Skoči na vsebino

Novi ?lan z "novo" Mazdo6 CD143


upwind7

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni

 

Evo, pa sem se po dolgih premi?ljevanjih in par neprespanih no?eh odlo?il in vzel Mazdo 6 CD 143 (ni Active)

 

Kupil sem letnik 2007(testno vozilo tehni?nega direktorja ACOSMOSa), prevo?eni skoraj 21000 km, dobil ?e podalj?ano garancijo za eno leto, tako da imam tovarni?ko garancijo do sredine leta 2011. V pogodbo smo ?e zapisali, da ?e se mi slu?ajno pojavi, da bo olje v menjalniku naraslo na vrednost X in ga bo potrebno menjati, gre to na stro?ek A-COSMOSa, kjer je bil avto kupljen.

 

Resni?no upam, da se nisem narobe odlo?il in da bom mirno ter brez te?av sfural vsaj 120000 km, ?e pa bo dobro delala in ne bo rjavela (to me najbolj skrbi in zaradi tega sem tako kolebal) pa mogo?e celo 250000 km.

 

Se zagotovo kaj sli?imo v prihodnosti, ko bom imel kak?na vpra?anja, ?e posebej pa takrat, ko bo mo?no ta "prokleti" filter trdih delcev odstraniti :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobrodo?el. Upam, da ti bo dolgo slu?ila in da bo? u?ival v vo?nji z njo. ?e se pa ?e moram kaj prito?it, pa naj bo: kak?na slikca ne bi ?kodila :D

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobrodo?el. Upam, da ti bo dolgo slu?ila in da bo? u?ival v vo?nji z njo. ?e se pa ?e moram kaj prito?it, pa naj bo: kak?na slikca ne bi ?kodila :D

 

Hvala vsem

 

Slikice bom dal gor, takoj ko jo pripeljem domov, to pa bo takoj po novem letu. Danes sem dal nanjo aro in dal notri stari avto. Ga bodo sku?ali prodati po malce vi?ji ceni kot po eurotaxu, ?e pa ne bo ?el, mi bodo dali pa pa? po eurotaxu.

 

Tudi jaz upam, da bo vse OK in da ne bom razo?aran.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slikice bom dal gor, takoj ko jo pripeljem domov, to pa bo takoj po novem letu.

 

:danzoman: juhej :jupiii:

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta pa je bil? :)

 

Citroen C5 2.0 16v EXCLUSIVE, ampak je bila cena ve?ja kot za Mazdo6.

 

Prisegam absolutno na hidravliko in Hdi motorje (zelo dobre osebne izku?nje), ampak vedno mi je bila M6 zelo v?e? in ker sem dobil garancijo na avto, ni bilo ve? dvoma. Bomo "potrpeli" trdoto :)

 

Me je pa negativno presenetilo pisanje tukaj na forumu o Mazdi in rjavenju. Za mene je bila Mazda ?e tisti zadnji japonski zanesljive?, pa ?a? ni ve? tako. No. saj tudi C5 ni ve? tisto kar je bila v?asih Xantija, tako da je vse skupaj ve? ali manj isto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prisegam absolutno na hidravliko in Hdi motorje

 

Kmalu ne bos vec...

 

dobrodosel! :ouje::bravo:

 

Verjamem to, razen tega, da bom vedno pogre?al hidravli?no vzmetenje. Tisti, ki ga ni imel mogo?e ne razume tega, ampak do sedaj ?e nisem sre?al osebo, ki bi imela v preteklosti hidravliko in bi rekel, da to fantasti?no vzmetenje ni? ne pogre?a. Poznam pa precej ljudi, ki so bili zaradi takega ali druga?nega razloga jezni na Citroen in so ?li na drugo znamko in so potem samo zaradi hidravlike pri?li nazaj na Citroen.

 

Jaz sem realen ?lovek in se zavedam tega, da ima vsaka tovarna svoje prednosti in slabosti. Nikoli nisem in nikoli ne bom slepo zagovarjal eno znamko, zato sem tudi sedaj vzel Mazdo. Citroen ima svoje prednosti, Mazda svoje in gradita imid? na vsak svojem podro?ju in prav je tako.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjamem to, razen tega, da bom vedno pogre?al hidravli?no vzmetenje. Tisti, ki ga ni imel mogo?e ne razume tega, ampak do sedaj ?e nisem sre?al osebo, ki bi imela v preteklosti hidravliko in bi rekel, da to fantasti?no vzmetenje ni? ne pogre?a. Poznam pa precej ljudi, ki so bili zaradi takega ali druga?nega razloga jezni na Citroen in so ?li na drugo znamko in so potem samo zaradi hidravlike pri?li nazaj na Citroen.

 

Jaz sem realen ?lovek in se zavedam tega, da ima vsaka tovarna svoje prednosti in slabosti. Nikoli nisem in nikoli ne bom slepo zagovarjal eno znamko, zato sem tudi sedaj vzel Mazdo. Citroen ima svoje prednosti, Mazda svoje in gradita imid? na vsak svojem podro?ju in prav je tako.

 

Imel prej HDI 2.0 (res da peugeot) problems, problems, problems.

 

Me zanima kaj bos porekel o mazdi, ker PSA avti so mehki in plavajo, zici mehki da se zasedis in rabis odmore, medtem ko je mazda totalna kontra. Kompaktno podvozje ze lep primer

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...tudi pri meni,resda benzinarji,2 Peugeota-problems na kvadrat. <_<

Pri meni ne bo ve? Francozov parkiranih.No,tega ,ki ?e imam,bom zgural do tilta,samo olje bom menjaval,drugo pa ?e vse crkne,ne zamenjam ni? ve?.Za po mestu bo po mojem v redu.

Sre?a,da sem sre?al "Japonca". :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imel prej HDI 2.0 (res da peugeot) problems, problems, problems.

 

Me zanima kaj bos porekel o mazdi, ker PSA avti so mehki in plavajo, zici mehki da se zasedis in rabis odmore, medtem ko je mazda totalna kontra. Kompaktno podvozje ze lep primer

 

Se vidi kako smo ljudje razli?ni ...

 

Zanimivo moje izku?nje ravno obratne ... Hdi 320.000 km in ?e vedno dela kot urca. V teh kilometrih je bila izredna le okvara jermenice (90.000km) in pa ?rpalka nafte v tanku goriva (160.000). Oboje je serijska napaka, ki pa jo PSA seveda ne prizna :). Druga?e pa je bila menjana sklopka, diski, olje in enkrat zadnji levi le?aj. Doma pa je ?e en avto z hidravliko in ima za seboj 450.000 km ampak se sedaj ne vozi, ker ga bom imel za "du?o".

 

Ampak se zavedam kilometrina, ki jih ima avto za seboj in ker se je ponudila prilika sem seveda vzel M6.

 

Meni pa recimo mehkoba podvozja izredno odgovarja, sede?i so bili gleda na ostalo franzoce trdi in jaz sem resni?no brez problema naredil preko 1000km na poti in pri?el ven ?isto ni? utrujen. Lahko pa samo pritrdim tvojemu mnenju glede M6 in po?utja. Ta??a je imela prej Primero in je bila precej bolj mehka kot M6 in jo to sicer moti,mi je pa zadnji? priznala, da jo je v Primeru za?el boleti kri?, tukaj pa s tem nima ve? te?av :jupiii:

 

Kompaktno podvozje pri M6 pa ni tako grobo trdo, da bi bilo mote?e in se ga ?lovek navadi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.