Skoči na vsebino

Alu plati??a 16"


Boss

Priporočeno sporočilo

Ej mam ob?utek da je sam avto bil poceni, ?e je pri feltnah potem treba .... :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja....nobene niso glih lepe...ampak ?e ?e od teh,bi reko da v zaporedju tako-D,B,A. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej mam ob?utek da je sam avto bil poceni, ?e je pri feltnah potem treba .... :D

 

?ak mal a teb to ni velik denarja? Gume 400? + feltne 400? + senzorji tlaka 200? + centriranje in matice 50? = 1050? :blink:

 

Pa ?e izbira je boga razen pri zlatarjih, kjer bi radi za vse to ?e dodatnih 200-300?. En model mi je celo naredil predra?un za 17" brez senzorjev za 1.600? - hehe only sky is the limit.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni pa se od vseh ?e najbolj dopadejo tiste, ki jih prodaja MK_R1 :)

 

druga?e pa sem glasoval za Dezent :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glasujem za d varianto.

Mater, sem pa danes cel dan okol letal, da bi kak?en pameten komplet sre?al. No, potem se je pa spla?alo. Sem v Kranju povsem slu?ajno pri enem vulkanizerju naletel na original Mazdina 16 colska petkraka plati??a, ki so mu ostala v skladi??u od poletja, ker ga je ena stranka nategnila in jih ni pri?la prevzet. Tip je bil ful sre?en, da se jih bo znebil in je dal zajeten popust, jaz bom imel pa gor original. Evo, komplet teh plati?? in Dunlop Wintersport gume ob brezpla?ni monta?i in centriranju me bo v ponedeljek stal 860 EUR. Meni se zdi OK. :jupiii:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se ne da izklopit nadzora tlaka na ra?unalniku in da? pa? navadne ventile? Pri Renaultu se npr. da.

 

Z veseljem bi jih izklopil, ?e mi pove? kako ;)

 

Nikjer nisem uspel dobiti informacije a se na Mazdi to da oziroma kako se to da. Na servisu pravijo, da ne gre in ne morem trditi druga?e, ?e nimam nobene oprejemljive informacije :ne vem:

 

?e slu?ajno kdo karkoli najde bi mu bil zelo hvale?en.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z veseljem bi jih izklopil, ?e mi pove? kako ;)

 

Nikjer nisem uspel dobiti informacije a se na Mazdi to da oziroma kako se to da. Na servisu pravijo, da ne gre in ne morem trditi druga?e, ?e nimam nobene oprejemljive informacije :ne vem:

 

?e slu?ajno kdo karkoli najde bi mu bil zelo hvale?en.

 

Ima? prav. Sem ?el pogledat na nem?ki forum in pravijo enako - pri Mazdi se senzorjev ne da izklopiti (uradni odgovor Mazda Deutschland). Poleg tega pa imajo oni probleme z dobavo senzorjev za monta?o zimskih gum - baje jih ni na zalogi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
    • Da ne omenjamo lastnikov Škodilakov.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.