Skoči na vsebino

Motor 2.0 Diesel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Mene pa zanima, ?igav je motor v Mazdi 6 diesel, pa naj bo to 89 kW ali pa 100 kW ali celo 105 kW. Kubikov ima 1998, vrtina x gib je 86 x 86 mm, kar je identi?no motorju v Mondeu. Je to torej Ford? V homologaciji sicer pi?e da je proizvajalec motorja japonska a vseeno je podobnost precej?nja.

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano
  je LabiGT napisal:

mazdin motor je

 

uporabljajo pa ga v podobni ali celo enaki obliki in zasnovi pri Fordu in pri Volvotu

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

tudi opel vectra (2.0i 16v) iz leta 1995 ima 86x86 in 1998 in 100kW...in po tej logiki je ta mazdin tud?

 

mazdin dizel iz nasih 6 je samo mazdin (je prakticno isti motor kot prejsnji ditd)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

tudi opel vectra (2.0i 16v) iz leta 1995 ima 86x86 in 1998 in 100kW...in po tej logiki je ta mazdin tud?

 

mazdin dizel iz nasih 6 je samo mazdin (je prakticno isti motor kot prejsnji ditd)

 

Kolikor sem jaz zasledil je osnova motorja PSA-in Hdi. Mazda ga je malo dodelala sebi primerno in je potem kot paket "Mazdin". Saj kje pa Ford dobiva dizelsko tehnologijo ... PSA seveda, tako da bo to kar dr?alo.

Napisano
  je upwind7 napisal:

Kolikor sem jaz zasledil je osnova motorja PSA-in Hdi. Mazda ga je malo dodelala sebi primerno in je potem kot paket "Mazdin". Saj kje pa Ford dobiva dizelsko tehnologijo ... PSA seveda, tako da bo to kar dr?alo.

 

to velja samo za 1.6 motor

 

2.0 je druga zgodba

 

lahko si pogledas tuki tukaj mal:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

to velja samo za 1.6 motor

 

2.0 je druga zgodba

 

lahko si pogledas tuki tukaj mal:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine

 

Dober link, hvala. ?e pred 2 mesecema sem govoril z kolegom, ki dela na Mazdi in mi je tudi on povedal, da osnova motorja izvira iz PSAja. Saj ni tako pomembno, jaz bi bil ?isto zadovoljen, ?e bi bil od PSAja, zelo dobre izku?nje pa?. :ljubezen::ljubezen:

Napisano
  je upwind7 napisal:

Dober link, hvala. ?e pred 2 mesecema sem govoril z kolegom, ki dela na Mazdi in mi je tudi on povedal, da osnova motorja izvira iz PSAja. Saj ni tako pomembno, jaz bi bil ?isto zadovoljen, ?e bi bil od PSAja, zelo dobre izku?nje pa?. :ljubezen::ljubezen:

 

Kar se tice forda, vedi da ga ima Mazda 20% v lasti (ceprav zeli prodati delez) in so si vsi modeli zelo sestrski...Mazda 5 ima podaljsano podvozje C-Maxa. nova fiesta je v bistvu Mazda 2 z malo sprememb itd itd...

 

Ti povem se en banalen primer - prtljaznik za mojo CX-7 ki je mucho poseben patent z nekimi navojnimi palicami in distan?niki pa?e le ?e na Forda....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

Kar se tice forda, vedi da ga ima Mazda 20% v lasti (ceprav zeli prodati delez) in so si vsi modeli zelo sestrski...Mazda 5 ima podaljsano podvozje C-Maxa. nova fiesta je v bistvu Mazda 2 z malo sprememb itd itd...

 

Ti povem se en banalen primer - prtljaznik za mojo CX-7 ki je mucho poseben patent z nekimi navojnimi palicami in distan?niki pa?e le ?e na Forda....

 

?e sem jaz prav razumel je ravno obratno. Forda ima 20% Mazde, ki ga je kupil, ko je bila Mazda v krizi. Zdaj so si opomogli o?itno, Fordu pa gre slabo in baje naj bi japonci odkupili njegov dele?

Napisano

Aha, torej je le PSA motor.... Seveda kot sem uspel prebrat z major technical adjustment by mazda.... Kul. Predvsem je M6 druga okol ventilov in pogona le teh....

 

Samo ta je**ni DPF..... ;=)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

>z major technical adjustment by mazda....

 

Ja "major" so brkali tam, kjer ni potrebe in zjebali celoten motor z tem DPF filtrom :P

Pustili bi oziroma vzeli bi sistem od PSA, pa bi bilo manj problemom in manj?a blama?a.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • No. Jaz sem olje za menjalnik kupil. In ker ga sam še nisem nikoli menjal sem šel do soseda, ki je mehanik da bi ga menjala skupaj. Že takoj je rekel, da načeloma ni potrebe po menjavi pa sem vseeno rekel, da bi menjal, če sem že kupil. Rahlo odvijeva čep in prikaplja nekaj čisto lepih kapljic. Zapreva čep in sklepčno odločiva, da menjava ni potrebna. Se prestavlja kot po maslu. Sem pa menjal svečke. Olje pa zamenjal v bartogu za vitrex. Seveda gre za ročni menjalnik.
    • Poslušaj, ti si pa res tamestn pa pojma nimaš, zato se raje ne oglašaj!   To ni fižol, pa da boš pasulj skuhal ven in potem meril, koliko gre na vrhu Vrhniškega klanca...               Če se pošteno naješ pasulja, dvomim, da bo tako blizu, da jo boš božal po kolenu...
    • Ma je tudi shujševalna (preden ga usadiš in opleveš) pa tudi kot solarij, ker kar lepo zagoriš tam na njivi.
    • Živjo, če ima avto realne km in ni bil karamboliran, si zelo verjetno kupil zame eno najboljših-najbolj posrečenih Mazd (trenutno vozim naslednjika G122 in ni več tako pristen bencinar ...). 👌   Pri teh avtih je potrebno: - pri 120.000 km zamenjati svečke (na primer NGK 94124) - olje v ročnem menjalniku na servisu menjajo na 180.000, sam bi ga prej - pri tvojih 110.000 km bi ga zamenjal, če še ni bil (potrebnih 1,7 litra, dober je Redline MTL Manual Trans Lube- 1 Quart- 75W/80W GL-4)   Ostalo po potrebi: - olje (cca 4,3 litra) na do 20.000 km oz 1 leto (sam menjam na okoli 15.000) (recimo MAZDA Dexelia Ultra 5W-30) + oljni filter (recimo MANN-FILTER W 6018 Oljni filterM20x1.5, ali MAHLE ORIGINAL OC 1183 Oljni filter M20x1,5, Filter s navojem) - filtri zraka (recimo MANN-FILTER C 27 019 Zracni filter za MAZDA 6, 3 Dolzina: 270 mm ) - zavorna tekočina na 2 leti (recimo ATE DOT 4 03.9901-6202.2) - filter kabine - lahko zamenjaš v minuti sam (recimo MANN-FILTER FP 24 009 Filter, zrak notranjega prostora za MAZDA 6, 3) - akumulator (recimo AKUMULATOR EXIDE 60AH START&STOP EFB EL604) - okrog 100.000 km oz 5-ih let je pogosto potrebno zamenjati zadnje zavorne diske (radi prerjavijo)   Avto ima verigo - pred 300.000 km se ob normalni vožnji s tem ni treba obremenjevat. Kolega ima Mazdo 3 s šibkejšim 1.5 motorjem in že 300.000 prevoženih km - do sedaj nobenih resnejših okvar.    
    • Tudi pizza poleg piva je bila odlična... Pizzerija Brajda Šmarje Sap ... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.