal narediti dobrih 30.000km. Edino GY Eagle F1 še tiste smrekca profil, mi je pojedlo robove prej, ker sem jih pumpal po navodilih na vratih avta. Ko sem dal na 3.0 je bilo pa OK in avto se je vozil sanjsko dobro in ni več pobiralo robov.
    • Ampak se vseeno izboljšuje situacija... čedalje več pravih kolesarskih se odpira, kar je za pohvalit.   Sam osebno pa vedno delam take ture, da je minimalno prometnic oziroma, če so, da na njih ni prometa. Bojim sa namreč napak, ki so nehotne in že parkrat se mi je zgodilo, da me je rešilo na kolesu to, da sem voznik, ker razumem promet iz obeh koncev. Me je pa vseeno tudi ena obilna teta pred leti skupaj s kolesom naložila na havbo v Slovenj Gradcu. Ja kljub vsej previdnosti, na kolesarski, se ti lahko to zgodi. Ampak, manj ko po cestah voziš, manj je možnosti. Čista statistika in verjetnost.
    • Razlika je 85€ proti 115€. Cenejše vzdrževanje imam 🤣
    • 1cm razlike je v višini bočnic (11 vs 12), mislim da ta centimeter ne naredi glih neke velike razlike. Obe gume sta kot da se po balonu vozš
    • Pa pelješ se z manj upogibanjem bočnic in še ceneje z 205/55/16 😁
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.