Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Najprej en lep pozdrav vsem foruma?em... Na forum sem se prijavil ker imam tudi sam mazdo in bi rad delil mnenja z vami :mi pijemoo: ...

No tko, da povem moj problem. Mazda je 626 letnik december 1998, motor 2.0i. problem pa je v tem, namre? avto ima zelo nizek minimum, recimo nekje 450-500 obratov. Nekajkrat se mi je tudi zgodilo, da ko sem se ustavil na semaforju mi je avto crknil. ?e posebej se motor "matra" ko dela klima. Sicer to ni ni? kaj takega vendar me moti, ker mora? za vsak premik pritiskat na gas... Sicer sva s kolegom, ki je profesionalni mehanik probala popravit, a nam ni uspelo, mislim da more bit fora v nastavitvah ra?unalnika.

No zanima me, ?e je tule kdo ki ima tako mazdo pa je imel podobne te?ave. Drugi pa z nasveti na dan :D

Napisano

Ponavadi je okoli lopute en vijak s katerim se nastavlja prosti tek, sta to tudi kaj nastavljala? Za MX-3 vem da je potrebno eno briko naredit v Diagnostik box.

 

 

Servisi so redno narejeni in kak?ne so sve?ke ter kabli?

Napisano

Tista brika je sklenjen ventilator (ki predstavlja najve?jega el. uporabnika). Sklene? ga zato, da bolj natan?no nastavi? prosti tek (ga ne matra ?e se kaj vklopi itd...)

:)
Napisano

Mislim da tam v bli?ini ni nobenega vijaka, s katerim bi lahko nastavil minimum. Ja seveda servisi so redni, kabli vredu, sve?ke pravkar zamenjane pri zadnjem servisu (pred 2.000 km). No ?e bi ble sve?ke slabe bi avto trokiral, ali tekel na 3 cilindre- tega pa ne dela. Laufa vredu, samo tale minimum ga zajebava.

Najraje bi ?el vpra?at na original servis Mazda kako in kaj je s tem, da me malo razsvetlijo :D

Napisano

Mislim da tam v bli?ini ni nobenega vijaka, s katerim bi lahko nastavil minimum. Ja seveda servisi so redni, kabli vredu, sve?ke pravkar zamenjane pri zadnjem servisu (pred 2.000 km). No ?e bi ble sve?ke slabe bi avto trokiral, ali tekel na 3 cilindre- tega pa ne dela. Laufa vredu, samo tale minimum ga zajebava.

Najraje bi ?el vpra?at na original servis Mazda kako in kaj je s tem, da me malo razsvetlijo :D

 

Js mam podobne probleme, sam je res, da sem se ?e ?ist navadla, da pa? morem dat malo ve? gasa...

Meni ga je tudi en mehanik gledal ampak ni ni? ugotovil.

 

Idi pra?at pa poro?aj :D

Icewoman is here!
Napisano

?e ima avto ?e hladen nizek prosti tek(samo okrog 1000RPM) je verjetno tipalo tempereture motorja ali pa zraka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

moj ima pri hladnem motorju malo vi?je obrate (ja, okoli 1000)...potem pa padejo na 400-500

Icewoman is here!
Napisano

moj ima pri hladnem motorju malo vi?je obrate (ja, okoli 1000)...potem pa padejo na 400-500

 

Ja bom ?el naslednji tedn na servis... pa bom poro?al;) Ne pri mojem je zanimiivo to da ko je mrzel dela lepo na recimo 1.500 - 1.600 rpm, tako da tudi tipalo ne pride v po?tev. No vidim da nisem edini, ki ima take probleme. Ja ?e res da se navadi?, pa da? malo ve? gasa, vendar veliko vozim tudi drugi avto- dizla in potem se pri dizlu razvadim ko ni treba dat gasa :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.