Skoči na vsebino

Nakup "stare" M6 CD143 Active - nasveti


upwind7

Priporočeno sporočilo

Zdravo

 

Zanime me na kaj moram biti pozoren pri nakupu M6. Gre za testno vozilo letnik 2007 in prevo?enih cca 15.000 km. Ponujajo mi ?e 3 letno garancijo in servis na 20.000 km.

 

Je pri teh motorjih kaj tak?nega, ki bi me moralo skrbeti? Imajo te M6 kak?ne skrite napake?

Je res, da se pri Mazdinih dizlih pove?uje koli?ina olja v motorju zaradi napake na FAP filtru?

 

Resni?no bi rabil pomo?, ker menim, da je avto druga? glede na ceno dober (17.000) in zanesljiv, samo vseeno ja dobro prej vpra?ati obstoje?e lastnike za nasvet.

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo

 

Zanime me na kaj moram biti pozoren pri nakupu M6. Gre za testno vozilo letnik 2007 in prevo?enih cca 15.000 km. Ponujajo mi ?e 3 letno garancijo in servis na 20.000 km.

 

Je pri teh motorjih kaj tak?nega, ki bi me moralo skrbeti? Imajo te M6 kak?ne skrite napake?

Je res, da se pri Mazdinih dizlih pove?uje koli?ina olja v motorju zaradi napake na FAP filtru?

 

Resni?no bi rabil pomo?, ker menim, da je avto druga? glede na ceno dober (17.000) in zanesljiv, samo vseeno ja dobro prej vpra?ati obstoje?e lastnike za nasvet.

 

Hvala

 

_Ha ha, sele zdele videl...sej jo ze mas ne? Skratka ?estitamo, bos videl dobro blago se samo pelje.... :ouje:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...ampak je fajn da je tud voznik za volanom :P

 

Hvala, hvala :)

 

Teoreti?no jo sicer ?e nimam in grem jutri ponjo. Bom potem malo poslikal makino in objavim.

 

Sem pa dobil nadomestno vozilo ?isto novo Mazdo5, tako prve osebne izku?nje z Mazdo 5 imam. Avto sploh ni slab za vozit, jaz sem pri?akoval bolj "kobijevsko" vo?njo, ampak sem se motil.

 

Moja bolj?a polovica ?e nekaj fantazira, da ?e nebi kupila M6, da bi vzela pa kar M5, ker ima tako velikoooo prostora :P In ko vpra?am zakaj, ?e tega ne rabimo mi re?e, da bi lahko vzeli ve? stvari za malega ko gremo kam na obisk ali dopust ?zmeden?

 

?enske pa? :ouje::ouje:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala, hvala :)

 

Teoreti?no jo sicer ?e nimam in grem jutri ponjo. Bom potem malo poslikal makino in objavim.

 

Sem pa dobil nadomestno vozilo ?isto novo Mazdo5, tako prve osebne izku?nje z Mazdo 5 imam. Avto sploh ni slab za vozit, jaz sem pri?akoval bolj "kobijevsko" vo?njo, ampak sem se motil.

 

Moja bolj?a polovica ?e nekaj fantazira, da ?e nebi kupila M6, da bi vzela pa kar M5, ker ima tako velikoooo prostora :P In ko vpra?am zakaj, ?e tega ne rabimo mi re?e, da bi lahko vzeli ve? stvari za malega ko gremo kam na obisk ali dopust ?zmeden?

 

?enske pa? :ouje::ouje:

 

Ko bi vedel, kako je lahko dojen?ke noter tla?it v M5, in da se celo la?je prehiteva, ker zaradi vi?jega sedenja bolje vidi?. Pa za parkiranje je ravno prav velika, posebej ?e v kak?nih podzemnih gara?ah, kjer so boksi ?e iz zastava ?asov. Glede na to da imam sam ve?jo slu?beno gajbo, sem se je ?e hotel znebiti, pa mi ?ena ne dovoli...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.