Skoči na vsebino

Koliko bi me stal takle izgled avtomobila ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Koliko okvirno bi me predelave do takega izgleda pri?le in kako je s homologacijo?

 

Verjetno je najdra?ja ?e zamenjava plati?? in gum.

 

p.s.: Kak?en se vam zdi predelan izgled?

Napisano

Koliko okvirno bi me predelave do takega izgleda pri?le in kako je s homologacijo?

 

Verjetno je najdra?ja ?e zamenjava plati?? in gum.

 

p.s.: Kak?en se vam zdi predelan izgled?

ejla

pojdi na speedup

tam imas cene za distancnike, aja stran je tudi v EN jeziku, pa cene za feltne, za zatemnitev pa imas nekaj cen na forumu.

edino distancniki so menda problem kolkor sem slisal, sam nisem siguren ce ti na LPP-ju delajo tezave za to, ker ti gume vertikalno gledano ne strlijo izpod blatnika.

 

drugace pa bi bil mafijski avto...lep..lep ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Po stylingu pa ?e en Laser izpuh pa 2.5 V6 ma?ino, sem pa zmagal. :P:lol:

pol ti pa avto ukradejo! :(

tko kot meni bord.........ma pizda.....dej se ene 10 alarmov not!

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Po stylingu pa ?e en Laser izpuh pa 2.5 V6 ma?ino, sem pa zmagal.  :P  :lol:

pol ti pa avto ukradejo! :(

tko kot meni bord.........ma pizda.....dej se ene 10 alarmov not!

Ne ne, bom poskrbel za kamufla?o, ki bolj zale?e kot alarmi ... zgled mi je tale:

 

Objavljena slika

Napisano

:D:lol::P

 

pol ga pa res noben ne prepozna

 

ja uno so distancniki

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ok, po hitri oceni:

 

feltne + gume 205 45 16 ali 17: 200.000 SIT

distan?niki: 20.000 SIT

beli ?migavci: 15.000 SIT

folije: ??

homologacija: ??

 

Torej brez temnenja in vpisa v homo ... 235.000 SIT. Koliko bi me prislo temnenje, koliko pride homologacija? So te cene okvirno pravilne?

Napisano

Beli ?migavci: cca. 10.000 SIT

folije: cca. 6000 SIT po ?ipi (Le?nik;041/653-246 v MB)

homologacija:cca: 5000 SIT

Prvi dve ceni si pa kr zadel;jaz sem dal za 205/45/16 in fletne cca. 200.000 SIT

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Mislim,da je z belimi trenutno rahel problem;jaz sem komaj dobil moje, zdaj ko se mi je v prej?njih za?ela nabirati voda. Priporo?am ti prozorne(clear) ?migavce od firme MHW (http://www.mhw-gmbh.de/) Zastopnika imajo tudi pri nas-Autolux Kociper v LJ (Tel.: 01-4362386) Ko sem se jaz zanimal je bla cena okoli 7000 SIT.

Lahko pa pokli?e? tudi na kak Mazda servis;meni so jih pomagali zrihtat pri Skorn?ku.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.